Колата е намерена

.
Пасат Б5, седан, AFN двигател, 99та година, HIGH LINE. Разбира се забележки има:
1. Предна лява и задна лява брава правят проблем понякога.
2. Или съединителя или маховика е леко тръгнал.
3. На предно дясно огледало дава грешка за подгрева.
4. Преден ляв фар не му работи електрическото регулиране.
5. И най-лошото - кората зад седалките между купето и багажника е рязана за говорители. Ама така е отрязана, че все едно го прави 15 годишен хвашащ флекс за първи път. Но и това си има решение - режа от някой пасат по автоморгите и си намирам читав заварчик.
Колкото и невероятно да звучи колата изглежда на реални 150 000км. Педалите са като нови, салона е уникално запазен (от 10тина такива коли тази е първта на която салона е без забележки). Единствените забележки по интериора са некадърно монтираното CD и някоя леко поскърцваща пластмаса при по-ниски обороти. От към двигателя - момчето ми даде да си направя и диагностика на пътя - турбина и дебитомер изглеждат читави. Окачването до сега не е скръцнало или тропнало нито веднъж (а вече навъртях 650 км). Маслото го смених още в Силистра - нямаше разлика в шума от двигателя. Остават ремъците

.
По думите на продавача - много точен човек май ще се окаже - километрите не ги е сменял. Като е докарал колата е сменил корите на предните врати и е махнал кората с говорителите зад задните седалки. Измил е колата и я продава във вида в който е дошла. Километри не бил въртял. Тази информация я поисках след като платих колата.
Като бонус към нея даже имаше зимни гуми ставащи за каране - Pirelli Sottzero или нещо такова - предните като нови с дот 2008, задните с дот 2007.
А, да добавя - колата е от Австрия

.