Проблем с 1Z е решен

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mishofren
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 15 май 2008 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ВАРНА

Проблем с 1Z е решен

Мнениеот mishofren » Вто 06 окт 2009 11:38


Здравеите аз от скоро карам пасат с ДВ 1Z и имам проблем Когато варви на 4и5 неможе да вдигне повече от 3000 об Ако пусна газта подема малко и пак спира Всичко е сменено филтри масла Карам го Гърция с хубава нафта Къде може да е причината?

Последна промяна от mishofren на Пет 09 окт 2009 11:13, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот Andonov » Вто 06 окт 2009 12:12


Добре дошъл.

Питай ТОЗИ ще ти каже всичко.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот kombito-tdi » Вто 06 окт 2009 23:24


колега андонов бьди снисходителен
все пак това е пьрви пост на колегат
пусни му някое линкче да чете

огледаи малките мьркучлета да няма някое скьсано или извадено
от там нататьк ти трябва някои по-запознат с проблема тип


mishofren
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 15 май 2008 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ВАРНА

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот mishofren » Сря 07 окт 2009 15:54


Проверих маркучите здрави са Тук не разбират много от дизели Има един датчик ако така мога да го нарека и се намира точно след въздушния филтър? Някои сменял ли го е поради същия проблем?


kedlar
Мнения: 161
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот kedlar » Сря 07 окт 2009 17:55


А чува ли се свистене (свиркане :) ) на място като подадеш малко газ? На моя голф 1з го имам същия проблем и ми е заминала меката връзка на турбината - та или тя оказва влияние ил турбото се е позадръстило нещо и се нуждае от ремонт. Тия дни ще ходя да сменям меката връзка и се надявам тя да е проблема за това ( че и за вибрациите на волана )


mishofren
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 15 май 2008 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ВАРНА

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот mishofren » Сря 07 окт 2009 21:23


не меките връзки са здрави турбото работи май ще се окаже дебитометара като чета форумите и други коли със същия проблем но след смяна на дебитометара всичко се оправяло ще го сменя и ще видим


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот Andonov » Чет 08 окт 2009 8:14


mishofren написа:Проверих маркучите здрави са Тук не разбират много от дизели Има един датчик ако така мога да го нарека и се намира точно след въздушния филтър? Някои сменял ли го е поради същия проблем?


Този датчик не го барай.

Имай впредвид че повечето маркучи се късат точно да скобата и с пипане няма да разбереш.
Или сваляне или ако има масло по самата скоба. Огледай и кулера.

Провери си и тънките маркучета от до Н75 (един метален клапан над сервото).

С дебитомера не бързай още.


mishofren
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 15 май 2008 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ВАРНА

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот mishofren » Чет 08 окт 2009 10:00


всичките маркучетаги ги свалих иги одрязах с по 1 см от кам скобите кулера го чистих с маркучите колата на 1 2 и 3 вдига 4500 об на 4и 5 до 3000


Потребителски аватар
HeadshooteR
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот HeadshooteR » Чет 08 окт 2009 10:57


Колега , а сменил ли си и този клапан , който е над горивния филтър ?


mishofren
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 15 май 2008 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ВАРНА

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот mishofren » Чет 08 окт 2009 11:10


не разбрах за кой клапан говориш


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот Andonov » Чет 08 окт 2009 11:30


Откачи си двете маркучета, които са на клапан Н75 отиващи надолу към турбината и ги съедини.
При някой коли са червен и син цвят, но може при теб да са черни.

И после кажи как е.


mishofren
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 15 май 2008 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ВАРНА

Re: Проблем с 1Z е решен

Мнениеот mishofren » Пет 09 окт 2009 11:08


Да направих го свързах червения и синия колата пак полетя сега сам го порачал да ми го доставят благодаря за информацията ПрОблЕмА Е рЕШЕН с клапан N75


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Проблем с 1Z е решен

Мнениеот Andonov » Пет 09 окт 2009 12:18


Пия ракия с дебело мезе. :drunk


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с 1Z е решен

Мнениеот fox_vt » Съб 10 окт 2009 11:43


е добре де що се съединяват маркучите отиващи надолу към турбото?Нали единия е на изхода на турбото а другия на байпаса и като се съединят турбото почва да надува и байпаса отваря докато се стигне до едно определено положение (при мен точно 0,5 бар)в което става така нареченото саморегулиране.По скоро би трябвало да се съединят маркуча от байпаса със този към атмосферата при което турбината надува колкото може 1,5-1,6 бара.


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Проблем с 1Z е решен

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Вто 13 окт 2009 11:55


с това свързване не пренадува ли турбото ? без клапан няма да го бъде дълго май



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта