проблем с главата на 1,9 тд AAZ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
dj.gogo
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 10 окт 2009 12:36
Автомобил: GOLF 3
Двигател: 1Z 90 kc.
Местоположение: Търговище

проблем с главата на 1,9 тд AAZ

Мнениеот dj.gogo » Съб 10 окт 2009 13:30


Имам проблем с този двигател главата ми е спукана между клапаните на всички цилиндри.Та идеята ми е тъй като разбрах че това си е проблем на всички мотори AAZ и си мисля дали няма да стане глава от 1,9TDI 1Z.Моля помогнете че вече втора глава сменям.А и несъм в БГ и незнам как ще се прибера страх ме е да не спукам радиатора тъй като ми създава голямо налягане в охлаждащата система.Благодаря предварително.




emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: проблем с главата на 1,9 тд AAZ

Мнениеот emo-gar » Нед 11 окт 2009 22:36


Бих допълнил,че тия пукнатини ги има не само на AAZ,и на японски дизел ги има.Това,че има микро-пукнатина не означава непременно връзка с водна система.Проверка(с химия и/или налягане) доказва теорията.Иначе се наваряват успешно,но вероятно се вадят клапанните легла,следва шлайф на главата и нова гарнитура.Току що завърших подобна процедура(не е VW),доста е тегава и съвсем не евтина-2 глави хвърлих и един изкривен разпр.вал.Ако искаш някаква сигурност търси по морги ако не глава,то цял мотор(от някоя ударена,но да може да се пали и наблюдава).А и пътя който предстои е сериозен.Ако не си сигурен дали надува,виж там по сервизите дали правят "проверка с реактив"-показва наличие на изгорели газове в антифриза.Другото е малко риск:перката на "6" и туба с вода в багажника

Ето това например е безвредно,но го има:
(не е VW)
Изображение


Потребителски аватар
RS-Racing
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 11 май 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бяла (Русенска област)

Re: проблем с главата на 1,9 тд AAZ

Мнениеот RS-Racing » Пон 12 окт 2009 10:49


Колега,аз карам такъв мотор близо 200000 хил.киломтра несъм имал проблем с главата НИКОГА.На скоро едни сегменти му смених и си е пушка.


dj.gogo
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 10 окт 2009 12:36
Автомобил: GOLF 3
Двигател: 1Z 90 kc.
Местоположение: Търговище

Re: проблем с главата на 1,9 тд AAZ

Мнениеот dj.gogo » Сря 14 окт 2009 14:18


Е аз пък купих и още един двигател и пак същия проблем неможах да изгоря и половин резарвоар нафта.Ето и малко снимки.точно какво ви очаква.
1.jpg
Прикачени файлове
P9050778312222.jpg


Потребителски аватар
boji55
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 13:58
Автомобил: Phaeton
Двигател: CARA
Местоположение: sofia bulgaria

Re: проблем с главата на 1,9 тд AAZ

Мнениеот boji55 » Сря 14 окт 2009 17:19


даде ли я да е тестват аз мислех че и моита е спукана но се оказа това да е нормално малко я ишлаифах х-раи и там с някава течност я тестваха и всичко е наред. извинявам се ако имам правописни грешки българския ми е 2ри език.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: проблем с главата на 1,9 тд AAZ

Мнениеот Spas » Сря 14 окт 2009 18:04


Tези пукнатини, които показвате ги има на поне 60-70 % от на VW - дизеловите мотори (1,6 и 1,9...без TDi) Aз мисля, че проблемът е бил някъде другаде или "майсторите" са били менте. С такива пукнатини между цилиндрите може да кара колата и 1000000 км. Разбира се има и изключения, но няма да е лошо верно да се пробва главата дали има реални пукнатини чрез "надуване" или химии, както каза един колега по-горе. Успех :да:


dj.gogo
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 10 окт 2009 12:36
Автомобил: GOLF 3
Двигател: 1Z 90 kc.
Местоположение: Търговище

Re: проблем с главата на 1,9 тд AAZ

Мнениеот dj.gogo » Пет 16 окт 2009 6:15


Майстора съм си аз и отворих там защото имах голямо налягане в охлаждащата течност и главата си е спукана когато я отворих видях че колата е работила на два цилиндара а другите два бяха мокри и с много нагар по тях.Мога да кажа че имам някакво понятие от тези неща.Аз не съм в бг и не мога да си купя нова глава и затова питам някои дали знае ще станели главата от ТДИ-то?


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: проблем с главата на 1,9 тд AAZ

Мнениеот Spas » Пет 16 окт 2009 11:04


dj.gogo написа:Майстора съм си аз и отворих там защото имах голямо налягане в охлаждащата течност и главата си е спукана когато я отворих видях че колата е работила на два цилиндара а другите два бяха мокри и с много нагар по тях.Мога да кажа че имам някакво понятие от тези неща.Аз не съм в бг и не мога да си купя нова глава и затова питам някои дали знае ще станели главата от ТДИ-то?


Ами ако пробваш да смениш гарнитурата заедно с болтовете и да я стегнеш по спецификация, може друго да запее колата ти. МОже и да е спукана главата, но това не е 100% сигурно. Сигурно има пукнатини на 4-те цилиндъра, а само 2 цилиндъра са "мокри". Замисли се колега, посъветвай се с още някой, ако трябва. Дай снимка на гарнитурата, ако я пазиш още и ако не е почистена, най-добре ей така, както си я свалил и я снимай по-отблизко. Може само тя да е издухана и да се набутваш излишно за глави и т.н. Успех


danii
Мнения: 235
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg.sf

Re: проблем с главата на 1,9 тд AAZ

Мнениеот danii » Нед 18 окт 2009 14:04


dj.gogo написа:Майстора съм си аз и отворих там защото имах голямо налягане в охлаждащата течност и главата си е спукана когато я отворих видях че колата е работила на два цилиндара а другите два бяха мокри и с много нагар по тях.Мога да кажа че имам някакво понятие от тези неща.Аз не съм в бг и не мога да си купя нова глава и затова питам някои дали знае ще станели главата от ТДИ-то?

Не колега няма да стане.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: проблем с главата на 1,9 тд AAZ

Мнениеот emo-gar » Вто 03 ное 2009 20:50


Ще използвам темата на колегата,да си изясня нещо.
Както писах по-горе,занимавах се с едно дизелче-японче,тръгна.Та става въпрос за пукнатините от снимките,тези на "япончето" са същите като на Цвагените,даже ако са отдалечени снимките не личи никаква разлика.Следва въпрос:защо са направени тези "охлабвания",като фрезовано-точно там където се пукат(м/у клапаните).Имаше една версия "презастъпване на клапани"(нещо се завихряло,от единия в другия...таратанци..).Та какво би станало,ако при наварка се запълнят наравно с челото на главата.Или може би е като в оня виц за тоалетната хартия и самолета"където е дупчено -не се къса.."


Потребителски аватар
marttyy
Мнения: 124
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 22:29
Автомобил: vw passat 5.5 1.9TDI
Двигател:
Местоположение: Драгоман

Re: проблем с главата на 1,9 тд AAZ

Мнениеот marttyy » Сря 04 ное 2009 22:41


Глава от TDI няма да стане на ааз мотор. ААЗ мотора е с пред камера а камерата на ТДИ е в буталата и дюзите директно пръскат там.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: asasho, Bing [Bot] и 77 госта