СТУДЕН ДВИГАТЕЛ МНОГО ТРАКА

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 22 авг 2007 10:01


Tsetso написа:колеги смених повдига4и и пак трка със монтьора ми мислим да не е бутален болт или клапан
но триабва да се отваря .
НЯКАКВИ САВЕТИ ИЛИ МНЕНИЯ ПРЕДИ ДА Я ОТВАРЯМЕ.

ЗА СЪБОРА ТРЕА ДА Е ПУ6КА

Провери си налягането на маслото......




Потребителски аватар
jetta75
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
Автомобил: VW BORA Variant 4motion
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Бургас

Мнениеот jetta75 » Сря 22 авг 2007 21:52


Този Fuchs е голям сап.От Ауто + ли го вземаш?Повдигачите трябва да са поне INA около 20лв. за брой.Буталният болт чука при студен и при топъл двигател и то много звънко и силно.


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Сря 22 авг 2007 22:18


Провери си налягането на маслото......
:да:

Последна промяна от Ronin на Сря 22 авг 2007 22:19, променено общо 1 път.


kokovas
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kokovas » Сря 22 авг 2007 22:19


Tsetso написа:колеги смених повдига4и и пак трка със монтьора ми мислим да не е бутален болт или клапан
но триабва да се отваря .
НЯКАКВИ САВЕТИ ИЛИ МНЕНИЯ ПРЕДИ ДА Я ОТВАРЯМЕ.

ЗА СЪБОРА ТРЕА ДА Е ПУ6КА

колега ще ти кажа моята история.....преди около половин година си взех голф-4 1.4 75 кс 16V....имах също едно такова чукане...налягането на маслото и компресията бяха перфектни,вече карам 5 хил. км и грам масло не ми е изхарчило.....смених повдигачите,но чукането си остана...в последствие отвориха двигателя, прегледаха и измериха всички възлови места-лагери,бутала,клапани,разпределителни валове,глава и т.н....майстора извика специалисти от Юнитрейд, шлайфисти от М-ународния гараж.....всички гледаха и се чудеха,всичко показа един перфектен двигател,нямаше и следа от чукане......затвориха ми двигателя,чукането си остана(макар че понамаля) и повече въобще не се занимавам...само дето се изхвърлих с 1000 лв и то за нищо.....


чакала
Мнения: 445
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот чакала » Чет 23 авг 2007 9:47


jetta75 написа:Този Fuchs е голям сап.От Ауто + ли го вземаш?Повдигачите трябва да са поне INA около 20лв. за брой.Буталният болт чука при студен и при топъл двигател и то много звънко и силно.

Да от там. Много ми чукаха мойте повдигачи, звука беше станал близък до този на дизелов двигател, адски дразнеше...и откакто му сипах това взе да мърка. Втори път сменям с това масло, сега съм на 6к и няма чукане при студен старт. Много съм доволен от маслото.


Потребителски аватар
jetta75
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
Автомобил: VW BORA Variant 4motion
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Бургас

Мнениеот jetta75 » Чет 23 авг 2007 21:34


Както писах преди време за хидравличните повдигачи е много важен вискозитета на маслото.Сменяли сте повдегачи, а маслто какво е? Трябва да е 10W40.През лятото може 15W40.Смея да ти препоръчам марки като ELF, Mobil1, Aral, Total, Esso.Моята потраква за 5-6 секунди ако не съм я карал няколко дена.Иначе като я карам всеки ден не трака дори и при палене макар че е 1988г.Знам че за българския пазар много марки масло не са истински, но тези който съм посочил мисля че нямат рафинерии в съседна "Германия" или "Франция".


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Чет 23 авг 2007 21:38


Залагам на бутален болт.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Пет 24 авг 2007 9:43


чакала написа:
jetta75 написа:Този Fuchs е голям сап.От Ауто + ли го вземаш?Повдигачите трябва да са поне INA около 20лв. за брой.Буталният болт чука при студен и при топъл двигател и то много звънко и силно.

Да от там. Много ми чукаха мойте повдигачи, звука беше станал близък до този на дизелов двигател, адски дразнеше...и откакто му сипах това взе да мърка. Втори път сменям с това масло, сега съм на 6к и няма чукане при студен старт. Много съм доволен от маслото.

