
Karmann Ghia '70
- radoslav75
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 21 сеп 2009 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Karmann Ghia '70
здравей колега,радвам се за теб ставаме двама които ще започваме от нулата.Още не съм качил снимки на моя карман ,но ще се движим общо взето заедно през този дълъг процес наречен "REBIRTH". УСПЕХ 

- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: Karmann Ghia '70
@ radoslav75:
Здравей колега!
Дали не се бъркам, но май ти си ми отнесъл белия Карман от Варна "изпод носа"?!?

Поздрави и успех с твоя! Кажи коя година е, мога да ти продам това онова...
Здравей колега!
Дали не се бъркам, но май ти си ми отнесъл белия Карман от Варна "изпод носа"?!?



Поздрави и успех с твоя! Кажи коя година е, мога да ти продам това онова...
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: Karmann Ghia '70
Лек финансов крах!
Сигурно до началото на идната година няма да мога да купя нищо за Карман-а
Затова се заниамавам с това, което не изисква никакви капиталовложения или поне минимални.
Малко по малко разглобяваме.
Уплътнението на задният капак - какво внимание към детайла ?!? Направили са нитове който да държат уплътнението на място! Възнамерявам да ползвам отново колкото се може повече от частите (тези които са здрави):




Следват стъклата. Справихме се без особени затруднения и жертви!











Накрая имахме няколко опаковки с всички свалени и комплектовани части. Снимките може да ви се сторят не много уместни и информативни, но ги поставям за да мога да си водя накакъв вид архив - някои ден ще се наложи да сгобявам (дай боже да по-скоро
) и едва ли ще помна всеки детайл в подробности!


На снимките някои от нещата изглеждат много по-зле от колкото са в действителност, както и обратното

Сигурно до началото на идната година няма да мога да купя нищо за Карман-а

Затова се заниамавам с това, което не изисква никакви капиталовложения или поне минимални.
Малко по малко разглобяваме.
Уплътнението на задният капак - какво внимание към детайла ?!? Направили са нитове който да държат уплътнението на място! Възнамерявам да ползвам отново колкото се може повече от частите (тези които са здрави):




Следват стъклата. Справихме се без особени затруднения и жертви!












Накрая имахме няколко опаковки с всички свалени и комплектовани части. Снимките може да ви се сторят не много уместни и информативни, но ги поставям за да мога да си водя накакъв вид архив - някои ден ще се наложи да сгобявам (дай боже да по-скоро



На снимките някои от нещата изглеждат много по-зле от колкото са в действителност, както и обратното

- radoslav75
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 21 сеп 2009 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Karmann Ghia '70
твоята изглежда в превъзходно състояние в сравнение с мойта
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Karmann Ghia '70
момци ние си станахме за раздел бре
аз сега чакам Вальо да ми сглоби мотора и после почвам шасито

аз сега чакам Вальо да ми сглоби мотора и после почвам шасито
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: Karmann Ghia '70
Наложи да купя още една Ghia, тази е '62
,
Тази има двигател, добро шаси... и май нищо друго
Сигурно сте я виждали в mobile.bg, жалко подобие на Karmann Ghia
. Историята на колата е интересна: 1969 колата е конфискувана от митниците, заради превозване на наркотици (?!?). След няколко години престой колата е купена (1972) и употребявана. За жалост колата катастрофира (пада по таван
) и посредва "ремонт" - таван от ЗАЗ, стъкла от ЗАЗ и плексиглаз, волан от Москвич, стопове и мигачи от Жигули, гадост, гадост, гадост... Интериора е ужасяващ... Няма нищо от величието на формите на един Karmann Ghia
. Колата е карана след ремонта и спряна от движение, а в последствие продадена на човек с намерение да я реставрира или ...незнам. Аз я купих от въпросният човек. Ето и жалката картинка:



Колата е ТОТАЛНА ЩЕТА!!! Но добър донор
. Има двигатeл в много добро състояние, скоростна кутия, добра ходова част, 3 чисто нови гуми (размера за този автомобил е МНОГО странен 185/55 R15!), седалки, уреди, фарове (не е сигурно дали са Карманн), врати, разни дреболий... и ПЕРФЕКТНО шаси!


Ценна част! Има си държач на крушките, стъкалца и т.н.


Само 2 часа по-късно купето и шасито вече НЕ бяха едно цяло
.


Дъното е невероятно здраво - само повърхностна ръжда,няма удари, изкривено и т.н., всичко е оригинално!!! - не проумявам как е възможно, имам 3 други коли, все съвременни така да се каже, които имат повече ръжда на дъното си.








Много,много добър заден капак без никаква ръжда и неизвестна за мен емблема, която ще трябва да изчезне

Дръжката на капака с осветлението на задният номер:

Перфектен резервоар с оригинална капачка и нивомер (продава се!)

Оригинални задни стелки за Карман Джия в добро състояние


Като цяло още не съм сигурен дали покупката си заслужава парите,но за добро или лошо вече е сторена. Дано има още мнофо части, които да ми вършат работа, или на някой друг!
Ще ви държа в течение

Тази има двигател, добро шаси... и май нищо друго

Сигурно сте я виждали в mobile.bg, жалко подобие на Karmann Ghia






Колата е ТОТАЛНА ЩЕТА!!! Но добър донор




Ценна част! Има си държач на крушките, стъкалца и т.н.



Само 2 часа по-късно купето и шасито вече НЕ бяха едно цяло



Дъното е невероятно здраво - само повърхностна ръжда,няма удари, изкривено и т.н., всичко е оригинално!!! - не проумявам как е възможно, имам 3 други коли, все съвременни така да се каже, които имат повече ръжда на дъното си.








Много,много добър заден капак без никаква ръжда и неизвестна за мен емблема, която ще трябва да изчезне


Дръжката на капака с осветлението на задният номер:

Перфектен резервоар с оригинална капачка и нивомер (продава се!)





Като цяло още не съм сигурен дали покупката си заслужава парите,но за добро или лошо вече е сторена. Дано има още мнофо части, които да ми вършат работа, или на някой друг!
Ще ви държа в течение

- vurjil
- Мнения: 256
- Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Deutschland
Re: Karmann Ghia '70
стъклата на фара са от ифа или трабант!!!!!
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: Karmann Ghia '70
Update
Работата по ламарините, окачването абе изобщо по цялата кола се очаква да е кошмар
Всичко е ръждясало, клеясало и няма никакво намерение да се опарви от самосебе си 
Много от гайките и болтовете по окачването не помръдват
Накиснал съм ги със спирачна течност и съм им дал срок 1-2 седмици за размисъл 








Работата по ламарините, окачването абе изобщо по цялата кола се очаква да е кошмар


Много от гайките и болтовете по окачването не помръдват










- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Karmann Ghia '70
то нищо не се оправя от самосебе си
ох като знам и мен кво ме чака

ох като знам и мен кво ме чака

- Ivaile
- Мнения: 561
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Karmann Ghia '70
Няма ли начин да използваш пясъкоструйка?С нея ще се разбере цялата истина, а и ще почистиш прорeзите, до които нямаш достъп....Успех! P.S.Най-добра адхезия има обикновената газ за горене-по-добре прониква в клеясали места(а и в ръжда) от спирачната течност!
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Karmann Ghia '70
с песакоструйките в нашата татковина най-много да съсипеш купето, така ще се нагъне, че няма оправия .... а още незнам някой да има такава с орехови черупки 

Re: Karmann Ghia '70
Дадох един калник на песакоструйка и резултата е, че е по-лек от другия, който изчистих на ръка също до ламарина. И то чувствително по-лек! 

- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Karmann Ghia '70
asentm написа:с песакоструйките в нашата татковина най-много да съсипеш купето, така ще се нагъне, че няма оправия .... а още незнам някой да има такава с орехови черупки
Аз пясъкоструя с кварцов пясък 06-0,7мм. от години, нямам нищо накривено, става и със ситното от остатъците на шлака от голяма пясъкосруйка, но става грубо и пораженията по ламарината са по-големи и ако се внимава няма накривяване. Най-добре е частичното пясъкоструене, естествено, ако има незасегнати от ръждата панепи, които се оголват до оригиналното доказало се покритие, но тва се прави най-добре "на сухо" или с леко загряване с пистолет горещ въздух, където има ръждички или е трудно достъпно - под нажа (пясъка):

- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: Karmann Ghia '70
uptade
Разглобяването продължава:







Най-големият проблем ми е мястото
Всичко което заглобя впоследствие се транспортира на 200 км.
Затова полека напредвам. И времето също е фактор, защото работя на нормален 8-часов работен ден (слава богу!)
Вече се сблъсквам с "майсторлъка" на предишният собственик/"реставратор"
.
Купувани са NOS панели, които после са заварени по възможно най-глупавият начин, други места за заварени и изкърпени сякаш за оправяли ръчна количка за бетон
. Ще се борим, няма как. С пистолет с горещ въздух свалиш антикорозионното покритие на единият подкалник, долу имаше перфектна оригинална боя 
Преди:



След:

Поглед във багажника:





Под резервоара:


И малко от творчеството на "скулптура" изваял калниците и вратите
:








Ще се оправим...
И малко блясък на фона на този резил. NOS стъкълца за мигачите
Hella!



За сега един употребяван, но добър мигач, десен:


Купчината интериорни детайли - кори, облегалка, "мокет" - всичко засега го запазвам, най-малко за шаблон


Да кажа и аз нещо за бластирането (песъкоструене) - за сега смятам да почистя цялата кола със Сода бластиране - сода бикарбонат, като домашната, но на малко по-големи кристали. Това е възможно на жалещият метала начин за почистване и както може да се досетите е един от най-скъпите! За цялата кола ми обявиха оферта около 1500 лв. (!!!), като ми сметнаха два пъти минаване на цялото купе, поради факта, че содата не е толкова агресивна, а и колата има 3 слоя боя
Но до пролет има време и ще пробвам със кварцов пясък поне вратите или капака... не знам... ако имам тогава пари изобщо няма да се занимавам - хората ще докарат оборудването на място и за един ден (може би 2!!!) ще са почистили цялата кола. Направих си бърза сметка - мога да купя 1 тон кварцов пясък на цената на транспорта (~30 лв.), мога да взема назаем неголям компресор и да си купя пистолет за около 50-70 лв., след което да потъна целият в пясък и прахоляк и за около 1 месец да почистя сам колата
не включвам тока! Мисля, че за времето и труда не си заслужава, остава да мога да си го позволя!
Разглобяването продължава:







Най-големият проблем ми е мястото


Вече се сблъсквам с "майсторлъка" на предишният собственик/"реставратор"

Купувани са NOS панели, които после са заварени по възможно най-глупавият начин, други места за заварени и изкърпени сякаш за оправяли ръчна количка за бетон


Преди:



След:

Поглед във багажника:





Под резервоара:


И малко от творчеството на "скулптура" изваял калниците и вратите












И малко блясък на фона на този резил. NOS стъкълца за мигачите




За сега един употребяван, но добър мигач, десен:


Купчината интериорни детайли - кори, облегалка, "мокет" - всичко засега го запазвам, най-малко за шаблон



Да кажа и аз нещо за бластирането (песъкоструене) - за сега смятам да почистя цялата кола със Сода бластиране - сода бикарбонат, като домашната, но на малко по-големи кристали. Това е възможно на жалещият метала начин за почистване и както може да се досетите е един от най-скъпите! За цялата кола ми обявиха оферта около 1500 лв. (!!!), като ми сметнаха два пъти минаване на цялото купе, поради факта, че содата не е толкова агресивна, а и колата има 3 слоя боя


Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта