като запалите сутрин колите трябва да са с изстинали двг, примигва ли ви 2-3 пъти лампата за маслото или гасне веднага като запали.......мисля си че преди време ми гаснеше веднага, а сега примигва 2-3 и тогава гасне, като е топла колата, съответно маслото е по-рядко няма проблем
нещо май с това гъсто масло 15W40 не случих.....
лампа за маслото/налягане
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
на 3 премигва и после свети постоянно
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
За голф 2 има значение коя година е прозиведен.
На по-старите лампата или свети или не.
На по-новите или мига или не свети изобщо.
Мойта е по-новите (90 година) и мига.
Така, че като запаля сутрин понякога мига още 1 (макс 2 пъти).
Това предполагам е защото си е такава схемата на връзване на електрониката, решило ли е че ще мигне, ще мигне и тогава ще провери дали налягането се е качило.
На по-старите лампата или свети или не.
На по-новите или мига или не свети изобщо.
Мойта е по-новите (90 година) и мига.
Така, че като запаля сутрин понякога мига още 1 (макс 2 пъти).
Това предполагам е защото си е такава схемата на връзване на електрониката, решило ли е че ще мигне, ще мигне и тогава ще провери дали налягането се е качило.
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Пичага, при мен също примигва един-два пъти... Докато маслената помпа качи маслото до датчика...
Ама внимавай, ако ти мига повече, щото аз около нова година така го хванах, че ми меша бензин в маслото - лампичката мигаше една-две секунди повече, преди да изгасне... А то щото маслото се било разредило от бензина и по-бавно прави налягане...
А нивото как ти е по пръчката?
Ама внимавай, ако ти мига повече, щото аз около нова година така го хванах, че ми меша бензин в маслото - лампичката мигаше една-две секунди повече, преди да изгасне... А то щото маслото се било разредило от бензина и по-бавно прави налягане...
А нивото как ти е по пръчката?
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16286
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
zmej написа:Пичага, при мен също примигва един-два пъти... Докато маслената помпа качи маслото до датчика...
Ама внимавай, ако ти мига повече, щото аз около нова година така го хванах, че ми меша бензин в маслото - лампичката мигаше една-две секунди повече, преди да изгасне... А то щото маслото се било разредило от бензина и по-бавно прави налягане...
А нивото как ти е по пръчката?
нивото го проверявам поне веднъж седмично и не мърда нагоре-надолу, поне видимо по пръчката
а ти как реши проблема с тая мешавица бензин+масло и каква беше причината???
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16286
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
brabus написа:И при мен мига, нема да се плашиш. Важно е да угасва до 2-3 сек.
вие сте с инжекцион и се пали без газ нали...., аз ако я запаля без газ, само натискам педала на газта да затвори клапата на авт. смукач, тогава примигва, ако я запаля душмански с газ /като мускал/ няма проблем
това ме води до следните лаишки изводи:
1. датчик, както каза търтея, да си заминава
2. маслото е гъстичко 15-40, щото го прави само на студен мотор-сутрин като отивам за работа
3.просто си е така, щото и ти и други казаха че им примигва
4. сменял съм тоя датчик горе, като я купих колата, тъй като не работеше, лапмата в движение светеше, а при загасена кола и даден контакт -не-точно обратното на това, което трябва да прави
апропо, някой да знае дали моя мотор 1,3 карб, 1987, МН, има системата със зумера за ранно предупреждение при налягането на маслото
това за датчика е почти сигерно че заминава - било дефект на фв - кака са ми казвали разни майстори - този на струваше 5 лв - та ако те съмнява сменяй го направо
зумера е вързан за долния датчик (на масления филтър) и май нямаш
а 15w40 по това време на годината хич не е по-гъсто от другите масла
а може и лош контакт на клемата на самия датчик да е - я провери най-напред това и я зачисти
зумера е вързан за долния датчик (на масления филтър) и май нямаш
а 15w40 по това време на годината хич не е по-гъсто от другите масла
а може и лош контакт на клемата на самия датчик да е - я провери най-напред това и я зачисти
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Pichaga написа:zmej написа:Пичага, при мен също примигва един-два пъти... Докато маслената помпа качи маслото до датчика...
Ама внимавай, ако ти мига повече, щото аз около нова година така го хванах, че ми меша бензин в маслото - лампичката мигаше една-две секунди повече, преди да изгасне... А то щото маслото се било разредило от бензина и по-бавно прави налягане...
А нивото как ти е по пръчката?
нивото го проверявам поне веднъж седмично и не мърда нагоре-надолу, поне видимо по пръчката
а ти как реши проблема с тая мешавица бензин+масло и каква беше причината???
Ми причината основно беше в карбуратора... Скапана регулировка, пробили мембрани...
Ти и сега вкарва малко (колкото за мирис), ама след 30-40км извънградско се оправя... Ама то това май си е вече от мотора...
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
преди време имах голф 1 та тази лампа ми даваше ядове и то защото смених капака на картера старият имаше някъква преграда а новия не и както си карам на ляв завой лампата светне ,ужас : спирам гледам масло има лампата не свети оказа се ,че без тази преграда не се събира достатъчно масло долу и помпата не може да го метне горе.докато разбера проблема смених три датчика и 2 пъти разглобих двигателя.тъпо ама факт
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16286
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
zmej написа:Pichaga написа:zmej написа:Пичага, при мен също примигва един-два пъти... Докато маслената помпа качи маслото до датчика...
Ама внимавай, ако ти мига повече, щото аз около нова година така го хванах, че ми меша бензин в маслото - лампичката мигаше една-две секунди повече, преди да изгасне... А то щото маслото се било разредило от бензина и по-бавно прави налягане...
А нивото как ти е по пръчката?
нивото го проверявам поне веднъж седмично и не мърда нагоре-надолу, поне видимо по пръчката
а ти как реши проблема с тая мешавица бензин+масло и каква беше причината???
Ми причината основно беше в карбуратора... Скапана регулировка, пробили мембрани...
Ти и сега вкарва малко (колкото за мирис), ама след 30-40км извънградско се оправя... Ама то това май си е вече от мотора...
змей, ти с кой мотор беше аз съм МН, 55 к.с., а карба май е пиърбърг 2Е
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта