Моля за помощ при дешифровка на ваг-ком стойностите

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Моля за помощ при дешифровка на ваг-ком стойностите

Мнениеот blagoykata » Вто 20 окт 2009 14:46


Това са стойностите, които ми даде оня ден двг-то (мисля, че бях на газ)

Интересува ме за какво се отнася всяка килийка.
Примерен въпрос е защо имам на три места стойности за температура, като една от тях е даже 217 градуса?
Втори - този T.B. ъгъл от 17.5 градуса нормален ли е или е малко височък?
Прозорчетата с RPM и speed са ясни :wink: .


Изображение
Изображение




Потребителски аватар
vaikata_milen
Мнения: 263
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли

Re: Моля за помощ при дешифровка на ваг-ком стойностите

Мнениеот vaikata_milen » Сря 21 окт 2009 19:26


колега не мен ли ми се губи зрението :? или снимката ти е размазана :?: тея стоиности ако може некой да ги разшривофа па на


kundak
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 17:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Моля за помощ при дешифровка на ваг-ком стойностите

Мнениеот kundak » Пет 23 окт 2009 8:45


КОЛЕГА СНИМКАТА НЕ Е ЯСНА А ЗА ВЕНЗИН СТОИНОСТИТЕ ТРЯБВА ДА СА ОТ 3-12.14


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Моля за помощ при дешифровка на ваг-ком стойностите

Мнениеот Winner25 » Пет 23 окт 2009 16:10


T.B angle показва колко градуса е отворена дроселавата клапа/
Ign. Timing е предварението - при мен постоянно варира
Inj. On Time e времето за което дщзата/ите остават отворени
Load мисля че мери вакум, но за това не съм много сигурен
Lambda factor, са показанията на ламбда сондата. Трябва да са около единица, но постоянно се променят
Аз съм с 1.8 ABS мотор и при мен показва само две температури - на антифриза и на входящия въздух
Тази температура от 217 градуса да не е нещо за изгорелите газове :roll: Не виждам къде другаде може да е толкова топло :)

Последна промяна от Winner25 на Пет 23 окт 2009 18:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Re: Моля за помощ при дешифровка на ваг-ком стойностите

Мнениеот blagoykata » Пет 23 окт 2009 18:17


Winner25 написа:T.B angle показва колко градуса е отворена дроселавата клапа/
Ign. Timing е предварението - при мен постоянно варира
Inj. On Time e времето за което дщзата/ите остават отворени
Load мисля че мери вакум, но за това не съм много сигурен
Lambda factor, са показанията на ламбда сондата. Трябва да са около единица, но постоянно се променят
Аз съм с 1.8 ABS мотор и при мен показва само две температури - на антифриза и на входящия въздух
Тази ъемпература от 217 градуса да не е нещо за изгорелите газове :roll: Не виждам къде другаде може да е толкова топло :)


Точно такъв тип мнение очаквах.
Един майстор ми каза, преди време,че датчика за температура на тройника (на главата) ми дава грешни стойности - по това време в килийката, която мисля, че е за него, показваше минус 47 градуса на загрят двигател. По настоящем, същата показва минус 217 градуса. И тогава и сега като меря по крачетата на въпросния датчик всички стойности са в норма, т.е. май тези минусови данни не са за него. Не знам :roll: .


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Моля за помощ при дешифровка на ваг-ком стойностите

Мнениеот Winner25 » Пет 23 окт 2009 19:05


При мен на някои показатели са им разменени местата
vag-com.jpg

Само на две места имам показания за температура.
Предполагам че това на първия ред е температурата на охладителната течност защото разликата с тази на таблото е само няколко градуса, а и се движат едновременно.
Другата е температурата за входящия въздух. Знам че датчика който отчита тази температура се намира до дюзата. Във форума бях чел че често се случва да му се прекъснат кабелите или да няма добър контакт и почва да дава неверни стойности.
Също така бях чел че датчика на тройника всъщност представлява три датчика в един корпус. Единия е за таблото, другия за ЕКУ-то, а третия мисля че за нагревателя във всмукателния колектор.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], petrovi4_bg и 68 госта