Здравейте, колеги; моля за един съвет за пасатчето.Преди ден започнах да сменям ролки и ремъци на пасата, но едната ролка и то най-важната - обтягащата с хидравличният повдигач беше с болт, който много трудно развих; почти съм сигурен че беше лепен защото не остана никаква резба, а всъщност и това ми е проблема - какво да направя - дали да се опитам да възстановявам резбата която я няма въобще и не_знам начин или да сменям капака, който е зад ангренажните ролки и се демонтира доста трудно.
Не_знам как се качват снимки, иначе ще кача, интересно е .
Здравеите колеги молиа за един савет за пасатчето.Преди ден започнах да смениавам ролки и ремаци на пасата но едната ролка и то наи важната обтяга6тата с хидравличният повдига4 беше с болт които много трудно развих по4ти сам сигурен 4е беше лепен за6тото не остана никаква резба а всащност и това ми е проблема какво да направиа дали да се опитам да вастановиавам резбата коиато я няма вобще и незнам начин или да смениавам капакьт които е зад ангренажните ролки и се демонтира доста трудно. незнам как се качват снимки ина4е ще кача интересно е .
Развалена резба за пасат б5.5 2.5тди v6 Разрешено....
- BRANDENBURG
- Мнения: 107
- Регистриран на: Чет 01 мар 2007 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Развалена резба за пасат б5.5 2.5тди v6 Разрешено....
Последна промяна от BRANDENBURG на Сря 14 окт 2009 22:50, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Развалена резба за пасат б5.5 2.5тди v6
Кое е без резба - болта или...
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Развалена резба за пасат б5.5 2.5тди v6
Ако се намери читав капак на добра цена аз лично бих го сменил, така и така си свалил цялата предница. Ако пък ти е прекалено скъпо се допитай до някой професионалист ако ти нямаш такива умения да се навие втулка с нова резба, което предполагам ще е по-евтиното решение. Това са само разсъждения, ако капакът е под налягане (малко вероятно според мен) може и да не стане с втулка с нова резба.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Развалена резба за пасат б5.5 2.5тди v6
Кофти ситуация,но по принцип се сменя целия капак което си е цифра.Съвет хващаш стругар да ти направи шпилка на два размера и си във филма мисля че имаше възможност и материал за сваляне от капака.Не съм го пробвал лично но мисля че ще стане.Иначе там е доста отговорно място и тряя да е здраво.
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Развалена резба за пасат б5.5 2.5тди v6
Аз за това си карам колата в сервиз...
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: Развалена резба за пасат б5.5 2.5тди v6
AmW написа:Аз за това си карам колата в сервиз...
Ами то в сервиза да не мислиш че не развалят резби, особено ако в предния са залепили болта с някакво здраво лепило да не мърда...
Когато човек сам си прави нещата поне знае къде и какво е направил(закрепил) и ще знае как да го направи другия път...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Развалена резба за пасат б5.5 2.5тди v6
ДА.масово се прецакват резби...и незнам защо много хора мислят,че в сервиза няма да ги извикат да им го покажат и да ги накарат да си го платят както и ремонта му..при което положението е същото.Да,много е лесно да обвиниш сервиза,че ти е прецакал болта...ама редно ли е като не е така?
Затова при гърнеджиите примерно си пише - всяка скъсана шпилка не е по вина на сервиза и ремонта си е за сметка на клиента.
При мен при климатиците е същото - италианците масово мажат резбите с някакъв резбоосигурител което няма никаква идея понеже резбата не е оплътняващия елемент...съответно после маркуча се развива и е за смяна накрайника му понеже е пълен със стружки и щуцера на външния радиатор понеже вече няма резба.Никога не съм имал проблем с клиент по този въпрос понеже човека вижда,че съм направил необходимото - развил съм гайката от радиатора...понеже резбите са алуминиеви и не много здрави резултата е налице (при неоригиналните климатици гайките са метални а не алуминиеви).
По повод проблема - снимай за какво точно иде реч понеже съм разглобявал 2.5 ТДИ ама много отдавна и вече не помня добре какво чудо бее с ангренажа.Вариант е да се прави втулка с два размера,вариант е да се мине на шпилка с два размера,вариант е да се аправи само със шпилка...но за която и да е от обработките майсторите ще искат детайла да е свален от колата...никой няма да се заеме да го прави на място.Имаме подходящите познати но както ти казах трябва да се свали въпросното нещо.
Успех!
Затова при гърнеджиите примерно си пише - всяка скъсана шпилка не е по вина на сервиза и ремонта си е за сметка на клиента.
При мен при климатиците е същото - италианците масово мажат резбите с някакъв резбоосигурител което няма никаква идея понеже резбата не е оплътняващия елемент...съответно после маркуча се развива и е за смяна накрайника му понеже е пълен със стружки и щуцера на външния радиатор понеже вече няма резба.Никога не съм имал проблем с клиент по този въпрос понеже човека вижда,че съм направил необходимото - развил съм гайката от радиатора...понеже резбите са алуминиеви и не много здрави резултата е налице (при неоригиналните климатици гайките са метални а не алуминиеви).
По повод проблема - снимай за какво точно иде реч понеже съм разглобявал 2.5 ТДИ ама много отдавна и вече не помня добре какво чудо бее с ангренажа.Вариант е да се прави втулка с два размера,вариант е да се мине на шпилка с два размера,вариант е да се аправи само със шпилка...но за която и да е от обработките майсторите ще искат детайла да е свален от колата...никой няма да се заеме да го прави на място.Имаме подходящите познати но както ти казах трябва да се свали въпросното нещо.
Успех!
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Развалена резба за пасат б5.5 2.5тди v6
Колегата най вероятно няма да се справи сам,защото се искат поне минимални условия за домашно правене и познаване на мотора,но ще дам малко бързи обяснения без подробности кое се сваля.Целия ангренаж мотора се оставя на белези.Картер,подкартер се свалят,вътре в подкартера има балансиращ вал и маслена помпа които също са на белези и те се свалят и се развиват болтовете които държат въпросният капак на ангренажа.Тия капаци превъртат ако преди не са стегнати с правилна сила или е превартял и е мазано с някакъв осигурител да се замаже положението.Стяга се с определена сила не помня колко точно,но мястото си е отговорно.Наи лесния вариант които предпочитат големите сервизи е да капака трябва да се смени,виждал съм и гаражни изпалнения които все още се движат може би.Късмет колега и не се набутваи с нов капак преди да опиташ стария,струва доста поне според мене .
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Развалена резба за пасат б5.5 2.5тди v6
Ако става въпрос за този капак (позиция 25 - Sealing Flange) струва към 200-тина лева, но точната цена я нямам понеже не съм дистрибутор, а в самата ЕТКА ми дава таква цена. Сериините номера са:
059 103 150 К - за мотори AKN, BAU, BDG и BDH;
078 103 151 C - за мотори AMX, BBG, ATQ
059 103 150 К - за мотори AKN, BAU, BDG и BDH;
078 103 151 C - за мотори AMX, BBG, ATQ
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Развалена резба за пасат б5.5 2.5тди v6
За тоя капак става на въпрос
- BRANDENBURG
- Мнения: 107
- Регистриран на: Чет 01 мар 2007 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Развалена резба за пасат б5.5 2.5тди v6
dancing_niki написа:Ако става въпрос за този капак (позиция 25 - Sealing Flange) струва към 200-тина лева, но точната цена я нямам понеже не съм дистрибутор, а в самата ЕТКА ми дава таква цена. Сериините номера са:
059 103 150 К - за мотори AKN, BAU, BDG и BDH;
078 103 151 C - за мотори AMX, BBG, ATQ
Цената на капака е 308лв в юнитреид.но има и доста втора опотреба за по 100 лева серииния номер е 059 103 153Р.
- BRANDENBURG
- Мнения: 107
- Регистриран на: Чет 01 мар 2007 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Развалена резба за пасат б5.5 2.5тди v6
angel1250p написа:Колегата най вероятно няма да се справи сам,защото се искат поне минимални условия за домашно правене и познаване на мотора,но ще дам малко бързи обяснения без подробности кое се сваля.Целия ангренаж мотора се оставя на белези.Картер,подкартер се свалят,вътре в подкартера има балансиращ вал и маслена помпа които също са на белези и те се свалят и се развиват болтовете които държат въпросният капак на ангренажа.Тия капаци превъртат ако преди не са стегнати с правилна сила или е превартял и е мазано с някакъв осигурител да се замаже положението.Стяга се с определена сила не помня колко точно,но мястото си е отговорно.Наи лесния вариант които предпочитат големите сервизи е да капака трябва да се смени,виждал съм и гаражни изпалнения които все още се движат може би.Късмет колега и не се набутваи с нов капак преди да опиташ стария,струва доста поне според мене .
Днес го направих, та даже и го запалих пасата; сега ще ви кажа как стана . Взех си комлект за възстановяване на резби - струва 330лв за един метчик и една бургия, но както и да е - дават го и под наем. Работата стана следната : с метчика, който е 11.25мм се прави нова резба. В тази резба се поставя една стоманена пружинка с външен размер на метчика и вътрешен на моя болт - в случая 11.1,25мм_и там се навива вече болта на ролката. Аз не_вярвах, че ще стане здраво, но повярвайте, няма превъртане и така свърших работа.
Днес го направих та даже и го запалих пасата сега 6те ви кажа как стана . Взех си комлект за вазтановиаване на резби струва 330лв за един метчик и една боргиа но както и да е дават го и под наем. работата стана следната с мет4ика които е 11.25мм се прави нова резба в тази резба се поставиа една стоманена пружинка с ваншен размер на мет4ика и ватре6ен на моиа болт в слу4аиа 11.1,25мми там се навива ве4е болта на ролката аз невиарвах 4е ще стане здраво но повиарваите нчма превартане и така сфарших работа.
- BRANDENBURG
- Мнения: 107
- Регистриран на: Чет 01 мар 2007 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Развалена резба за пасат б5.5 2.5тди v6
zfa159 написа:ДА.масово се прецакват резби...и незнам защо много хора мислят,че в сервиза няма да ги извикат да им го покажат и да ги накарат да си го платят както и ремонта му..при което положението е същото.Да,много е лесно да обвиниш сервиза,че ти е прецакал болта...ама редно ли е като не е така?
Затова при гърнеджиите примерно си пише - всяка скъсана шпилка не е по вина на сервиза и ремонта си е за сметка на клиента.
При мен при климатиците е същото - италианците масово мажат резбите с някакъв резбоосигурител което няма никаква идея понеже резбата не е оплътняващия елемент...съответно после маркуча се развива и е за смяна накрайника му понеже е пълен със стружки и щуцера на външния радиатор понеже вече няма резба.Никога не съм имал проблем с клиент по този въпрос понеже човека вижда,че съм направил необходимото - развил съм гайката от радиатора...понеже резбите са алуминиеви и не много здрави резултата е налице (при неоригиналните климатици гайките са метални а не алуминиеви).
По повод проблема - снимай за какво точно иде реч понеже съм разглобявал 2.5 ТДИ ама много отдавна и вече не помня добре какво чудо бее с ангренажа.Вариант е да се прави втулка с два размера,вариант е да се мине на шпилка с два размера,вариант е да се аправи само със шпилка...но за която и да е от обработките майсторите ще искат детайла да е свален от колата...никой няма да се заеме да го прави на място.Имаме подходящите познати но както ти казах трябва да се свали въпросното нещо.
Успех!
Не обвинявам момчетата от сервизите, но просто нямаше да го направят по най-добрия начин - щяха да го залепят и да кажат, че ще е надеждно. А това не_е най-доброто .
Не обвинявам мом4етата от сервизите но просто нямаше да го направиат по наи добриат начин щяха да го залепиат и да кажат 4е 6те е надежно. а това нее наи доброто .
- BRANDENBURG
- Мнения: 107
- Регистриран на: Чет 01 мар 2007 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Развалена резба за пасат б5.5 2.5тди v6
angel1250p написа:Колегата най вероятно няма да се справи сам,защото се искат поне минимални условия за домашно правене и познаване на мотора,но ще дам малко бързи обяснения без подробности кое се сваля.Целия ангренаж мотора се оставя на белези.Картер,подкартер се свалят,вътре в подкартера има балансиращ вал и маслена помпа които също са на белези и те се свалят и се развиват болтовете които държат въпросният капак на ангренажа.Тия капаци превъртат ако преди не са стегнати с правилна сила или е превартял и е мазано с някакъв осигурител да се замаже положението.Стяга се с определена сила не помня колко точно,но мястото си е отговорно.Наи лесния вариант които предпочитат големите сервизи е да капака трябва да се смени,виждал съм и гаражни изпалнения които все още се движат може би.Късмет колега и не се набутваи с нов капак преди да опиташ стария,струва доста поне според мене .
Мерси, колега, че ми казваш, но аз ако нямам условията ще сменям ли ангренаж на тази кола - почти на всички им е ясна процедурата. Имам и програмите, имам и добри инструменти, двор, гараж, друго не_ми трябва; малко повече мислене и това_е, всичко е направено от човек.
Мерси колега 4е ми казва6 но аз ако нямам условиата 6те смениавам ли ангренаж на тази кола почти на всички им е ясна процедурата. имам и програмите имам и добри инструменти двор гараж друго неми трябва малко пове4е мислене и товае вси4ко е направенио от 4овек.
- BRANDENBURG
- Мнения: 107
- Регистриран на: Чет 01 мар 2007 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Развалена резба за пасат б5.5 2.5тди v6
dandan написа:AmW написа:Аз за това си карам колата в сервиз...
Ами то в сервиза да не мислиш че не развалят резби, особено ако в предния са залепили болта с някакво здраво лепило да не мърда...
Когато човек сам си прави нещата поне знае къде и какво е направил(закрепил) и ще знае как да го направи другия път...
Да, много си прав, а и в сервизите гледат да ти вземат паричките, не да ти оправят колата както трябва. Най-лесно е да се натъпче с лепило и да ти кажат карай спокойно.
Да много си прав а и в сервизите гледат да ти вземат паричките не да ти оправиат колата както трябва. Наи лесно е да се натапка с лепило. да ти кажат караи спокоино .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: jordan17772 и 70 госта