П.П. Тъй като не става въпрос лично за мен, аз въобще си нямам идея самата процедура, какво представлява, а и дали точно така се назовава...


parno написа:заливане на шарнири ми звучи като пълнене на шарнири което ми звучи като пълна глупост
Дашо написа:Знае ли някой, къде по София и региона, заливат шарнири!?! А също така и кви пари, горе - долу и дали въобще има смисъл. По принцип става въпрос за шарнири на Ланчия Дедра 1996 г. (ако има значение това)
П.П. Тъй като не става въпрос лично за мен, аз въобще си нямам идея самата процедура, какво представлява, а и дали точно така се назовава...(абе с две думи - не съм в час
)
koby написа:Дашо написа:Знае ли някой, къде по София и региона, заливат шарнири!?! А също така и кви пари, горе - долу и дали въобще има смисъл. По принцип става въпрос за шарнири на Ланчия Дедра 1996 г. (ако има значение това)
П.П. Тъй като не става въпрос лично за мен, аз въобще си нямам идея самата процедура, какво представлява, а и дали точно така се назовава...(абе с две думи - не съм в час
)
по това което си писал искаш да ги рециклираш ли ако е това прават ги някаде на хладилника
Дашо написа:koby написа:Дашо написа:Знае ли някой, къде по София и региона, заливат шарнири!?! А също така и кви пари, горе - долу и дали въобще има смисъл. По принцип става въпрос за шарнири на Ланчия Дедра 1996 г. (ако има значение това)
П.П. Тъй като не става въпрос лично за мен, аз въобще си нямам идея самата процедура, какво представлява, а и дали точно така се назовава...(абе с две думи - не съм в час
)
по това което си писал искаш да ги рециклираш ли ако е това прават ги някаде на хладилника
По точно искаТ да ги рециклират.Моите шарнири не се нуждаят, но понеже въпросните шарнири са заедно с носача и за да се смени шарнира, трябва да се смени и носача. Та заливането на шарнир излизало доста по - евтино, а имало ефект
Поне така ми обясниха на мен...
koby написа:ами да това го правят при пасата б5 и при аудитата с капсаловани шарнири ако искаш мога да попитам бифшия ми шев ние каде ги рециклирахме и да ти кажа
Дашо написа:koby написа:ами да това го правят при пасата б5 и при аудитата с капсаловани шарнири ако искаш мога да попитам бифшия ми шев ние каде ги рециклирахме и да ти кажа
Ще ти бъда много благодарен![]()
А колко горе - долу, струва това удоволствие
koby написа:Дашо написа:koby написа:ами да това го правят при пасата б5 и при аудитата с капсаловани шарнири ако искаш мога да попитам бифшия ми шев ние каде ги рециклирахме и да ти кажа
Ще ти бъда много благодарен![]()
А колко горе - долу, струва това удоволствие
симеоновско шосе до авто къщата(таз с хубавите коли до газ станцията имало няква мършава така 40-50 лева на носач горе долу
pakumba написа:понеже и аз карам италианка и имам същите проблеми- не може да е 40-50 лв на носач, защото най-евтиния е малко над 50 лв нов в магазина. с отстъпки ала бала някой ги вземат по 30 и няколко лв.... кажи на твоя човек да влезе във фиатския форум ид а види... аз съм рециклирал моите, но по по-добрия според мен начийн- реже се капачето, сменя се подложката и се валцова обратно капачето. е, изкарах авеликите 10 000 км... вярно, че беше по 10 лв на носач. иначе рециклират и на житница някаъд еи много ги хвалят- напиши рециклиране шарнир житница и ще ги намериш. мисля и оня Жан го правеше, ама той ми мяза мисир и при него никога няма да ида. а най-добрия вариант му кажи на твоя човек- при италианеца и 2 ръка носачи оригинално... има да кара с тях много, за по 20 лв на носач. оригинала е много корав, а тези новите тук карат по 15 -25 000 км макс
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта