от известно време имам загуба на антифриз
течове няма
възможно ли е гарнитура да е заминала
днес за 5 км ми загря почти на 110 гр
обаче барзо се стабилизира и си държи 70-80 гр даже и под 70 гр- после и долях 2 л вода-
въпроса ми е възможно ли е да съм изкривил цилиндара на блока или там нещо си не разбирам мното много



загуба на антифриз
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 27 сеп 2009 10:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG. Sofia Liulin 1
Re: загуба на антифриз
Колега положението ти по твоето описание не е добро. Перво за да не стане по-голяма, а от там и по-скъпа беля не го карай докато не се останови причината за загубата на вода.
Ако не разбираш най добре е да ходиш на майстор, но за да си в час трябва да провериш дали е смесила водата с маслото на пръчката. Ако не е тогава когато загрее втвърдява маркучите към радиатора. В твоя случай най вероятно надува в системата.
Ако не разбираш най добре е да ходиш на майстор, но за да си в час трябва да провериш дали е смесила водата с маслото на пръчката. Ако не е тогава когато загрее втвърдява маркучите към радиатора. В твоя случай най вероятно надува в системата.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: загуба на антифриз
При такава липса (2-3 литра) аз спуках глава на Голф-ето 1.6 ТД . По същия начин изведнъж ми загря много ( бях забравил да завия капачката на разширителния съд
) изхвърли повече от 2л вода и после .... сменях глава .
Дано ти да си имал повече късмет
.

Дано ти да си имал повече късмет

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: загуба на антифриз
Много е важно да знаем все пак каква е колата?
Принципно за да се получава така може да има запушване някъде по системата (малкото маркуче към разширителния съд примерно) или неизправна водна помпа.Принципно по много белези и работа на двигателя може да се познае дали гори антифриза или просто тече от някъде.
Ако наистина не разбираш ела до сервиза да я видим и ше стане ясно какво е -> Цък .Например се гледат свещите - ако имат бели нагари тогава ясно - гори антифриза..съответно трябва да се обезглави двигателя за да се види дали е от гарнитурата на главата (най-вероятно) или е спукана самата глава или проблем с блока...цепнатина.Масовия проблем е гарнитурата ама ако не се вземат мерки навреме става мазало.
Принципно антифрза при горенето си развива много висока температура и се получава следното :
-колата започва да върви по-добре (ако е много малка дупката в гарнитурата и не губи съществено компресия).
-започва и да загрява по-бързо предимно на празен ход.
-остават бели нагари по буталата и свещите...буталата стават чисти и измити от нагарите по тях.
-липсва антифриз а видимо не тече от никъде
Съвсем не е задължително охладителната система да се надува или в нея да има наличие на изгоряли газове....това зависи пряко от вида дефект на двигателя и колко напреднал е процеса.Също така може да не смесва антифриза с маслото понеже съм имал фрапиращия случай като развия свещта оттам да блика вода на фонтан а маслото да е чисто без да е пресечено...просто си зависи от начина на повреждане на двигателя.
По повод ремонтите - при бензиновите VW-та много рядко се случва главата да се сцепи или да се смота до такава степен,че да не може да се ползва...шлайфа се колкото е необходимо,проверява се за спуквания и е чисто нова
Най-честия им дефект след рпегряване е кривене на главата и задължително разцепване на водачите на клапаните...поне 2-3 винаги са сцепени като се отхлупи мотора.
Прави се обслужване на главата (челен шлайф колкото трябва,смяна на водачите и гумичките на клапаните,напасване на леглата и клапаните,снимка за спукване ако прегряването е било сериозно),сменят се всички гарнитури и семеринги по главата,почиства се блока и се сглобява.Правят се всички центровки и т.н. на ангренажа и т.н.След това се налива ново масло (ако е смесила маслото с антифриза се сваля и почиства картера и маслената помпа,както и водната система понеже се получава каша,която може да скапе новото масло или охл.течност),сменя се филтъра, налива се и антифриз и двигателя е готов.Това е цялата процедура по ремонта.
Принципно за да се получава така може да има запушване някъде по системата (малкото маркуче към разширителния съд примерно) или неизправна водна помпа.Принципно по много белези и работа на двигателя може да се познае дали гори антифриза или просто тече от някъде.
Ако наистина не разбираш ела до сервиза да я видим и ше стане ясно какво е -> Цък .Например се гледат свещите - ако имат бели нагари тогава ясно - гори антифриза..съответно трябва да се обезглави двигателя за да се види дали е от гарнитурата на главата (най-вероятно) или е спукана самата глава или проблем с блока...цепнатина.Масовия проблем е гарнитурата ама ако не се вземат мерки навреме става мазало.
Принципно антифрза при горенето си развива много висока температура и се получава следното :
-колата започва да върви по-добре (ако е много малка дупката в гарнитурата и не губи съществено компресия).
-започва и да загрява по-бързо предимно на празен ход.
-остават бели нагари по буталата и свещите...буталата стават чисти и измити от нагарите по тях.
-липсва антифриз а видимо не тече от никъде
Съвсем не е задължително охладителната система да се надува или в нея да има наличие на изгоряли газове....това зависи пряко от вида дефект на двигателя и колко напреднал е процеса.Също така може да не смесва антифриза с маслото понеже съм имал фрапиращия случай като развия свещта оттам да блика вода на фонтан а маслото да е чисто без да е пресечено...просто си зависи от начина на повреждане на двигателя.
По повод ремонтите - при бензиновите VW-та много рядко се случва главата да се сцепи или да се смота до такава степен,че да не може да се ползва...шлайфа се колкото е необходимо,проверява се за спуквания и е чисто нова