И аз карам с това масло и за сега съм доволен. Между другото имам познат в А+ и според него поне за това масло гарантират че идва от Германия защото са му официалния вностител, или поне същите собственици са вносителя. Така че по-добре да не е толкова известна марка маслото но да е истинско, отколкото да е известна и наливано в някой гараж :)


Потребителски аватар
Tsetso
Мнения: 70
Регистриран на: Пет 20 юли 2007 18:17
Автомобил: bmw
Двигател: 1980
Местоположение: GB
Контакти:

Мнениеот Tsetso » Пет 31 авг 2007 16:17


проблема се реши с една хиледарка но ефекте просто нямам думи

тропането беше от износени бутала но покраи тях смених сегменти гуми4ки на клапаните и повдига4и масло вопще здрава работа падна но сам доволен

мерси за саветите справих се ЩЕ СЕ ВИДИМ НА РОЖЕН


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 06 сеп 2007 9:56


slav написа:
чакала написа:
jetta75 написа:Този Fuchs е голям сап.От Ауто + ли го вземаш?Повдигачите трябва да са поне INA около 20лв. за брой.Буталният болт чука при студен и при топъл двигател и то много звънко и силно.

Да от там. Много ми чукаха мойте повдигачи, звука беше станал близък до този на дизелов двигател, адски дразнеше...и откакто му сипах това взе да мърка. Втори път сменям с това масло, сега съм на 6к и няма чукане при студен старт. Много съм доволен от маслото.

И аз карам с това масло и за сега съм доволен. Между другото имам познат в А+ и според него поне за това масло гарантират че идва от Германия защото са му официалния вностител, или поне същите собственици са вносителя. Така че по-добре да не е толкова известна марка маслото но да е истинско, отколкото да е известна и наливано в някой гараж :)
е значи какво излиза че като се сложи оригинално масло от Германия двигателя си пее...а тук само ментаци и да се чудиш какво да слагаш вече,този FUSHS от къде се купува?


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Вто 11 сеп 2007 22:49


Мамка му и фалшиви повдигачи преди 1,5г. ги сменях и сега някой ми е омекнал и сутрин не мода да запаля ,тресе ми се двигателя и чатка като фуражумелка,добре че не съм изхвърлил оригиналните немски.Колеги не си давайте парите на халост ,че много ментаци има само където 120лв. дадох преди време за тях. :twisted:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Сря 12 сеп 2007 20:35


оказа се че един ми е блокирал и два три не са контактували както трябва личи си по челата от към контактуването с опашките на клапаните...затова колеги не си сменяйте оригиналните немски повдигачи и сега сложих пак старите оригинални. :wink:


Потребителски аватар
nazgyl
Мнения: 59
Регистриран на: Съб 03 окт 2009 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: СТУДЕН ДВИГАТЕЛ МНОГО ТРАКА

Мнениеот nazgyl » Съб 17 окт 2009 14:17


Джетата ми 88г. при палене сутрин винаги притракват за кратко повдигачите това нее проблем всеки го знае но мисьлта ми е друга мисля да слагам масло Yacco 10-40 ако някой колега го е слагал да драсне някой ред


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: СТУДЕН ДВИГАТЕЛ МНОГО ТРАКА

Мнениеот Haralampi » Съб 17 окт 2009 14:56


Само да допълня, тъй като наскоро се рових на тема чукащи повдигачи:

За хидравлични повдигачи е нормално при определени условия (например не съвсем правилно, старо или некачествено масло) да почукват на студен дивгател и до няколко секунди или минутки да изчезва - това не е страшно и не говори за дефект, но е добре да се сложи друго масло! (Обикновено се получава при експерименти с вискозитет на масло не по каталог за съответния автомобил или пък при некачествени масла още след няколко хиляди км)

Лошо е обаче, ако почукват при загрял двигател - това вече говори за проблем!


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: СТУДЕН ДВИГАТЕЛ МНОГО ТРАКА

Мнениеот theultimate » Съб 17 окт 2009 15:50


Зависи как чукат. Моите чукаха до 90 градуса доста брутално, после мотора работеше нормално. Което е тежко - да караш бензинова кола и всеки ден по 10 минути да звучиш като някой от първите дизели :mrgreen:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта