Помощ при избор на модел на ГОЛФ3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
GTspecial
Мнения: 563
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3

Мнениеот GTspecial » Нед 11 окт 2009 11:45


eeeeeeeee 1.6 или 1.8 ...па ша си издерем очите да си хвалим "великите" двигатели на старите каляски.. :lol: .. а момчето вече със сигурност си бръмчи из България..
Заглавие: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3 Публикувано на: Вто Мар 10, 2009 19:43




Потребителски аватар
sasho_sb
Мнения: 194
Регистриран на: Сря 14 май 2008 19:07
Автомобил: Vw Golf mk3
Двигател: AEE 1996
Местоположение: Костинброд

Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3

Мнениеот sasho_sb » Нед 11 окт 2009 17:39


Здравей,ако си купуваш 1,6 НЕ СИ купувай с мотор АЕЕ/моята е такава/!!!
Комбинация на немски мотор и италиянска електроника . :banghead:


krasko92
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3

Мнениеот krasko92 » Пет 15 апр 2011 18:07


Здравейте колеги, мина доста време. Карах Renault 19 1991 година, блъснах го :lol: сега бръмча с едно VW Caddy 1998 година, лошо ми става като през всеки 6 месеца се сменят карета а през 2 месеца се сменят задни лагери, относно за голфа отказах се още в началото защото цената ми се вижда доста скъпа за екстрите който ги има едно купе и идва така че си плащаш за марката отколкото за колата. Взех по горе споменатата французойка, честно казано останах много доволен. За тия екстри дето ги имаше това рено намирах голф със същите за около приблизително 3-4-5 бона (според мен това са доста пари, като се има предвид, че начинаещ шофира). Реното беше със 1.7 моно и скоростна от 16V, пукваше се да върви, ремонта е лесен, евтина поддръжка. Абе супер си беше. А до колкото до тия VW - оставам много разочерован, нямам нищо напротив, само че вече при мен има едно голямо ... НО :D

Поздрави колеги :)


Потребителски аватар
ozyrus
Мнения: 230
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3

Мнениеот ozyrus » Пет 15 апр 2011 20:59


krasko92 написа:през всеки 6 месеца се сменят карета а през 2 месеца се сменят задни лагери
:screwy
Кви са тия карета и лагери ?Шперплат или гетинакс? :screwy


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3

Мнениеот my heart iS iCe » Пет 15 апр 2011 21:04


ozyrus написа:
krasko92 написа:през всеки 6 месеца се сменят карета а през 2 месеца се сменят задни лагери
:screwy
Кви са тия карета и лагери ?Шперплат или гетинакс? :screwy

Зависи как се експоатира даденият автомобил! Ако се кара каруцарската много ясно че и 6 месеца са му много!
Та явно колегата не иска да прави грешки ( 1,2,3,4,5,6... другите още не са произведени) :063:


elinor
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3

Мнениеот elinor » Пет 15 апр 2011 21:40


"Щом ще е 3-ка и ще е 1,6 скачай на 1,6 GT 101к.с."
Колега, недей така. Малък е за 1,6 и 101 к.с. Младите в момента настъпват педала до дупка и се радват на бързината. Не е за него това. Четем ги всички по стълбовете и по новините ги дават. Нека започне от по-леко нещо...


Потребителски аватар
Presian
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 17:30
Автомобил: VW Golf
Двигател: BAG
Местоположение: Пловдив

Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3

Мнениеот Presian » Съб 16 апр 2011 8:27


krasko92 написа: мина доста време

:roll:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3

Мнениеот zfa159 » Съб 16 апр 2011 8:44


Искам да се изкажа,понеже 1.6 101 коня наистина е най-добрия вариант.Първо закона явно е малоумен,като повечето,понеже 1.6 101 коня е повече коне от 1.8 90 коня и макар че не е по-бърз,ограничението би трябвало да е и по мощност,а не по кубици....има дизели дето са 2.5 и са няма и 90 коня mhihi
По повод Голф 3 с 1.6 101 коня - чудесен си е за подобен избор от млад човек,защото :
1. от гледна точка на есктрите - от всичките 1.6 заводски се слага климатик на 1.6 101 коня (АЕК,АFT) и ако не греша,на 1.6 моно .
2. и АЕК и AFT са безумно здрави мотори,неразрушими (изключение оправят едни клапи,ама там ако се направи на време,няма проблеми) и доста евтини за обслужване.
3. и двата мотора си вървят чудесно и си теглят добре купето на Голф-чето и имат ресурс от мощност,ако потрябва да изпревари по-бързо или ако вози повече човеци вътре.
4. алтернативата му е 1.6 с код на мотора АЕЕ и 75к.с. от който ще плаче докато е жив,отделно на него не се монтира заводски климатик и ще си вземе с допълнително слаган и ще стане много близък с мен или с друг майстор на климатици.Пък климатика си е важна екстра в наше време и тези задръствания и жеги последните години. 75 коня са тотално малко за кола с 4 човека и климатик,който и яде 15 коня и направо ще е спрял на едно място с него. :drinking:
По повод това,че му била бърза - първата ми кола беше Фиат Уно 1.3 Д 50 коня и го карах със 160км/ч, които вдигах бавано,ама вдигах.Следващата беше Типо 1.1 бензин, 60 коня,което се караше с 170км/ч ,така че няма значение колко ресурс има двигателя,а какъв ненормалник го кара и дори да си вземе АЕЕ 75 коня или моното,пак 75 коня,може да го засили с 150-160 по бул. Сливница,примерно..проблемът е,че малките мотори специално при VW имат много нещастни спирачки и това ги прави по-опасни от големите,защото ти все някак ще успееш да се засилиш,ама трябва и да се спира после (на АЕЕ предния спир. диск в диаметър е 239мм,на AEK и AFT са 256мм ;) )
Лично аз бих го посъветвал да си вземе Меган 1.6 90 коня или 1.6 16V 100 и нещо коня,ама то вече е малко късно :) .Така или иначе Меган с една торба екстри,дето и при GTI обикновено ги няма,е на 2/3 от цената на Голф 3 и е поне 3-4 години по-нов (97-ма са по 2000-2500лв , 2000-та година са по 3000-3500лв в момента,а Голф си държи цена заради марката незнам и аз защо) и преди да ме оплюете,че са френски кенефи и т.н.,горчивата истина е,че се трошат доста по-малко от Голф 3 (сервиза ни все пак е за VW и Renault и правя съпоставката всеки ден) и частите са значително по-евтини без значение дали говорим за консумативи или за по-сериозни ремнти.Возията,обезшумеността и т.н. не може да и се коментира като сравнение между кола,било то и френска 2000-та година и Голф-че макс. 96-та.
:beer


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3

Мнениеот hooligan_sk » Съб 16 апр 2011 9:36


zfa159 написа:Искам да се изкажа,понеже 1.6 101 коня наистина е най-добрия вариант.Първо закона явно е малоумен,като повечето,понеже 1.6 101 коня е повече коне от 1.8 90 коня и макар че не е по-бърз,ограничението би трябвало да е и по мощност,а не по кубици....има дизели дето са 2.5 и са няма и 90 коня mhihi
По повод Голф 3 с 1.6 101 коня - чудесен си е за подобен избор от млад човек,защото :
1. от гледна точка на есктрите - от всичките 1.6 заводски се слага климатик на 1.6 101 коня (АЕК,АFT) и ако не греша,на 1.6 моно .
2. и АЕК и AFT са безумно здрави мотори,неразрушими (изключение оправят едни клапи,ама там ако се направи на време,няма проблеми) и доста евтини за обслужване.
3. и двата мотора си вървят чудесно и си теглят добре купето на Голф-чето и имат ресурс от мощност,ако потрябва да изпревари по-бързо или ако вози повече човеци вътре.
4. алтернативата му е 1.6 с код на мотора АЕЕ и 75к.с. от който ще плаче докато е жив,отделно на него не се монтира заводски климатик и ще си вземе с допълнително слаган и ще стане много близък с мен или с друг майстор на климатици.Пък климатика си е важна екстра в наше време и тези задръствания и жеги последните години. 75 коня са тотално малко за кола с 4 човека и климатик,който и яде 15 коня и направо ще е спрял на едно място с него. :drinking:
По повод това,че му била бърза - първата ми кола беше Фиат Уно 1.3 Д 50 коня и го карах със 160км/ч, които вдигах бавано,ама вдигах.Следващата беше Типо 1.1 бензин, 60 коня,което се караше с 170км/ч ,така че няма значение колко ресурс има двигателя,а какъв ненормалник го кара и дори да си вземе АЕЕ 75 коня или моното,пак 75 коня,може да го засили с 150-160 по бул. Сливница,примерно..проблемът е,че малките мотори специално при VW имат много нещастни спирачки и това ги прави по-опасни от големите,защото ти все някак ще успееш да се засилиш,ама трябва и да се спира после (на АЕЕ предния спир. диск в диаметър е 239мм,на AEK и AFT са 256мм ;) )
Лично аз бих го посъветвал да си вземе Меган 1.6 90 коня или 1.6 16V 100 и нещо коня,ама то вече е малко късно :) .Така или иначе Меган с една торба екстри,дето и при GTI обикновено ги няма,е на 2/3 от цената на Голф 3 и е поне 3-4 години по-нов (97-ма са по 2000-2500лв , 2000-та година са по 3000-3500лв в момента,а Голф си държи цена заради марката незнам и аз защо) и преди да ме оплюете,че са френски кенефи и т.н.,горчивата истина е,че се трошат доста по-малко от Голф 3 (сервиза ни все пак е за VW и Renault и правя съпоставката всеки ден) и частите са значително по-евтини без значение дали говорим за консумативи или за по-сериозни ремнти.Возията,обезшумеността и т.н. не може да и се коментира като сравнение между кола,било то и френска 2000-та година и Голф-че макс. 96-та.
:beer


Абе знам ли... Хубав меган - тоест седан, не ония отрязани легени коуч, 2000г с хубави екстри и що годе запазен не струва 3000-3500лв :roll: Освен това тези рена въобще нямат типичното меко возене за други модели на марката! В семейството ми имаме меган/сценик, с нови амортесьори от нормална марка, честно казано возенето му е много по-близко до Голф3, отколкото до Г4 - брои си всяка кръпка. А това все пак е "голямата" версия на меган. Синтетичния волан е огромен минус на всички версии на Меган от тези години, а и на почти всички рена. Голфа се кара като карт сравнение с тях. И двете коли си имат предимства, не само мегана. Аз лично немога да препоръчам ей така Рено, въпреки че за мен Сценика си е ок, защото познавам разочаровани хора които съжаляват че са избрали коуч пред по-постното голфче за същата цена. Със сигурност и обратния случай го има. :beer


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3

Мнениеот zfa159 » Съб 16 апр 2011 12:32


Всичко е въпрос на кола :) по принцип,според състоянието и т.н. Коуч-а не го коментирам,твърде малък е за мен,говоря за хечбек или седан :) Возията е сравнима с Голф 3,но седалките и т.н. нямат нищо общо,ако говорим за масовия салон на Голф,тип табуретка (същия го има и на Пасат GL изпълнение) mhihi
Не спря и не убеждавам никого,споделям личните си впечатления от двата модела и какво бих направил аз...не случайно избирам кола за познат и гледам Меган,а не Голф 3 :)
:beer


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3

Мнениеот mania » Нед 17 апр 2011 10:13


krasko92 написа:Здравейте, много моля да ме извините ако има проблем - още съм заек в този форум. След няколко месеца ставам на 18 и дълго време мислих на какво да се спра Renault 19 или Golf 3. Спрях се на 3-ка и Ви моля за помощ, млад съм и вече има закон до 1.6 двигател - каква е возията на Голфа, как се държи на път, гният ли като Опел и най-вече двигател. Каква серия да е и има ли значение от модела на купето (CL, GL, Bon Jovi, GTI, Pink Floyd)? Благодаря предварително на всички :)

Поздравления за избора и добре дошъл!
имам Г3 и съм карал Рено 19 като служебна. Единственият плюс на реното е, че се кара по-комфортно. Иначе здравте рена са вече твърде стари. Ако не се лъжа до към 91-2 година.
Голфетката - щом си младок ти препоръчвам 1.6 или 1.8. До колкото знам и двете се газифицират лесно, а 1.8 моно си е класика при тая модификация. Общо взето гледай да е 95-97 година, за да има още живот вътре, че тези 91-2 са си вече дърти.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта