


проблем с главата на 1,9 тд AAZ
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 10 окт 2009 12:36
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: 1Z 90 kc.
- Местоположение: Търговище
проблем с главата на 1,9 тд AAZ
Имам проблем с този двигател главата ми е спукана между клапаните на всички цилиндри.Та идеята ми е тъй като разбрах че това си е проблем на всички мотори AAZ и си мисля дали няма да стане глава от 1,9TDI 1Z.Моля помогнете че вече втора глава сменям.А и несъм в БГ и незнам как ще се прибера страх ме е да не спукам радиатора тъй като ми създава голямо налягане в охлаждащата система.Благодаря предварително.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: проблем с главата на 1,9 тд AAZ
Бих допълнил,че тия пукнатини ги има не само на AAZ,и на японски дизел ги има.Това,че има микро-пукнатина не означава непременно връзка с водна система.Проверка(с химия и/или налягане) доказва теорията.Иначе се наваряват успешно,но вероятно се вадят клапанните легла,следва шлайф на главата и нова гарнитура.Току що завърших подобна процедура(не е VW),доста е тегава и съвсем не евтина-2 глави хвърлих и един изкривен разпр.вал.Ако искаш някаква сигурност търси по морги ако не глава,то цял мотор(от някоя ударена,но да може да се пали и наблюдава).А и пътя който предстои е сериозен.Ако не си сигурен дали надува,виж там по сервизите дали правят "проверка с реактив"-показва наличие на изгорели газове в антифриза.Другото е малко риск:перката на "6" и туба с вода в багажника
Ето това например е безвредно,но го има:
(не е VW)

Ето това например е безвредно,но го има:
(не е VW)
- RS-Racing
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бяла (Русенска област)
Re: проблем с главата на 1,9 тд AAZ
Колега,аз карам такъв мотор близо 200000 хил.киломтра несъм имал проблем с главата НИКОГА.На скоро едни сегменти му смених и си е пушка.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 10 окт 2009 12:36
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: 1Z 90 kc.
- Местоположение: Търговище
Re: проблем с главата на 1,9 тд AAZ
Е аз пък купих и още един двигател и пак същия проблем неможах да изгоря и половин резарвоар нафта.Ето и малко снимки.точно какво ви очаква.
- boji55
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 13:58
- Автомобил: Phaeton
- Двигател: CARA
- Местоположение: sofia bulgaria
Re: проблем с главата на 1,9 тд AAZ
даде ли я да е тестват аз мислех че и моита е спукана но се оказа това да е нормално малко я ишлаифах х-раи и там с някава течност я тестваха и всичко е наред. извинявам се ако имам правописни грешки българския ми е 2ри език.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: проблем с главата на 1,9 тд AAZ
Tези пукнатини, които показвате ги има на поне 60-70 % от на VW - дизеловите мотори (1,6 и 1,9...без TDi) Aз мисля, че проблемът е бил някъде другаде или "майсторите" са били менте. С такива пукнатини между цилиндрите може да кара колата и 1000000 км. Разбира се има и изключения, но няма да е лошо верно да се пробва главата дали има реални пукнатини чрез "надуване" или химии, както каза един колега по-горе. Успех 

-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 10 окт 2009 12:36
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: 1Z 90 kc.
- Местоположение: Търговище
Re: проблем с главата на 1,9 тд AAZ
Майстора съм си аз и отворих там защото имах голямо налягане в охлаждащата течност и главата си е спукана когато я отворих видях че колата е работила на два цилиндара а другите два бяха мокри и с много нагар по тях.Мога да кажа че имам някакво понятие от тези неща.Аз не съм в бг и не мога да си купя нова глава и затова питам някои дали знае ще станели главата от ТДИ-то?
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: проблем с главата на 1,9 тд AAZ
dj.gogo написа:Майстора съм си аз и отворих там защото имах голямо налягане в охлаждащата течност и главата си е спукана когато я отворих видях че колата е работила на два цилиндара а другите два бяха мокри и с много нагар по тях.Мога да кажа че имам някакво понятие от тези неща.Аз не съм в бг и не мога да си купя нова глава и затова питам някои дали знае ще станели главата от ТДИ-то?
Ами ако пробваш да смениш гарнитурата заедно с болтовете и да я стегнеш по спецификация, може друго да запее колата ти. МОже и да е спукана главата, но това не е 100% сигурно. Сигурно има пукнатини на 4-те цилиндъра, а само 2 цилиндъра са "мокри". Замисли се колега, посъветвай се с още някой, ако трябва. Дай снимка на гарнитурата, ако я пазиш още и ако не е почистена, най-добре ей така, както си я свалил и я снимай по-отблизко. Може само тя да е издухана и да се набутваш излишно за глави и т.н. Успех
Re: проблем с главата на 1,9 тд AAZ
dj.gogo написа:Майстора съм си аз и отворих там защото имах голямо налягане в охлаждащата течност и главата си е спукана когато я отворих видях че колата е работила на два цилиндара а другите два бяха мокри и с много нагар по тях.Мога да кажа че имам някакво понятие от тези неща.Аз не съм в бг и не мога да си купя нова глава и затова питам някои дали знае ще станели главата от ТДИ-то?
Не колега няма да стане.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: проблем с главата на 1,9 тд AAZ
Ще използвам темата на колегата,да си изясня нещо.
Както писах по-горе,занимавах се с едно дизелче-японче,тръгна.Та става въпрос за пукнатините от снимките,тези на "япончето" са същите като на Цвагените,даже ако са отдалечени снимките не личи никаква разлика.Следва въпрос:защо са направени тези "охлабвания",като фрезовано-точно там където се пукат(м/у клапаните).Имаше една версия "презастъпване на клапани"(нещо се завихряло,от единия в другия...таратанци..).Та какво би станало,ако при наварка се запълнят наравно с челото на главата.Или може би е като в оня виц за тоалетната хартия и самолета"където е дупчено -не се къса.."
Както писах по-горе,занимавах се с едно дизелче-японче,тръгна.Та става въпрос за пукнатините от снимките,тези на "япончето" са същите като на Цвагените,даже ако са отдалечени снимките не личи никаква разлика.Следва въпрос:защо са направени тези "охлабвания",като фрезовано-точно там където се пукат(м/у клапаните).Имаше една версия "презастъпване на клапани"(нещо се завихряло,от единия в другия...таратанци..).Та какво би станало,ако при наварка се запълнят наравно с челото на главата.Или може би е като в оня виц за тоалетната хартия и самолета"където е дупчено -не се къса.."
- marttyy
- Мнения: 124
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 22:29
- Автомобил: vw passat 5.5 1.9TDI
- Двигател:
- Местоположение: Драгоман
Re: проблем с главата на 1,9 тд AAZ
Глава от TDI няма да стане на ааз мотор. ААЗ мотора е с пред камера а камерата на ТДИ е в буталата и дюзите директно пръскат там.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта