


Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
Днес "инсталирах" моя, благодарение на колегата kristof_bg. Не знам дали си внушавам, но се чувствам като Вин Дизел.
- Тони1
- Мнения: 598
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Габрово
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
май наистина си съмнителен и си внушаваш,само от един филтър надали ще има някаква разлика ,освен ако стария ти не е бил затлачен и не е имал нужда от коминочистач 

- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
Тони1 написа:май наистина си съмнителен и си внушаваш,само от един филтър надали ще има някаква разлика ,освен ако стария ти не е бил затлачен и не е имал нужда от коминочистач
Колега, това което съм написал е в кръга на шегата.При мен комбинацията от чип+посочения филтър наистина дава много добра динамика, особено в ниските обороти като сякаш по малко се замисля при подаване на газ.Шумът на двигателя понамаля, а и тази седмица ще видя дали е премахнат катализатора и ако не е може би нещата най-накрая ще си дойдат на място.

- dragnev
- Мнения: 308
- Регистриран на: Сря 15 апр 2009 16:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pomorie
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
и все пак ако някои по-веж в областа на панелните филтри
ми отговори на предния ми коментар
ще съм му много благодарен
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ми отговори на предния ми коментар
ще съм му много благодарен
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
Едва ли ще усетиш разлика
- dragnev
- Мнения: 308
- Регистриран на: Сря 15 апр 2009 16:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pomorie
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
gomez написа:Едва ли ще усетиш разлика
Браво колега доста си изчерпателен в отогворите !
Много ти мерси !

- Тони1
- Мнения: 598
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Габрово
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
Искаш да те излъже ,за да приемеш отговора ли ?
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
колкото аз разбрах от прочетаното, панелен филтър в комбинция с чип... това ще даде усетима разлика
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
Колега, какво по-изчерпателно има за обяснение ?
Когато колата има турбо вдигането на конете става основно с повишаване на налягането на турбината и повишаване на количеството гориво. Тоест се запазва съотношението гориво-въздух. При турбината е възможно това, защото фабрично е предвидена да държи на по-високо налягане.
Оттук следва и логиката, че щом има повече въздух той трябва да дойде от някъде. Спортния филтър подпомага лесното преминаване и т.н.
На твойта кола дори с чип съвсем малко се променя въздух-гориво, защото нямаш турбо.
За това ти казвам, че не е необходимо да си даваш парите и да очакваш разлика, поне осезаема.
Много ми беше нахвърляно обяснението, ама дано ме разбереш.
Когато колата има турбо вдигането на конете става основно с повишаване на налягането на турбината и повишаване на количеството гориво. Тоест се запазва съотношението гориво-въздух. При турбината е възможно това, защото фабрично е предвидена да държи на по-високо налягане.
Оттук следва и логиката, че щом има повече въздух той трябва да дойде от някъде. Спортния филтър подпомага лесното преминаване и т.н.
На твойта кола дори с чип съвсем малко се променя въздух-гориво, защото нямаш турбо.
За това ти казвам, че не е необходимо да си даваш парите и да очакваш разлика, поне осезаема.
Много ми беше нахвърляно обяснението, ама дано ме разбереш.
- dragnev
- Мнения: 308
- Регистриран на: Сря 15 апр 2009 16:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pomorie
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
Колега, все пак мисля че форума е точно за това
едни да питат ( които не са на ясно по даден въпрос) и други да отговарят (които иска да отг. и знае)
все пак мерси за отговора
но като мо отговори някои само така - "Едва ли ще се усети разлика"
ти какво ще си помослиш ?
Хайде бай, лека и доходна

едни да питат ( които не са на ясно по даден въпрос) и други да отговарят (които иска да отг. и знае)
все пак мерси за отговора
но като мо отговори някои само така - "Едва ли ще се усети разлика"
ти какво ще си помослиш ?
Хайде бай, лека и доходна

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 63 госта