Здравейте,
Нов съм във форума и имам един въпрос към всеки един от Вас, който разбира от правилната употреба на един автомобил.
Въпроса ми е следния:
Става дума за ускорение от 0. Правилно ли е автомобила при ускорение оборотомера да стига до 4000 оборота?
Въобще има ли нещо, което трябва да знае един начинаещ шофьор за правилното каране на един автомобил?
ето снимки на автомобила и на оборотомера:
Благодаря!
VW LUPO 1.0 Бензин
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: WV LUPO 1.0 Бензин
badmind написа:Правилно ли е автомобила при ускорение оборотомера да стига до 4000 оборота?
При нормално каране- просто не е необходимо

Виж - ако си решил да пробваш за колко време ще вдигне 100км/ч- може и до червеното да напълниш оборотомера, но това не значи, че е добре за мотора

Какво да знае - амиии... вслушвай се в шумовете на двигателя и купето. Те ще ти подскажат къде може да има евентуален проблем и до колко можеш да разчита на колата си.
Сменяй редовно консумативите, с такива, предписани от производителя, оглеждай от време на време имали и в какво състояние са масла, антифриз, такива работи

И по-важното! Спазвай правилата за движение, бъди толерантен на пътя и не прави това, което не искаш да ти правят на теб.
Помни, че размажеш ли колата в някой стълб или задница на камион всичко написано по-горе си губи смисъла...

Re: WV LUPO 1.0 Бензин
radotom написа:При нормално каране- просто не е необходимоbadmind написа:Правилно ли е автомобила при ускорение оборотомера да стига до 4000 оборота?
Съгласен съм! Просто в София по някога се налага човек да се изтегли малко по-бързо за да не прави задръствания и да не генерира нерви в шофьорите зад него.
"но това не значи, че е добре за мотора"
Кой е правилния максимум? За да не се вреди на мотора и карането да не е заспало.
Какво да знае - амиии... вслушвай се в шумовете на двигателя и купето. Те ще ти подскажат къде може да има евентуален проблем и до колко можеш да разчита на колата си.
Ето тук ми е проблама! Аз казвам на приятелката ми, че според мен 4000 оборота е някаква граница и ми се струва, че шумовете не са чак толкова силни и двигателя не изнемогва! Тя мрънка като за световно и ме кара да не превишавам 3000!
Та въпроса е да си каже мнението някой страничен специалист

Сменяй редовно консумативите, с такива, предписани от производителя, оглеждай от време на време имали и в какво състояние са масла, антифриз, такива работи
Всичко се сменя навреме!
И по-важното! Спазвай правилата за движение, бъди толерантен на пътя и не прави това, което не искаш да ти правят на теб.
Помни, че размажеш ли колата в някой стълб или задница на камион всичко написано по-горе си губи смисъла...
Много си прав!
Re: VW LUPO 1.0 Бензин
аз не разбрах казуса ти 
тва МПС ускорява най-бързо между 3500-4000 оборота, където разполагаш с макс въртящ момент от внушителните 86 Нм, ама тва лично аз съм го използвал само при изпреварвания и такива приятелски мини-гонки с мегазверове като хонда инсайт 1.0, опел корса 1.0 12В и колкото и да е невероятно ситроен саксо 1.1!
иначе за нормално каране сменяй преди 3000, на лупото скоростите му са къси, така че в града е много приятно, извънградско е малко шит, защото по-често трябва да дауншифтваш

тва МПС ускорява най-бързо между 3500-4000 оборота, където разполагаш с макс въртящ момент от внушителните 86 Нм, ама тва лично аз съм го използвал само при изпреварвания и такива приятелски мини-гонки с мегазверове като хонда инсайт 1.0, опел корса 1.0 12В и колкото и да е невероятно ситроен саксо 1.1!

иначе за нормално каране сменяй преди 3000, на лупото скоростите му са къси, така че в града е много приятно, извънградско е малко шит, защото по-често трябва да дауншифтваш

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта