Kung_Fu_Panda написа:с това свързване не пренадува ли турбото ? без клапан няма да го бъде дълго май

Kung_Fu_Panda написа:с това свързване не пренадува ли турбото ? без клапан няма да го бъде дълго май
Andonov написа:Ако беше прочел внимателно темата щеше да разбереш, че колата минава в авариен от пренадуване.
При описания от мен начин с проверява дали Н75 е здрав.
Това че турбото надува 0.65 бара не ти пречи на вървенето. Ако няма чип може да си караш цял живот така.![]()
От първите ТДИ някой са настроени точно на това налягане а след това го вдигат на 0.85.
Така че колата ще си върви с една идея по-малко но не минава в авариен.
А за да ти пренадува е достатъчно да откачаш от клапана или синия или червения маркуч.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 55 госта