Прави се обслужване на главата (челен шлайф колкото трябва,смяна на водачите и гумичките на клапаните,напасване на леглата и клапаните,снимка за спукване ако прегряването е било сериозно),сменят се всички гарнитури и семеринги по главата,почиства се блока и се сглобява.Правят се всички центровки и т.н. на ангренажа и т.н.След това се налива ново масло (ако е смесила маслото с антифриза се сваля и почиства картера и маслената помпа,както и водната система понеже се получава каша,която може да скапе новото масло или охл.течност),сменя се филтъра, налива се и антифриз и двигателя е готов.Това е цялата процедура по ремонта.
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 14 дек 2008 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Бг- Монтреал.Canada
Re: загуба на антифриз
Извинявам се на колегата,че му ползвам темата.
На пипане колко трябва да са твърди маркучите,технологически ги знаем около( 0,8-1,0атм)
На пипане колко трябва да са твърди маркучите,технологически ги знаем около( 0,8-1,0атм)
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: загуба на антифриз
valeri_m написа:Извинявам се на колегата,че му ползвам темата.
На пипане колко трябва да са твърди маркучите,технологически ги знаем около( 0,8-1,0атм)
Основно зависи колко са стари да ти кажа...имах един човек с един Голф на който като работи колата пипам маркуча - като камък...осъмних се за г-ра на главата поенеже му и грееше.Угасихме я,развих капачката - нямаше почти никакво налягане...пипам пак маркуча - отново на камък...просто е бил стар и съответно на пън.
Та...пипаш маркуча преди да си запалил колата и гледаш тогава как е.Като загрее и пусне перки и т.н. трябва да е мъничко по-твърд ама отново да можеш да го смачкаш като го стиснеш...ако наистина вкарва газове в антифриза тогава като загрее колата и се опиташ да го стиснеш (само с две пръста)няма да успееш въобще да го мръднеш...дори да не успееш да го стиснеш целия поне трбва да мръдне малко (дори 1см да са)...ще е по-твърд от на студена кола - това е нормално.
Ама ако си е на пън още от преди да загрява едва ли ще разбереш нещо съществено.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 10:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: загуба на антифриз
колега аз имах същия проблем но се оказа нищо кои знае кво и то 2-ва пути го оправях , понеже съм на газ и изпарителя трябва да е наи високата точка на водното съединение при мен не беше така ,получава се няква ваздушна вазглавница и избива от наи славоро съединение когато го смених всичко се оправи но за кратко после пак се прецака.
накрая смених една конзола която се оказа проблема беше с 5-10 см. над изпарителя с друга която позволява на маркучите да са по ниско от изпарителя и всичко се оправи.
дано да сум бил полезен !
накрая смених една конзола която се оказа проблема беше с 5-10 см. над изпарителя с друга която позволява на маркучите да са по ниско от изпарителя и всичко се оправи.
дано да сум бил полезен !

- ibm
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 29 окт 2008 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Враца
Re: загуба на антифриз
днес бях в сервиз
гледаха я 3 маистори
казаха че гарнитурата е наред-блока си е наред
проблема е на друго място
но не го откриха
казаха ми да си следя нивото на антифриза
ще ходя при други маистори тия дни
да видим каква е тази загуба на антифриз
незнам какви ги прави тази кола
но днес пък не иска да загрее -----
гледаха я 3 маистори
казаха че гарнитурата е наред-блока си е наред
проблема е на друго място
но не го откриха
казаха ми да си следя нивото на антифриза
ще ходя при други маистори тия дни
да видим каква е тази загуба на антифриз
незнам какви ги прави тази кола
но днес пък не иска да загрее -----
- ibm
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 29 окт 2008 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Враца
Re: загуба на антифриз
hitmobile написа:колега аз имах същия проблем но се оказа нищо кои знае кво и то 2-ва пути го оправях , понеже съм на газ и изпарителя трябва да е наи високата точка на водното съединение при мен не беше така ,получава се няква ваздушна вазглавница и избива от наи славоро съединение когато го смених всичко се оправи но за кратко после пак се прецака.
накрая смених една конзола която се оказа проблема беше с 5-10 см. над изпарителя с друга която позволява на маркучите да са по ниско от изпарителя и всичко се оправи.
дано да сум бил полезен !
а веждаш ли от каде ти избива---тоест дали се вижда
- ibm
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 29 окт 2008 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Враца
Re: загуба на антифриз
мисля че е от радятора
от доста време насам ми е напрвило впечатление че отстрани на радятора дето са захванати двата маркуча остава следа от вода
интересното е че се вижда само когато колата не е карана -примерно вечерта като я оставя на сутринта се появявя петното
днес я оставих да проравоти -да позагрее ---и я наблюдавах
обаче нито сълзи нито тече а утре съм сигорен че ще се появи това петно
и друг път така съм я тествал и нямя теч но на- другия ден има голямо петно от горе до долу по цялата височина на радятора
от доста време насам ми е напрвило впечатление че отстрани на радятора дето са захванати двата маркуча остава следа от вода
интересното е че се вижда само когато колата не е карана -примерно вечерта като я оставя на сутринта се появявя петното
днес я оставих да проравоти -да позагрее ---и я наблюдавах
обаче нито сълзи нито тече а утре съм сигорен че ще се появи това петно
и друг път така съм я тествал и нямя теч но на- другия ден има голямо петно от горе до долу по цялата височина на радятора

Re: загуба на антифриз
Замислял ли си се за водната помпа,вътре е с пластмасова перка ,ако са се натрошили ламелите няма как да ти циркулира водата и да грее както и да губи антифриз от нея.
Re: загуба на антифриз
и моя пасат губеше вода чистехме маркучите сменихме водната помпа и сега пак я губи аман от сервизи


-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 15:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: загуба на антифриз
извиниавам се и аз на колегата че се намесвам в темата ама да питам за мойто легенче ми хвърля антифриза от разширителя на таблото пи показва 90градуса дали е гарнитура или спукана глава
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 15:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: загуба на антифриз
korado80 написа:извиниавам се и аз на колегата че се намесвам в темата ама да питам за мойто легенче ми хвърля антифриза от разширителя на таблото пи показва 90градуса дали е гарнитура или спукана глава
става дума за дизел
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта