
Благодаря Ви!!!, и Wrong - left, all ahead...
digo_pl написа:Извинявам се, ако доблирам тема, но не намерих отговор на въпроса си? А именно: Задължително ли е при смяна на ангренажен ремък и ролка, да сменя и водна помпа? Аз като я купих колата и си смених първоначалните неща, но нямам спомен да съм плащал водна помпа, а моят майстор, твърди, че е много препоръчително и нея да сменя... при това положение. Пф, ми то ако е така, съдейки по предната си кола, сменя ли я веднъж тая помпа, то през 8-9 месеца ще трябва да го правя отново и отново, защото турските буклуци които ни пробутват, нашите родни вносители не издържат особено много. А пък аз проблеми с водата не съм имал до сега, губи по 100 мл на 2-3 хил. км, а това мисля си е доста приемливо... Не искам да сбъркам, посъветвайте ме нещо?!
Благодаря Ви!!!, и Wrong - left, all ahead...
IceHeart написа:Колега, сипвай само чист антифриз и ще ти спрят течовете, ако не ти меши маслото с антифриза няма да имаш ядове.
zfa159 написа:Не пише какво точно е поло-то ама от някоя си година нататък помпите ги правят с пластмасови витла.Точно снощи писах тема по този въпрос - витлата се начупват и задръстват охладителната система и помпата си заминава.Това се е случило точно 3 месеца след като е сменен ангренажа без да се смени помпата....помпата си имаше и луфт на оста,който явно никой не е забелязал.
Съответно експлоатационния живот на тази помпа е горе-долу колкото на ремъка явно - там на колкото км се сменя.
Ако се сложи хубава водна помпа (Vaico или Hepu или Kolbenschmidt) вероятно ще си я свалиш работеща заедно със следващия ангренаж.
По-лошото не е ,че помпата ще се строши и че ще прегрее колата или ще се напълни всичко със стружки...а това,че може парче от помпата да я блокира или да и изпадне цялата ос и да се охаби ангренажа...съответно тогава трошиш n на брой клапани и отиваш на ядобер.
Ангренажия ремъх е хубаво да се сменя със всички ролки и други глупости по него понеже се амортизират еднакво а производителя си им е сметнал някакво време за живот.
На съшото това Поло ролките жулят - момчето ис ега не пожела да ги сменяме.
Иначе...сериозно ли давате по 100лв за смяна на ангренаж...аз му взех 60 за разкачането на дългия ремък и пистовия за другите неща,свалянето на тампона на двигателя ( AUA 16V ),смяната на водната помпа и монтажа на всичко това обратно...май съм се прецакал
kangi написа:ролката на пистовия ремък се разнитва и се сменя само лагера. струв 3лв и 3 алуминиеви нита.А нова е 30лв.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта