


От клапите за парното духа топло без да е пуснат климатроник
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: От клапите за парното духа топло без да е пуснат климатроник
Да ама за 10 минути и после пак почва да грее.
- pit
- Мнения: 693
- Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: От клапите за парното духа топло без да е пуснат климатроник
KirilGeorgiev написа:Да ама за 10 минути и после пак почва да грее.
Това със смяната на температурата го правя за секунда, само за да оставя на HI и да спра климатроника и да видя какво духа, после обратно, пускам за секунда и слагам на LO и спирам климатроника, за да видя какво духа.
Ти имаш предвид че пускам студено и вече като са се изстудили въздуховодите, духа остатъчно студен въздух..след което въздуха се затопля и почва пак топла струя..но аз не пускам изобщо да изстудява, само колкото да сменя температурния режим.
Утре ще проверя, ще карам цял ден и ще видя какво става.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: От клапите за парното духа топло без да е пуснат климатроник
Та...проблема идва от една клапа,която е при тази за вътрешната циркулация.Ще разглобявам В5 тези дни и ще ви кача и снимки.Управлява се от същото моторче,което движи и тази за вътрешна циркулация обаче с отделна механика...и вероятно и в нея е проблема.
Съвсем не е нормално - стига сте заблуждавали човека. Климатроника има нечовешки прецизна електроника за регулиране на оборотите на ел.мотора и ги следи и тях,както и температурите и въздушните потоци.При колегата дава и грешка за оборотите на вентилатора понеже той се завърта сам заради отворената клапа без климатроника да може да регулира оборотите.
Качете се в някоя кола с работещ изправно клиатроник и после ми обеснвайте колко е нормално да духа топло или студено докато караш....това да не е Лада...Дори при обикновенното парно още при Пасат В3 има клапа,кято е след вентилатора и спира въздушния поток към радиатора и съответно към духалките....след положение 0 на ключа за вентилатора има жило,което избутва въпросната клапа.
Така че не,не е нормално,проблем си е.Отделен е въпроса доколко ви пречи и дали ви се занимава да го решавате...понеже ремонта си е сериозен и си струва парички.
Съвсем не е нормално - стига сте заблуждавали човека. Климатроника има нечовешки прецизна електроника за регулиране на оборотите на ел.мотора и ги следи и тях,както и температурите и въздушните потоци.При колегата дава и грешка за оборотите на вентилатора понеже той се завърта сам заради отворената клапа без климатроника да може да регулира оборотите.
Качете се в някоя кола с работещ изправно клиатроник и после ми обеснвайте колко е нормално да духа топло или студено докато караш....това да не е Лада...Дори при обикновенното парно още при Пасат В3 има клапа,кято е след вентилатора и спира въздушния поток към радиатора и съответно към духалките....след положение 0 на ключа за вентилатора има жило,което избутва въпросната клапа.
Така че не,не е нормално,проблем си е.Отделен е въпроса доколко ви пречи и дали ви се занимава да го решавате...понеже ремонта си е сериозен и си струва парички.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Didaka04 и 50 госта