Karmann Ghia '70

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
radoslav75
Мнения: 18
Регистриран на: Пон 21 сеп 2009 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Karmann Ghia '70

Мнениеот radoslav75 » Пон 05 окт 2009 14:28


здравей колега,радвам се за теб ставаме двама които ще започваме от нулата.Още не съм качил снимки на моя карман ,но ще се движим общо взето заедно през този дълъг процес наречен "REBIRTH". УСПЕХ :)




Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Re: Karmann Ghia '70

Мнениеот disc » Пон 05 окт 2009 20:45


@ radoslav75:
Здравей колега!
Дали не се бъркам, но май ти си ми отнесъл белия Карман от Варна "изпод носа"?!? :lupe :001: :gruebel
Поздрави и успех с твоя! Кажи коя година е, мога да ти продам това онова...


Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Re: Karmann Ghia '70

Мнениеот disc » Пон 05 окт 2009 23:32


Лек финансов крах! :oops:
Сигурно до началото на идната година няма да мога да купя нищо за Карман-а :(
Затова се заниамавам с това, което не изисква никакви капиталовложения или поне минимални.
Малко по малко разглобяваме.
Уплътнението на задният капак - какво внимание към детайла ?!? Направили са нитове който да държат уплътнението на място! Възнамерявам да ползвам отново колкото се може повече от частите (тези които са здрави):

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Следват стъклата. Справихме се без особени затруднения и жертви! :)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Накрая имахме няколко опаковки с всички свалени и комплектовани части. Снимките може да ви се сторят не много уместни и информативни, но ги поставям за да мога да си водя накакъв вид архив - някои ден ще се наложи да сгобявам (дай боже да по-скоро :bishop ) и едва ли ще помна всеки детайл в подробности!

Изображение

Изображение

На снимките някои от нещата изглеждат много по-зле от колкото са в действителност, както и обратното :)


Потребителски аватар
radoslav75
Мнения: 18
Регистриран на: Пон 21 сеп 2009 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Karmann Ghia '70

Мнениеот radoslav75 » Вто 06 окт 2009 13:58


твоята изглежда в превъзходно състояние в сравнение с мойта


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Karmann Ghia '70

Мнениеот asentm » Пет 09 окт 2009 18:19


момци ние си станахме за раздел бре
:bowdown
аз сега чакам Вальо да ми сглоби мотора и после почвам шасито


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Karmann Ghia '70

Мнениеот BuGmaN » Съб 10 окт 2009 10:39


Ми вие си имате раздел бре :)
Тип3 - Fastback/Notchback/Squareback/Karmann Ghia


Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Re: Karmann Ghia '70

Мнениеот disc » Нед 11 окт 2009 19:44


Наложи да купя още една Ghia, тази е '62 :oops:,
Тази има двигател, добро шаси... и май нищо друго :oops:
Сигурно сте я виждали в mobile.bg, жалко подобие на Karmann Ghia :banghead:. Историята на колата е интересна: 1969 колата е конфискувана от митниците, заради превозване на наркотици (?!?). След няколко години престой колата е купена (1972) и употребявана. За жалост колата катастрофира (пада по таван :banghead:) и посредва "ремонт" - таван от ЗАЗ, стъкла от ЗАЗ и плексиглаз, волан от Москвич, стопове и мигачи от Жигули, гадост, гадост, гадост... Интериора е ужасяващ... Няма нищо от величието на формите на един Karmann Ghia :oops:. Колата е карана след ремонта и спряна от движение, а в последствие продадена на човек с намерение да я реставрира или ...незнам. Аз я купих от въпросният човек. Ето и жалката картинка:

Изображение

Изображение

Изображение

Колата е ТОТАЛНА ЩЕТА!!! Но добър донор :lol:. Има двигатeл в много добро състояние, скоростна кутия, добра ходова част, 3 чисто нови гуми (размера за този автомобил е МНОГО странен 185/55 R15!), седалки, уреди, фарове (не е сигурно дали са Карманн), врати, разни дреболий... и ПЕРФЕКТНО шаси! :wink:

Изображение

Изображение

Ценна част! Има си държач на крушките, стъкалца и т.н. 8)

Изображение

Изображение

Само 2 часа по-късно купето и шасито вече НЕ бяха едно цяло mhihi .

Изображение

Изображение

Дъното е невероятно здраво - само повърхностна ръжда,няма удари, изкривено и т.н., всичко е оригинално!!! - не проумявам как е възможно, имам 3 други коли, все съвременни така да се каже, които имат повече ръжда на дъното си.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Много,много добър заден капак без никаква ръжда и неизвестна за мен емблема, която ще трябва да изчезне :)

Изображение

Дръжката на капака с осветлението на задният номер:

Изображение

Перфектен резервоар с оригинална капачка и нивомер (продава се!)

Изображение

8) Оригинални задни стелки за Карман Джия в добро състояние :lol:

Изображение

Изображение

Като цяло още не съм сигурен дали покупката си заслужава парите,но за добро или лошо вече е сторена. Дано има още мнофо части, които да ми вършат работа, или на някой друг!
Ще ви държа в течение :)


Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 256
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

Re: Karmann Ghia '70

Мнениеот vurjil » Пон 12 окт 2009 7:32


стъклата на фара са от ифа или трабант!!!!!


Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Re: Karmann Ghia '70

Мнениеот disc » Съб 07 ное 2009 22:15


Update

Работата по ламарините, окачването абе изобщо по цялата кола се очаква да е кошмар :( Всичко е ръждясало, клеясало и няма никакво намерение да се опарви от самосебе си :(

Много от гайките и болтовете по окачването не помръдват :( Накиснал съм ги със спирачна течност и съм им дал срок 1-2 седмици за размисъл :)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Karmann Ghia '70

Мнениеот asentm » Нед 08 ное 2009 8:41


то нищо не се оправя от самосебе си mhihi
ох като знам и мен кво ме чака :banghead:


Потребителски аватар
Ivaile
Мнения: 561
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
Автомобил: Touran
Двигател: BSE 2008
Местоположение: Пловдив

Re: Karmann Ghia '70

Мнениеот Ivaile » Нед 08 ное 2009 11:23


Няма ли начин да използваш пясъкоструйка?С нея ще се разбере цялата истина, а и ще почистиш прорeзите, до които нямаш достъп....Успех! P.S.Най-добра адхезия има обикновената газ за горене-по-добре прониква в клеясали места(а и в ръжда) от спирачната течност!


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Karmann Ghia '70

Мнениеот asentm » Нед 08 ное 2009 15:14


с песакоструйките в нашата татковина най-много да съсипеш купето, така ще се нагъне, че няма оправия .... а още незнам някой да има такава с орехови черупки :screwy


Потребителски аватар
taskbg
Мнения: 239
Регистриран на: Чет 24 авг 2006 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Karmann Ghia '70

Мнениеот taskbg » Нед 08 ное 2009 18:17


Дадох един калник на песакоструйка и резултата е, че е по-лек от другия, който изчистих на ръка също до ламарина. И то чувствително по-лек! :Mr Green Fun


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Karmann Ghia '70

Мнениеот BuGmaN » Нед 08 ное 2009 19:06


asentm написа:с песакоструйките в нашата татковина най-много да съсипеш купето, така ще се нагъне, че няма оправия .... а още незнам някой да има такава с орехови черупки :screwy

Аз пясъкоструя с кварцов пясък 06-0,7мм. от години, нямам нищо накривено, става и със ситното от остатъците на шлака от голяма пясъкосруйка, но става грубо и пораженията по ламарината са по-големи и ако се внимава няма накривяване. Най-добре е частичното пясъкоструене, естествено, ако има незасегнати от ръждата панепи, които се оголват до оригиналното доказало се покритие, но тва се прави най-добре "на сухо" или с леко загряване с пистолет горещ въздух, където има ръждички или е трудно достъпно - под нажа (пясъка):
Изображение


Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Re: Karmann Ghia '70

Мнениеот disc » Пон 09 ное 2009 21:25


uptade

Разглобяването продължава:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Най-големият проблем ми е мястото :( Всичко което заглобя впоследствие се транспортира на 200 км. :oops: Затова полека напредвам. И времето също е фактор, защото работя на нормален 8-часов работен ден (слава богу!)
Вече се сблъсквам с "майсторлъка" на предишният собственик/"реставратор" :banghead: .
Купувани са NOS панели, които после са заварени по възможно най-глупавият начин, други места за заварени и изкърпени сякаш за оправяли ръчна количка за бетон :(. Ще се борим, няма как. С пистолет с горещ въздух свалиш антикорозионното покритие на единият подкалник, долу имаше перфектна оригинална боя :)

Преди:

Изображение

Изображение

Изображение

След:

Изображение

Поглед във багажника:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Под резервоара:

Изображение

Изображение

И малко от творчеството на "скулптура" изваял калниците и вратите :banghead: :

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

:banghead: :screwy :beat_butt2 Ще се оправим...

И малко блясък на фона на този резил. NOS стъкълца за мигачите :lol: Hella!

Изображение

Изображение

Изображение

За сега един употребяван, но добър мигач, десен:

Изображение

Изображение

Купчината интериорни детайли - кори, облегалка, "мокет" - всичко засега го запазвам, най-малко за шаблон :)

Изображение

Изображение

Да кажа и аз нещо за бластирането (песъкоструене) - за сега смятам да почистя цялата кола със Сода бластиране - сода бикарбонат, като домашната, но на малко по-големи кристали. Това е възможно на жалещият метала начин за почистване и както може да се досетите е един от най-скъпите! За цялата кола ми обявиха оферта около 1500 лв. (!!!), като ми сметнаха два пъти минаване на цялото купе, поради факта, че содата не е толкова агресивна, а и колата има 3 слоя боя :( Но до пролет има време и ще пробвам със кварцов пясък поне вратите или капака... не знам... ако имам тогава пари изобщо няма да се занимавам - хората ще докарат оборудването на място и за един ден (може би 2!!!) ще са почистили цялата кола. Направих си бърза сметка - мога да купя 1 тон кварцов пясък на цената на транспорта (~30 лв.), мога да взема назаем неголям компресор и да си купя пистолет за около 50-70 лв., след което да потъна целият в пясък и прахоляк и за около 1 месец да почистя сам колата :( не включвам тока! Мисля, че за времето и труда не си заслужава, остава да мога да си го позволя!



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта