

Проблем със загряването на 2Ф....
- imperial_eagle
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 20 дек 2007 18:01
- Автомобил: Octavia TDI 90 combi
- Двигател: AGR
- Местоположение: София, Тетевен
Проблем със загряването на 2Ф....
Изпозвах търсачката, но имаше само теми с проблеми в термостата, а при мен проблема е следния: лятото махнах катализатора, във вървенето подчти нямаше разлика, но мотора започна да поддържа по ниска работна температура като забелязах, че изпускателя и двуцевката се напичат доста по-малко, което явно оказва влияние на Т-та на двигателя. Тогава за топлото време беше 6+, ама сега в студа е мъка. Понеже съм и на газ и охладителната система е с повече течност, търся някакъв вариант да изолирам изпарителя и водните пътища до него. Термостата ми е проверен а също и съм закрил радятора, като съм му оставил 3-4 пръста отвор, а също и докато загрее карам с затворено кранче на парното, но трудно вдига над 80 градуса(извънградско заковава 80 и неще повече) разликата от 80-90 в топленето на парното е голяма и трудно се стопля купето и понякога на място с затворен термостат при загряло положение като пусна да подуха на 3-та степен и се опитва да пада под 80. Миналата зима също бях на газ и не съм имал проблеми(както и по-миналата на бензин) ама пустия катализатор
. Давайте някакви идеи.

- bbboiko2004
- Мнения: 4297
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Проблем със загряването на 2Ф....
Бате незнам при теб как се получава това може радиаторчето да ти се е запушило, защото аз съм с такова поло с газ и над 70 градиса си духа бая жега и извънградско без никакви шмекерства си седи на 80 а в града вече качва към до 90- 94 (перка) и проблем с затоплянето няма, така че за мен остава да ти е полузапушено радиаторчето на парното и да не бачка на макс 

- imperial_eagle
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 20 дек 2007 18:01
- Автомобил: Octavia TDI 90 combi
- Двигател: AGR
- Местоположение: София, Тетевен
Re: Проблем със загряването на 2Ф....
Мммм проблема по-скоро е, че като назобя парното и двигателя се опитва да изстива(когато е на празен ход или леко натоварен) дори и на малкия кръг на термостата(мисля първо да опитам с нов на 87*, защото на пипане на съединенията към радиатора не е 100% гаранция че работи добре). Понеже в момента имам по спешни работи, за сега ще покарам така и като сменя термостата или открия проблема ще пиша.
- Angel Stavrev
- Мнения: 1830
- Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 20:36
- Автомобил: VW Polo 86c 2f
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Хасково
Re: Проблем със загряването на 2Ф....
Здарвеи първо ти не можеш да изолираш изпаритела понеже тои трябва да е горещт за да работи добре наи вече зимата..аз съм на газ и нямам никакав проблем поне за сега и аз бях като теб горе долу.. не ми дигаше над 75 градуса в града.. смених термостата с такаф на 86/92 мисля че беше и нещата се оправига парно да те удоши...пробваи с термостат първо че там това клеасало радиаторче като земеш да го мърдаш и моце да земе да се разпоява от някаде...просто съвет и никога не сам слагал картон а зимата при нормално каране без жошка до 2500-3000 оборота загрява на 3тиа километар говоря след 70-75
- imperial_eagle
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 20 дек 2007 18:01
- Автомобил: Octavia TDI 90 combi
- Двигател: AGR
- Местоположение: София, Тетевен
Re: Проблем със загряването на 2Ф....
За изпарителя имам в предвид да термоизолирам поне водните пътища не да ги изключвам от системата. В момента нямам излишни кинти за да пробвам с термостат, при положение че моя работи нормално, главно проблема е че на малкия кръг при пускане на парното на топло+вентилатор без товар на мотора, се опитва да пада под 80 градуса. Като се замисля преди време като сменях таралежа и на термостата пишеше или 82 или 84. Ако сложа на 87(или 89 не съм сигурен) дали би имало подобрение?
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Проблем със загряването на 2Ф....
Би трябвало да има.
И аз зимата имам проблем със загряването. Термостата си бачка. просто достигането на тая температура 85гр си е трудно за моторя през зимния период.
Бе то имаше цяла тема за парното на тия полота
голям смях.
И аз зимата имам проблем със загряването. Термостата си бачка. просто достигането на тая температура 85гр си е трудно за моторя през зимния период.
Бе то имаше цяла тема за парното на тия полота

- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: Проблем със загряването на 2Ф....
и моето трудно загрява зимата 

- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: Проблем със загряването на 2Ф....
Ми, не знам, ама за мен най-логично е следното:
- В коша има място за още един двг, има много свободно място и голяма циркулация на студен въздух.
- Имаме еб@ти радиатора и вентилатор - като чилъри са и не само зимата е трудно да загреят мъниците, поради факта, че парното бичи на макс, ами и лятото при извънградско на мен лично над 80 градуса никога не ми е качвала.
- Отдолу, под двг. няма кора, което отново е предпоставка за завихряне на студен въздух.
Искам, да уточня обаче че при умерено студено време, при градско движение достигам 92/93 градуса - да не си помисли някой, че колата ми никога не е загрявала
- В коша има място за още един двг, има много свободно място и голяма циркулация на студен въздух.
- Имаме еб@ти радиатора и вентилатор - като чилъри са и не само зимата е трудно да загреят мъниците, поради факта, че парното бичи на макс, ами и лятото при извънградско на мен лично над 80 градуса никога не ми е качвала.
- Отдолу, под двг. няма кора, което отново е предпоставка за завихряне на студен въздух.
Искам, да уточня обаче че при умерено студено време, при градско движение достигам 92/93 градуса - да не си помисли някой, че колата ми никога не е загрявала

- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Проблем със загряването на 2Ф....
Е в градско си е нормално. И перка ми се включва. Ма докат ги стигне си е трудничко
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: Проблем със загряването на 2Ф....
Ами, то ако включвате следваща предавка щом стигнете 2000 rpm може и от София до Вакарел да не загрее. Това обаче не означава че колата трабва да се натиска студена. Според мен проблемът е по-скоро до шофьор, отколкото до кола (не искам да обидя някой колега, по-скоро да го накарам да се замисли кое в уменията си трябва да промени/доотработи). Освен това има и други фактори които влияят, като напримет това, че много хора премахват тръбата за топлия въздух от колектора (не знам как е при колегата), запушват се вакууми, които отварят клапата за топлия въздух и т.н. Освен това има голямо значение дали е изкачване, слизане надолу или равен път.
- bbboiko2004
- Мнения: 4297
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Проблем със загряването на 2Ф....
Опа аз се похвалих че мойта загрява лесто и от 1 седмица 3-4 км едвам дига 70-80 градуса --- решение евро 07 12 лв термостат 

- imperial_eagle
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 20 дек 2007 18:01
- Автомобил: Octavia TDI 90 combi
- Двигател: AGR
- Местоположение: София, Тетевен
Re: Проблем със загряването на 2Ф....
Колеги, проблема не е, че загрява бавно можеби грешно съм формулирал заглавието, но както и да е. Преди няколко дена в горе-долу студено време покарах доста(извънградско) с затворено кранче на парното и стрелката на темп. беше между 80 и 90, след като ми стана студено врътнах на топло и закова на 80. При това положение набеждавам термостата, като още имам съмнения, че и с нов термостат пак ще има проблеми поради увеличения обем на малкия кръг. Пак ще тествам моя кога отваря и затваря и ще пиша.
- Angel Stavrev
- Мнения: 1830
- Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 20:36
- Автомобил: VW Polo 86c 2f
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Хасково
Re: Проблем със загряването на 2Ф....
Ами нормално е в момента когато отвориш парното да падне и моита пада.НО след извесно време се вдига на 85-89 на пета с 3000-3500 а в града под 87-90 не падам..Пак които тварди че тая кола няма парно жестоко се лаже да доиде да го повозя да види кво парно има.Но пак аз имам друг проблем задните стакла ми се ипотяват(не 3та врата)а когато сам се прибирал при минусови температури и парното работи без винтилатор отпред е добре но отзаде се заскрежават направо стаклата отватре...при 3ма човека в колата...
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта