Проблем с 1Z е решен

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Проблем с 1Z е решен

Мнениеот Andonov » Вто 13 окт 2009 12:47


Kung_Fu_Panda написа:с това свързване не пренадува ли турбото ? без клапан няма да го бъде дълго май

:no-no




Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с 1Z е решен

Мнениеот fox_vt » Вто 13 окт 2009 19:29


е добре де ква е идеята на тва свързване така и не разбрах :? По начина на колегата Андонов турбото ще се саморегулира на около 0,5 бар лично съм го пробвал на мойта.Обаче ако се свържат по другия начин турбото ще надува максималлно и ако е проблем клапана ще се разбере че е той след като колата тругне да върви по добре.И не мога да разбера как при първото свързване колата както казва колегата направо литнала :shock :shock


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Проблем с 1Z е решен

Мнениеот Andonov » Сря 14 окт 2009 7:57


Ако беше прочел внимателно темата щеше да разбереш, че колата минава в авариен от пренадуване.

При описания от мен начин с проверява дали Н75 е здрав.
Това че турбото надува 0.65 бара не ти пречи на вървенето. Ако няма чип може да си караш цял живот така. :wink:
От първите ТДИ някой са настроени точно на това налягане а след това го вдигат на 0.85.

Така че колата ще си върви с една идея по-малко но не минава в авариен.

А за да ти пренадува е достатъчно да откачаш от клапана или синия или червения маркуч.


mishofren
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 15 май 2008 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ВАРНА

Re: Проблем с 1Z е решен

Мнениеот mishofren » Пет 16 окт 2009 11:58


днеска ми доставиха клапана сложих го веднага и отидох на магистралата да е пробвам без проблем вдигна 210 км благодаря ви за помошта


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с 1Z е решен

Мнениеот fox_vt » Пет 16 окт 2009 19:47


Andonov написа:Ако беше прочел внимателно темата щеше да разбереш, че колата минава в авариен от пренадуване.

При описания от мен начин с проверява дали Н75 е здрав.
Това че турбото надува 0.65 бара не ти пречи на вървенето. Ако няма чип може да си караш цял живот така. :wink:
От първите ТДИ някой са настроени точно на това налягане а след това го вдигат на 0.85.

Така че колата ще си върви с една идея по-малко но не минава в авариен.

А за да ти пренадува е достатъчно да откачаш от клапана или синия или червения маркуч.


:да: е сега разбрах че сервизния на 1з е на 3000 оборота ,но и колегата ме пообърка като каза колата "литна" а тя няма да тръгне по добре просто няма да има сервизен.Както и да е ще го сменям и аз клапана.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта