Заглавие: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3 Публикувано на: Вто Мар 10, 2009 19:43
Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
- GTspecial
- Мнения: 563
- Регистриран на: Съб 02 авг 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
eeeeeeeee 1.6 или 1.8 ...па ша си издерем очите да си хвалим "великите" двигатели на старите каляски..
.. а момчето вече със сигурност си бръмчи из България..
- sasho_sb
- Мнения: 194
- Регистриран на: Сря 14 май 2008 19:07
- Автомобил: Vw Golf mk3
- Двигател: AEE 1996
- Местоположение: Костинброд
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
Здравей,ако си купуваш 1,6 НЕ СИ купувай с мотор АЕЕ/моята е такава/!!!
Комбинация на немски мотор и италиянска електроника .
Комбинация на немски мотор и италиянска електроника .

-
krasko92
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
Здравейте колеги, мина доста време. Карах Renault 19 1991 година, блъснах го
сега бръмча с едно VW Caddy 1998 година, лошо ми става като през всеки 6 месеца се сменят карета а през 2 месеца се сменят задни лагери, относно за голфа отказах се още в началото защото цената ми се вижда доста скъпа за екстрите който ги има едно купе и идва така че си плащаш за марката отколкото за колата. Взех по горе споменатата французойка, честно казано останах много доволен. За тия екстри дето ги имаше това рено намирах голф със същите за около приблизително 3-4-5 бона (според мен това са доста пари, като се има предвид, че начинаещ шофира). Реното беше със 1.7 моно и скоростна от 16V, пукваше се да върви, ремонта е лесен, евтина поддръжка. Абе супер си беше. А до колкото до тия VW - оставам много разочерован, нямам нищо напротив, само че вече при мен има едно голямо ... НО
Поздрави колеги
Поздрави колеги
- ozyrus
- Мнения: 230
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
krasko92 написа:през всеки 6 месеца се сменят карета а през 2 месеца се сменят задни лагери
Кви са тия карета и лагери ?Шперплат или гетинакс?

- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
ozyrus написа:krasko92 написа:през всеки 6 месеца се сменят карета а през 2 месеца се сменят задни лагери![]()
Кви са тия карета и лагери ?Шперплат или гетинакс?
Зависи как се експоатира даденият автомобил! Ако се кара каруцарската много ясно че и 6 месеца са му много!
Та явно колегата не иска да прави грешки ( 1,2,3,4,5,6... другите още не са произведени)

Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
"Щом ще е 3-ка и ще е 1,6 скачай на 1,6 GT 101к.с."
Колега, недей така. Малък е за 1,6 и 101 к.с. Младите в момента настъпват педала до дупка и се радват на бързината. Не е за него това. Четем ги всички по стълбовете и по новините ги дават. Нека започне от по-леко нещо...
Колега, недей така. Малък е за 1,6 и 101 к.с. Младите в момента настъпват педала до дупка и се радват на бързината. Не е за него това. Четем ги всички по стълбовете и по новините ги дават. Нека започне от по-леко нещо...
- Presian
- Мнения: 490
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 17:30
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: BAG
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
krasko92 написа: мина доста време
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
Искам да се изкажа,понеже 1.6 101 коня наистина е най-добрия вариант.Първо закона явно е малоумен,като повечето,понеже 1.6 101 коня е повече коне от 1.8 90 коня и макар че не е по-бърз,ограничението би трябвало да е и по мощност,а не по кубици....има дизели дето са 2.5 и са няма и 90 коня
По повод Голф 3 с 1.6 101 коня - чудесен си е за подобен избор от млад човек,защото :
1. от гледна точка на есктрите - от всичките 1.6 заводски се слага климатик на 1.6 101 коня (АЕК,АFT) и ако не греша,на 1.6 моно .
2. и АЕК и AFT са безумно здрави мотори,неразрушими (изключение оправят едни клапи,ама там ако се направи на време,няма проблеми) и доста евтини за обслужване.
3. и двата мотора си вървят чудесно и си теглят добре купето на Голф-чето и имат ресурс от мощност,ако потрябва да изпревари по-бързо или ако вози повече човеци вътре.
4. алтернативата му е 1.6 с код на мотора АЕЕ и 75к.с. от който ще плаче докато е жив,отделно на него не се монтира заводски климатик и ще си вземе с допълнително слаган и ще стане много близък с мен или с друг майстор на климатици.Пък климатика си е важна екстра в наше време и тези задръствания и жеги последните години. 75 коня са тотално малко за кола с 4 човека и климатик,който и яде 15 коня и направо ще е спрял на едно място с него.
По повод това,че му била бърза - първата ми кола беше Фиат Уно 1.3 Д 50 коня и го карах със 160км/ч, които вдигах бавано,ама вдигах.Следващата беше Типо 1.1 бензин, 60 коня,което се караше с 170км/ч ,така че няма значение колко ресурс има двигателя,а какъв ненормалник го кара и дори да си вземе АЕЕ 75 коня или моното,пак 75 коня,може да го засили с 150-160 по бул. Сливница,примерно..проблемът е,че малките мотори специално при VW имат много нещастни спирачки и това ги прави по-опасни от големите,защото ти все някак ще успееш да се засилиш,ама трябва и да се спира после (на АЕЕ предния спир. диск в диаметър е 239мм,на AEK и AFT са 256мм
)
Лично аз бих го посъветвал да си вземе Меган 1.6 90 коня или 1.6 16V 100 и нещо коня,ама то вече е малко късно
.Така или иначе Меган с една торба екстри,дето и при GTI обикновено ги няма,е на 2/3 от цената на Голф 3 и е поне 3-4 години по-нов (97-ма са по 2000-2500лв , 2000-та година са по 3000-3500лв в момента,а Голф си държи цена заради марката незнам и аз защо) и преди да ме оплюете,че са френски кенефи и т.н.,горчивата истина е,че се трошат доста по-малко от Голф 3 (сервиза ни все пак е за VW и Renault и правя съпоставката всеки ден) и частите са значително по-евтини без значение дали говорим за консумативи или за по-сериозни ремнти.Возията,обезшумеността и т.н. не може да и се коментира като сравнение между кола,било то и френска 2000-та година и Голф-че макс. 96-та.

По повод Голф 3 с 1.6 101 коня - чудесен си е за подобен избор от млад човек,защото :
1. от гледна точка на есктрите - от всичките 1.6 заводски се слага климатик на 1.6 101 коня (АЕК,АFT) и ако не греша,на 1.6 моно .
2. и АЕК и AFT са безумно здрави мотори,неразрушими (изключение оправят едни клапи,ама там ако се направи на време,няма проблеми) и доста евтини за обслужване.
3. и двата мотора си вървят чудесно и си теглят добре купето на Голф-чето и имат ресурс от мощност,ако потрябва да изпревари по-бързо или ако вози повече човеци вътре.
4. алтернативата му е 1.6 с код на мотора АЕЕ и 75к.с. от който ще плаче докато е жив,отделно на него не се монтира заводски климатик и ще си вземе с допълнително слаган и ще стане много близък с мен или с друг майстор на климатици.Пък климатика си е важна екстра в наше време и тези задръствания и жеги последните години. 75 коня са тотално малко за кола с 4 човека и климатик,който и яде 15 коня и направо ще е спрял на едно място с него.
По повод това,че му била бърза - първата ми кола беше Фиат Уно 1.3 Д 50 коня и го карах със 160км/ч, които вдигах бавано,ама вдигах.Следващата беше Типо 1.1 бензин, 60 коня,което се караше с 170км/ч ,така че няма значение колко ресурс има двигателя,а какъв ненормалник го кара и дори да си вземе АЕЕ 75 коня или моното,пак 75 коня,може да го засили с 150-160 по бул. Сливница,примерно..проблемът е,че малките мотори специално при VW имат много нещастни спирачки и това ги прави по-опасни от големите,защото ти все някак ще успееш да се засилиш,ама трябва и да се спира после (на АЕЕ предния спир. диск в диаметър е 239мм,на AEK и AFT са 256мм
Лично аз бих го посъветвал да си вземе Меган 1.6 90 коня или 1.6 16V 100 и нещо коня,ама то вече е малко късно

- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7868
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
zfa159 написа:Искам да се изкажа,понеже 1.6 101 коня наистина е най-добрия вариант.Първо закона явно е малоумен,като повечето,понеже 1.6 101 коня е повече коне от 1.8 90 коня и макар че не е по-бърз,ограничението би трябвало да е и по мощност,а не по кубици....има дизели дето са 2.5 и са няма и 90 коня![]()
По повод Голф 3 с 1.6 101 коня - чудесен си е за подобен избор от млад човек,защото :
1. от гледна точка на есктрите - от всичките 1.6 заводски се слага климатик на 1.6 101 коня (АЕК,АFT) и ако не греша,на 1.6 моно .
2. и АЕК и AFT са безумно здрави мотори,неразрушими (изключение оправят едни клапи,ама там ако се направи на време,няма проблеми) и доста евтини за обслужване.
3. и двата мотора си вървят чудесно и си теглят добре купето на Голф-чето и имат ресурс от мощност,ако потрябва да изпревари по-бързо или ако вози повече човеци вътре.
4. алтернативата му е 1.6 с код на мотора АЕЕ и 75к.с. от който ще плаче докато е жив,отделно на него не се монтира заводски климатик и ще си вземе с допълнително слаган и ще стане много близък с мен или с друг майстор на климатици.Пък климатика си е важна екстра в наше време и тези задръствания и жеги последните години. 75 коня са тотално малко за кола с 4 човека и климатик,който и яде 15 коня и направо ще е спрял на едно място с него.![]()
По повод това,че му била бърза - първата ми кола беше Фиат Уно 1.3 Д 50 коня и го карах със 160км/ч, които вдигах бавано,ама вдигах.Следващата беше Типо 1.1 бензин, 60 коня,което се караше с 170км/ч ,така че няма значение колко ресурс има двигателя,а какъв ненормалник го кара и дори да си вземе АЕЕ 75 коня или моното,пак 75 коня,може да го засили с 150-160 по бул. Сливница,примерно..проблемът е,че малките мотори специално при VW имат много нещастни спирачки и това ги прави по-опасни от големите,защото ти все някак ще успееш да се засилиш,ама трябва и да се спира после (на АЕЕ предния спир. диск в диаметър е 239мм,на AEK и AFT са 256мм)
Лично аз бих го посъветвал да си вземе Меган 1.6 90 коня или 1.6 16V 100 и нещо коня,ама то вече е малко късно.Така или иначе Меган с една торба екстри,дето и при GTI обикновено ги няма,е на 2/3 от цената на Голф 3 и е поне 3-4 години по-нов (97-ма са по 2000-2500лв , 2000-та година са по 3000-3500лв в момента,а Голф си държи цена заради марката незнам и аз защо) и преди да ме оплюете,че са френски кенефи и т.н.,горчивата истина е,че се трошат доста по-малко от Голф 3 (сервиза ни все пак е за VW и Renault и правя съпоставката всеки ден) и частите са значително по-евтини без значение дали говорим за консумативи или за по-сериозни ремнти.Возията,обезшумеността и т.н. не може да и се коментира като сравнение между кола,било то и френска 2000-та година и Голф-че макс. 96-та.
Абе знам ли... Хубав меган - тоест седан, не ония отрязани легени коуч, 2000г с хубави екстри и що годе запазен не струва 3000-3500лв

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
Всичко е въпрос на кола
по принцип,според състоянието и т.н. Коуч-а не го коментирам,твърде малък е за мен,говоря за хечбек или седан
Возията е сравнима с Голф 3,но седалките и т.н. нямат нищо общо,ако говорим за масовия салон на Голф,тип табуретка (същия го има и на Пасат GL изпълнение)
Не спря и не убеждавам никого,споделям личните си впечатления от двата модела и какво бих направил аз...не случайно избирам кола за познат и гледам Меган,а не Голф 3

Не спря и не убеждавам никого,споделям личните си впечатления от двата модела и какво бих направил аз...не случайно избирам кола за познат и гледам Меган,а не Голф 3

- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
krasko92 написа:Здравейте, много моля да ме извините ако има проблем - още съм заек в този форум. След няколко месеца ставам на 18 и дълго време мислих на какво да се спра Renault 19 или Golf 3. Спрях се на 3-ка и Ви моля за помощ, млад съм и вече има закон до 1.6 двигател - каква е возията на Голфа, как се държи на път, гният ли като Опел и най-вече двигател. Каква серия да е и има ли значение от модела на купето (CL, GL, Bon Jovi, GTI, Pink Floyd)? Благодаря предварително на всички
Поздравления за избора и добре дошъл!
имам Г3 и съм карал Рено 19 като служебна. Единственият плюс на реното е, че се кара по-комфортно. Иначе здравте рена са вече твърде стари. Ако не се лъжа до към 91-2 година.
Голфетката - щом си младок ти препоръчвам 1.6 или 1.8. До колкото знам и двете се газифицират лесно, а 1.8 моно си е класика при тая модификация. Общо взето гледай да е 95-97 година, за да има още живот вътре, че тези 91-2 са си вече дърти.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта