
Заглавие: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3 Публикувано на: Вто Мар 10, 2009 19:43
Заглавие: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3 Публикувано на: Вто Мар 10, 2009 19:43
krasko92 написа:през всеки 6 месеца се сменят карета а през 2 месеца се сменят задни лагери
ozyrus написа:krasko92 написа:през всеки 6 месеца се сменят карета а през 2 месеца се сменят задни лагери![]()
Кви са тия карета и лагери ?Шперплат или гетинакс?
krasko92 написа: мина доста време
zfa159 написа:Искам да се изкажа,понеже 1.6 101 коня наистина е най-добрия вариант.Първо закона явно е малоумен,като повечето,понеже 1.6 101 коня е повече коне от 1.8 90 коня и макар че не е по-бърз,ограничението би трябвало да е и по мощност,а не по кубици....има дизели дето са 2.5 и са няма и 90 коня![]()
По повод Голф 3 с 1.6 101 коня - чудесен си е за подобен избор от млад човек,защото :
1. от гледна точка на есктрите - от всичките 1.6 заводски се слага климатик на 1.6 101 коня (АЕК,АFT) и ако не греша,на 1.6 моно .
2. и АЕК и AFT са безумно здрави мотори,неразрушими (изключение оправят едни клапи,ама там ако се направи на време,няма проблеми) и доста евтини за обслужване.
3. и двата мотора си вървят чудесно и си теглят добре купето на Голф-чето и имат ресурс от мощност,ако потрябва да изпревари по-бързо или ако вози повече човеци вътре.
4. алтернативата му е 1.6 с код на мотора АЕЕ и 75к.с. от който ще плаче докато е жив,отделно на него не се монтира заводски климатик и ще си вземе с допълнително слаган и ще стане много близък с мен или с друг майстор на климатици.Пък климатика си е важна екстра в наше време и тези задръствания и жеги последните години. 75 коня са тотално малко за кола с 4 човека и климатик,който и яде 15 коня и направо ще е спрял на едно място с него.![]()
По повод това,че му била бърза - първата ми кола беше Фиат Уно 1.3 Д 50 коня и го карах със 160км/ч, които вдигах бавано,ама вдигах.Следващата беше Типо 1.1 бензин, 60 коня,което се караше с 170км/ч ,така че няма значение колко ресурс има двигателя,а какъв ненормалник го кара и дори да си вземе АЕЕ 75 коня или моното,пак 75 коня,може да го засили с 150-160 по бул. Сливница,примерно..проблемът е,че малките мотори специално при VW имат много нещастни спирачки и това ги прави по-опасни от големите,защото ти все някак ще успееш да се засилиш,ама трябва и да се спира после (на АЕЕ предния спир. диск в диаметър е 239мм,на AEK и AFT са 256мм)
Лично аз бих го посъветвал да си вземе Меган 1.6 90 коня или 1.6 16V 100 и нещо коня,ама то вече е малко късно.Така или иначе Меган с една торба екстри,дето и при GTI обикновено ги няма,е на 2/3 от цената на Голф 3 и е поне 3-4 години по-нов (97-ма са по 2000-2500лв , 2000-та година са по 3000-3500лв в момента,а Голф си държи цена заради марката незнам и аз защо) и преди да ме оплюете,че са френски кенефи и т.н.,горчивата истина е,че се трошат доста по-малко от Голф 3 (сервиза ни все пак е за VW и Renault и правя съпоставката всеки ден) и частите са значително по-евтини без значение дали говорим за консумативи или за по-сериозни ремнти.Возията,обезшумеността и т.н. не може да и се коментира като сравнение между кола,било то и френска 2000-та година и Голф-че макс. 96-та.
krasko92 написа:Здравейте, много моля да ме извините ако има проблем - още съм заек в този форум. След няколко месеца ставам на 18 и дълго време мислих на какво да се спра Renault 19 или Golf 3. Спрях се на 3-ка и Ви моля за помощ, млад съм и вече има закон до 1.6 двигател - каква е возията на Голфа, как се държи на път, гният ли като Опел и най-вече двигател. Каква серия да е и има ли значение от модела на купето (CL, GL, Bon Jovi, GTI, Pink Floyd)? Благодаря предварително на всички
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта