:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Проблем със загряването на 2Ф....

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
imperial_eagle
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 20 дек 2007 18:01
Автомобил: Octavia TDI 90 combi
Двигател: AGR
Местоположение: София, Тетевен

Проблем със загряването на 2Ф....

Мнениеот imperial_eagle » Чет 22 окт 2009 12:17


Изпозвах търсачката, но имаше само теми с проблеми в термостата, а при мен проблема е следния: лятото махнах катализатора, във вървенето подчти нямаше разлика, но мотора започна да поддържа по ниска работна температура като забелязах, че изпускателя и двуцевката се напичат доста по-малко, което явно оказва влияние на Т-та на двигателя. Тогава за топлото време беше 6+, ама сега в студа е мъка. Понеже съм и на газ и охладителната система е с повече течност, търся някакъв вариант да изолирам изпарителя и водните пътища до него. Термостата ми е проверен а също и съм закрил радятора, като съм му оставил 3-4 пръста отвор, а също и докато загрее карам с затворено кранче на парното, но трудно вдига над 80 градуса(извънградско заковава 80 и неще повече) разликата от 80-90 в топленето на парното е голяма и трудно се стопля купето и понякога на място с затворен термостат при загряло положение като пусна да подуха на 3-та степен и се опитва да пада под 80. Миналата зима също бях на газ и не съм имал проблеми(както и по-миналата на бензин) ама пустия катализатор :evil: . Давайте някакви идеи.




Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4297
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Проблем със загряването на 2Ф....

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 22 окт 2009 14:05


Бате незнам при теб как се получава това може радиаторчето да ти се е запушило, защото аз съм с такова поло с газ и над 70 градиса си духа бая жега и извънградско без никакви шмекерства си седи на 80 а в града вече качва към до 90- 94 (перка) и проблем с затоплянето няма, така че за мен остава да ти е полузапушено радиаторчето на парното и да не бачка на макс :D


Потребителски аватар
imperial_eagle
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 20 дек 2007 18:01
Автомобил: Octavia TDI 90 combi
Двигател: AGR
Местоположение: София, Тетевен

Re: Проблем със загряването на 2Ф....

Мнениеот imperial_eagle » Пет 23 окт 2009 9:14


Мммм проблема по-скоро е, че като назобя парното и двигателя се опитва да изстива(когато е на празен ход или леко натоварен) дори и на малкия кръг на термостата(мисля първо да опитам с нов на 87*, защото на пипане на съединенията към радиатора не е 100% гаранция че работи добре). Понеже в момента имам по спешни работи, за сега ще покарам така и като сменя термостата или открия проблема ще пиша.


Потребителски аватар
Angel Stavrev
Мнения: 1830
Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 20:36
Автомобил: VW Polo 86c 2f
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Хасково

Re: Проблем със загряването на 2Ф....

Мнениеот Angel Stavrev » Пет 30 окт 2009 12:02


Здарвеи първо ти не можеш да изолираш изпаритела понеже тои трябва да е горещт за да работи добре наи вече зимата..аз съм на газ и нямам никакав проблем поне за сега и аз бях като теб горе долу.. не ми дигаше над 75 градуса в града.. смених термостата с такаф на 86/92 мисля че беше и нещата се оправига парно да те удоши...пробваи с термостат първо че там това клеасало радиаторче като земеш да го мърдаш и моце да земе да се разпоява от някаде...просто съвет и никога не сам слагал картон а зимата при нормално каране без жошка до 2500-3000 оборота загрява на 3тиа километар говоря след 70-75


Потребителски аватар
imperial_eagle
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 20 дек 2007 18:01
Автомобил: Octavia TDI 90 combi
Двигател: AGR
Местоположение: София, Тетевен

Re: Проблем със загряването на 2Ф....

Мнениеот imperial_eagle » Пет 30 окт 2009 14:42


За изпарителя имам в предвид да термоизолирам поне водните пътища не да ги изключвам от системата. В момента нямам излишни кинти за да пробвам с термостат, при положение че моя работи нормално, главно проблема е че на малкия кръг при пускане на парното на топло+вентилатор без товар на мотора, се опитва да пада под 80 градуса. Като се замисля преди време като сменях таралежа и на термостата пишеше или 82 или 84. Ако сложа на 87(или 89 не съм сигурен) дали би имало подобрение?


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Проблем със загряването на 2Ф....

Мнениеот lrlmodo » Нед 01 ное 2009 13:31


Би трябвало да има.
И аз зимата имам проблем със загряването. Термостата си бачка. просто достигането на тая температура 85гр си е трудно за моторя през зимния период.
Бе то имаше цяла тема за парното на тия полота mhihi голям смях.


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Re: Проблем със загряването на 2Ф....

Мнениеот Peterman » Пон 02 ное 2009 11:34


и моето трудно загрява зимата :Mr Green Fun


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Проблем със загряването на 2Ф....

Мнениеот nosex » Пон 02 ное 2009 17:53


Ми, не знам, ама за мен най-логично е следното:

- В коша има място за още един двг, има много свободно място и голяма циркулация на студен въздух.
- Имаме еб@ти радиатора и вентилатор - като чилъри са и не само зимата е трудно да загреят мъниците, поради факта, че парното бичи на макс, ами и лятото при извънградско на мен лично над 80 градуса никога не ми е качвала.

- Отдолу, под двг. няма кора, което отново е предпоставка за завихряне на студен въздух.

Искам, да уточня обаче че при умерено студено време, при градско движение достигам 92/93 градуса - да не си помисли някой, че колата ми никога не е загрявала :Mr Green Fun


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Проблем със загряването на 2Ф....

Мнениеот lrlmodo » Пон 02 ное 2009 18:18


Е в градско си е нормално. И перка ми се включва. Ма докат ги стигне си е трудничко


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Проблем със загряването на 2Ф....

Мнениеот doc_j » Пон 02 ное 2009 21:13


Ами, то ако включвате следваща предавка щом стигнете 2000 rpm може и от София до Вакарел да не загрее. Това обаче не означава че колата трабва да се натиска студена. Според мен проблемът е по-скоро до шофьор, отколкото до кола (не искам да обидя някой колега, по-скоро да го накарам да се замисли кое в уменията си трябва да промени/доотработи). Освен това има и други фактори които влияят, като напримет това, че много хора премахват тръбата за топлия въздух от колектора (не знам как е при колегата), запушват се вакууми, които отварят клапата за топлия въздух и т.н. Освен това има голямо значение дали е изкачване, слизане надолу или равен път.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4297
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Проблем със загряването на 2Ф....

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 06 ное 2009 10:22


Опа аз се похвалих че мойта загрява лесто и от 1 седмица 3-4 км едвам дига 70-80 градуса --- решение евро 07 12 лв термостат :063:


Потребителски аватар
imperial_eagle
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 20 дек 2007 18:01
Автомобил: Octavia TDI 90 combi
Двигател: AGR
Местоположение: София, Тетевен

Re: Проблем със загряването на 2Ф....

Мнениеот imperial_eagle » Вто 17 ное 2009 12:22


Колеги, проблема не е, че загрява бавно можеби грешно съм формулирал заглавието, но както и да е. Преди няколко дена в горе-долу студено време покарах доста(извънградско) с затворено кранче на парното и стрелката на темп. беше между 80 и 90, след като ми стана студено врътнах на топло и закова на 80. При това положение набеждавам термостата, като още имам съмнения, че и с нов термостат пак ще има проблеми поради увеличения обем на малкия кръг. Пак ще тествам моя кога отваря и затваря и ще пиша.


Потребителски аватар
Angel Stavrev
Мнения: 1830
Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 20:36
Автомобил: VW Polo 86c 2f
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Хасково

Re: Проблем със загряването на 2Ф....

Мнениеот Angel Stavrev » Чет 19 ное 2009 14:47


Ами нормално е в момента когато отвориш парното да падне и моита пада.НО след извесно време се вдига на 85-89 на пета с 3000-3500 а в града под 87-90 не падам..Пак които тварди че тая кола няма парно жестоко се лаже да доиде да го повозя да види кво парно има.Но пак аз имам друг проблем задните стакла ми се ипотяват(не 3та врата)а когато сам се прибирал при минусови температури и парното работи без винтилатор отпред е добре но отзаде се заскрежават направо стаклата отватре...при 3ма човека в колата...



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта