Не пише какво точно е поло-то ама от някоя си година нататък помпите ги правят с пластмасови витла.Точно снощи писах тема по този въпрос - витлата се начупват и задръстват охладителната система и помпата си заминава.Това се е случило точно 3 месеца след като е сменен ангренажа без да се смени помпата....помпата си имаше и луфт на оста,който явно никой не е забелязал.
Съответно експлоатационния живот на тази помпа е горе-долу колкото на ремъка явно - там на колкото км се сменя.
Ако се сложи хубава водна помпа (Vaico или Hepu или Kolbenschmidt) вероятно ще си я свалиш работеща заедно със следващия ангренаж.
По-лошото не е ,че помпата ще се строши и че ще прегрее колата или ще се напълни всичко със стружки...а това,че може парче от помпата да я блокира или да и изпадне цялата ос и да се охаби ангренажа...съответно тогава трошиш n на брой клапани и отиваш на ядобер.
Ангренажия ремъх е хубаво да се сменя със всички ролки и други глупости по него понеже се амортизират еднакво а производителя си им е сметнал някакво време за живот.
На съшото това Поло ролките жулят - момчето ис ега не пожела да ги сменяме.
Иначе...сериозно ли давате по 100лв за смяна на ангренаж...аз му взех 60 за разкачането на дългия ремък и пистовия за другите неща,свалянето на тампона на двигателя ( AUA 16V ),смяната на водната помпа и монтажа на всичко това обратно...май съм се прецакал
