От клапите за парното духа топло без да е пуснат климатроник

Техническа и сервизна информация за Passat
KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: От клапите за парното духа топло без да е пуснат климатроник

Мнениеот KirilGeorgiev » Нед 11 окт 2009 20:01


Да ама за 10 минути и после пак почва да грее.




Потребителски аватар
pit
Мнения: 693
Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: От клапите за парното духа топло без да е пуснат климатроник

Мнениеот pit » Нед 11 окт 2009 22:13


KirilGeorgiev написа:Да ама за 10 минути и после пак почва да грее.


Това със смяната на температурата го правя за секунда, само за да оставя на HI и да спра климатроника и да видя какво духа, после обратно, пускам за секунда и слагам на LO и спирам климатроника, за да видя какво духа.

Ти имаш предвид че пускам студено и вече като са се изстудили въздуховодите, духа остатъчно студен въздух..след което въздуха се затопля и почва пак топла струя..но аз не пускам изобщо да изстудява, само колкото да сменя температурния режим.

Утре ще проверя, ще карам цял ден и ще видя какво става.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: От клапите за парното духа топло без да е пуснат климатроник

Мнениеот zfa159 » Пон 12 окт 2009 9:48


Та...проблема идва от една клапа,която е при тази за вътрешната циркулация.Ще разглобявам В5 тези дни и ще ви кача и снимки.Управлява се от същото моторче,което движи и тази за вътрешна циркулация обаче с отделна механика...и вероятно и в нея е проблема.
Съвсем не е нормално - стига сте заблуждавали човека. Климатроника има нечовешки прецизна електроника за регулиране на оборотите на ел.мотора и ги следи и тях,както и температурите и въздушните потоци.При колегата дава и грешка за оборотите на вентилатора понеже той се завърта сам заради отворената клапа без климатроника да може да регулира оборотите.
Качете се в някоя кола с работещ изправно клиатроник и после ми обеснвайте колко е нормално да духа топло или студено докато караш....това да не е Лада...Дори при обикновенното парно още при Пасат В3 има клапа,кято е след вентилатора и спира въздушния поток към радиатора и съответно към духалките....след положение 0 на ключа за вентилатора има жило,което избутва въпросната клапа.
Така че не,не е нормално,проблем си е.Отделен е въпроса доколко ви пречи и дали ви се занимава да го решавате...понеже ремонта си е сериозен и си струва парички.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта