Задължително ли е при смяна на ангренажен...

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
digo_pl
Мнения: 1109
Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
Автомобил: omega V6
Двигател:
Местоположение: Варна/Плевен
Контакти:

Задължително ли е при смяна на ангренажен...

Мнениеот digo_pl » Вто 22 сеп 2009 12:59


Извинявам се, ако доблирам тема, но не намерих отговор на въпроса си? А именно: Задължително ли е при смяна на ангренажен ремък и ролка, да сменя и водна помпа? Аз като я купих колата и си смених първоначалните неща, но нямам спомен да съм плащал водна помпа, а моят майстор :bishop , твърди, че е много препоръчително и нея да сменя... при това положение. Пф, ми то ако е така, съдейки по предната си кола, сменя ли я веднъж тая помпа, то през 8-9 месеца ще трябва да го правя отново и отново, защото турските буклуци които ни пробутват, нашите родни вносители не издържат особено много. А пък аз проблеми с водата не съм имал до сега, губи по 100 мл на 2-3 хил. км, а това мисля си е доста приемливо... Не искам да сбъркам, посъветвайте ме нещо?!
Благодаря Ви!!!, и Wrong - left, all ahead...




mirro_21
Мнения: 217
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Задължително ли е при смяна на ангренажен...

Мнениеот mirro_21 » Вто 22 сеп 2009 15:28


ми колега по принцип е така.вярно ти е казал маистора.защото ако ти се преебе после пак треа да вадиш едни 100лв за ремонта,които при смяната на ангранажа така и така си ги дал.тва е все 1 при смяната на съединител да смениш само феродовия,без да погледнеш състоянието на притискателния.но ако не ти губи вода,се прекрасти 1 път и ходи да пиеш бира с парите за помпата.то по принцип маистора треа да ти каже състоянието на помпата.
сега тва,че ти губи вода може да е от 101 неща.виж само да не е през гарнитурата.
а ако искаш за твое успокоение-взими си 1 добавка там за 15 лв да ти спрат течове,ако имаш такива.мисля,че с нея можеш да изкараш до следващото сменяне на ангранажа.
нека и другите щофери да се изкажат...
успех


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Задължително ли е при смяна на ангренажен...

Мнениеот my heart iS iCe » Вто 22 сеп 2009 15:51


Колега, сипвай само чист антифриз и ще ти спрят течовете, ако не ти меши маслото с антифриза няма да имаш ядове.


Потребителски аватар
DMX
Мнения: 150
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Задължително ли е при смяна на ангренажен...

Мнениеот DMX » Вто 22 сеп 2009 16:54


На 30 000км ли се сменяше тоя ремък и заедно с ролката ли задължително? 1.6 96год поло..


Потребителски аватар
Bobi_S13
Der Polizist
Мнения: 6844
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София(Обеля)

Re: Задължително ли е при смяна на ангренажен...

Мнениеот Bobi_S13 » Вто 22 сеп 2009 18:59


digo_pl написа:Извинявам се, ако доблирам тема, но не намерих отговор на въпроса си? А именно: Задължително ли е при смяна на ангренажен ремък и ролка, да сменя и водна помпа? Аз като я купих колата и си смених първоначалните неща, но нямам спомен да съм плащал водна помпа, а моят майстор :bishop , твърди, че е много препоръчително и нея да сменя... при това положение. Пф, ми то ако е така, съдейки по предната си кола, сменя ли я веднъж тая помпа, то през 8-9 месеца ще трябва да го правя отново и отново, защото турските буклуци които ни пробутват, нашите родни вносители не издържат особено много. А пък аз проблеми с водата не съм имал до сега, губи по 100 мл на 2-3 хил. км, а това мисля си е доста приемливо... Не искам да сбъркам, посъветвайте ме нещо?!
Благодаря Ви!!!, и Wrong - left, all ahead...


не е задължителна смяната. Ако си си я сменял ти знаеш кога е подменена. Ако не си я сменял ти то тогава би било хубаво да си я смениш. За да знаеш че е в ред, а не още утре да избуши и после да си викаш "да се у кухата лейка! абе аз що не я смених като ми каза майстора ми ся пак пари да давам"

ти си знаеш.

Към другия колега...
ангренажен ремък се сменя от 50к нагоре съответно гледаш колко е износен, дали няма луфтове, но порпинцип 50к и го сменяш поне аз така продцедирам ;)


Потребителски аватар
digo_pl
Мнения: 1109
Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
Автомобил: omega V6
Двигател:
Местоположение: Варна/Плевен
Контакти:

Re: Задължително ли е при смяна на ангренажен...

Мнениеот digo_pl » Сря 23 сеп 2009 8:14


IceHeart написа:Колега, сипвай само чист антифриз и ще ти спрят течовете, ако не ти меши маслото с антифриза няма да имаш ядове.

:)Колега, тя ако ми мешеше маслото с антифриза, вече нямаше да имам кола, а и антифриза е по-рядък от водата! Предната така си замина... имаше струшки в картера...

А там е работата, че аз не съм я сменял, съмняваме и италиянката до го е сменяла... Като взех колата преди 2 години, се оказа, че е със заводския ремък още, но проблеми (освен с електрониката) не съм имал.

Благодаря Ви Приятели за отговорите, ще я взема и тая помпа тогава да ми е мирна главата, само да не попадна пак на някой менте, че ми е писнало вече (да не мога да ги разпознавам: като спирачните дискове BOSCH - свършиха преди накладките си)!!! :bowdown :drinking:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Задължително ли е при смяна на ангренажен...

Мнениеот zfa159 » Сря 14 окт 2009 22:13


Не пише какво точно е поло-то ама от някоя си година нататък помпите ги правят с пластмасови витла.Точно снощи писах тема по този въпрос - витлата се начупват и задръстват охладителната система и помпата си заминава.Това се е случило точно 3 месеца след като е сменен ангренажа без да се смени помпата....помпата си имаше и луфт на оста,който явно никой не е забелязал.
Съответно експлоатационния живот на тази помпа е горе-долу колкото на ремъка явно - там на колкото км се сменя.
Ако се сложи хубава водна помпа (Vaico или Hepu или Kolbenschmidt) вероятно ще си я свалиш работеща заедно със следващия ангренаж.
По-лошото не е ,че помпата ще се строши и че ще прегрее колата или ще се напълни всичко със стружки...а това,че може парче от помпата да я блокира или да и изпадне цялата ос и да се охаби ангренажа...съответно тогава трошиш n на брой клапани и отиваш на ядобер.
Ангренажия ремъх е хубаво да се сменя със всички ролки и други глупости по него понеже се амортизират еднакво а производителя си им е сметнал някакво време за живот.
На съшото това Поло ролките жулят - момчето ис ега не пожела да ги сменяме.
Иначе...сериозно ли давате по 100лв за смяна на ангренаж...аз му взех 60 за разкачането на дългия ремък и пистовия за другите неща,свалянето на тампона на двигателя ( AUA 16V ),смяната на водната помпа и монтажа на всичко това обратно...май съм се прецакал :lol:


Потребителски аватар
digo_pl
Мнения: 1109
Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
Автомобил: omega V6
Двигател:
Местоположение: Варна/Плевен
Контакти:

Re: Задължително ли е при смяна на ангренажен...

Мнениеот digo_pl » Чет 15 окт 2009 12:17


zfa159 написа:Не пише какво точно е поло-то ама от някоя си година нататък помпите ги правят с пластмасови витла.Точно снощи писах тема по този въпрос - витлата се начупват и задръстват охладителната система и помпата си заминава.Това се е случило точно 3 месеца след като е сменен ангренажа без да се смени помпата....помпата си имаше и луфт на оста,който явно никой не е забелязал.
Съответно експлоатационния живот на тази помпа е горе-долу колкото на ремъка явно - там на колкото км се сменя.
Ако се сложи хубава водна помпа (Vaico или Hepu или Kolbenschmidt) вероятно ще си я свалиш работеща заедно със следващия ангренаж.
По-лошото не е ,че помпата ще се строши и че ще прегрее колата или ще се напълни всичко със стружки...а това,че може парче от помпата да я блокира или да и изпадне цялата ос и да се охаби ангренажа...съответно тогава трошиш n на брой клапани и отиваш на ядобер.
Ангренажия ремъх е хубаво да се сменя със всички ролки и други глупости по него понеже се амортизират еднакво а производителя си им е сметнал някакво време за живот.
На съшото това Поло ролките жулят - момчето ис ега не пожела да ги сменяме.
Иначе...сериозно ли давате по 100лв за смяна на ангренаж...аз му взех 60 за разкачането на дългия ремък и пистовия за другите неща,свалянето на тампона на двигателя ( AUA 16V ),смяната на водната помпа и монтажа на всичко това обратно...май съм се прецакал :lol:

Ааафф, полото е 6н 96г. 1,6 АЕЕ. Още не съм ги сменил, че ми се наложи да взимам нови амортисьори, а там сумата ме удари здраво и още не съм се съвзел /минах на газови/ :). А сега и зимни гуми ме чакат... :? пфф


mirro_21
Мнения: 217
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Задължително ли е при смяна на ангренажен...

Мнениеот mirro_21 » Вто 20 окт 2009 15:20


както ти казах колега,ходи да пиеш 1 бира с тея пари или си оправи там за зимния сезон.
ако си е оригиналната,наи вероятно няма да имаш проблеми.аз миналата зима смених свещите и кво да вида,те са си заводските,така си е карана колата с тях 150к км,ти представяш ли си,та те се сменят на 30к.и то не че ми праеше проблеми,а просто исках да съм сигурен в колата си през първата и зима в мои ръце.гледам сервизната книжка,не са сменяни,обаждам се на предишния собственик,дето си е вкарал в бг и тои не ги е сменял.
та поуката е-оригиналното си е оригинално.
не деи да бъдеш,като някои фанатици дето си викат-абе не е счупено,ма даи да го сменя.
е кат имаш пари за хвърляне-сменяи!


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: Задължително ли е при смяна на ангренажен...

Мнениеот apa6o » Вто 20 окт 2009 16:00


На мойто 2f водната помпа от как е в семейството колата не е сменяна а от тогава има навъртяни над 100 000 км :D И все още си се държи звяра и няма проблеми ама още от както сме и сменили за първи път ангренаж си седи една чисто нова помпа в кутията...


Потребителски аватар
digo_pl
Мнения: 1109
Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
Автомобил: omega V6
Двигател:
Местоположение: Варна/Плевен
Контакти:

Re: Задължително ли е при смяна на ангренажен...

Мнениеот digo_pl » Вто 20 окт 2009 21:45


Днес най-накрая я направих тая процедура, смених и водната помпа и пистовия ремък с ролката и ангренежните истории и масло и антифриз и филтри, преди две три седмици четирите амортисйора и гуми си взех нови зимни и сега не бира няма да пия ми и се чудя с кво да я налея... да я покарам малко хахаа :063: :063: :063:


kangi
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: Задължително ли е при смяна на ангренажен...

Мнениеот kangi » Сря 28 окт 2009 21:39


карам поло -такси- 200 000км съм минал с вод помпа.Аз съм си я сменял


kangi
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: Задължително ли е при смяна на ангренажен...

Мнениеот kangi » Сря 28 окт 2009 21:45


ролката на пистовия ремък се разнитва и се сменя само лагера. струв 3лв и 3 алуминиеви нита.А нова е 30лв.


Потребителски аватар
digo_pl
Мнения: 1109
Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
Автомобил: omega V6
Двигател:
Местоположение: Варна/Плевен
Контакти:

Re: Задължително ли е при смяна на ангренажен...

Мнениеот digo_pl » Чет 29 окт 2009 9:47


kangi написа:ролката на пистовия ремък се разнитва и се сменя само лагера. струв 3лв и 3 алуминиеви нита.А нова е 30лв.

Това по-добре да не ми го беше казвал :banghead: щото е късно аз дадох 43лв



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта