Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Съмнителният
Мнения: 1092
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
Автомобил: Bora 4 motion
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот Съмнителният » Съб 07 ное 2009 18:16


Днес "инсталирах" моя, благодарение на колегата kristof_bg. Не знам дали си внушавам, но се чувствам като Вин Дизел.




Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот Тони1 » Нед 08 ное 2009 13:53


май наистина си съмнителен и си внушаваш,само от един филтър надали ще има някаква разлика ,освен ако стария ти не е бил затлачен и не е имал нужда от коминочистач death


Потребителски аватар
Съмнителният
Мнения: 1092
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
Автомобил: Bora 4 motion
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот Съмнителният » Нед 08 ное 2009 14:42


Тони1 написа:май наистина си съмнителен и си внушаваш,само от един филтър надали ще има някаква разлика ,освен ако стария ти не е бил затлачен и не е имал нужда от коминочистач death

Колега, това което съм написал е в кръга на шегата.При мен комбинацията от чип+посочения филтър наистина дава много добра динамика, особено в ниските обороти като сякаш по малко се замисля при подаване на газ.Шумът на двигателя понамаля, а и тази седмица ще видя дали е премахнат катализатора и ако не е може би нещата най-накрая ще си дойдат на място.
heavy metal zork


Потребителски аватар
dragnev
Мнения: 308
Регистриран на: Сря 15 апр 2009 16:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pomorie

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот dragnev » Нед 08 ное 2009 23:50


и все пак ако някои по-веж в областа на панелните филтри
ми отговори на предния ми коментар
ще съм му много благодарен
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:talk: :talk: :talk: :talk: :talk:


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот gomez » Пон 09 ное 2009 9:39


Едва ли ще усетиш разлика


Потребителски аватар
dragnev
Мнения: 308
Регистриран на: Сря 15 апр 2009 16:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pomorie

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот dragnev » Вто 10 ное 2009 23:20


gomez написа:Едва ли ще усетиш разлика

Браво колега доста си изчерпателен в отогворите !
Много ти мерси !
:не:


Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот Тони1 » Сря 11 ное 2009 0:05


Искаш да те излъже ,за да приемеш отговора ли ?


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот yarek » Сря 11 ное 2009 0:11


колкото аз разбрах от прочетаното, панелен филтър в комбинция с чип... това ще даде усетима разлика


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот gomez » Сря 11 ное 2009 9:53


Колега, какво по-изчерпателно има за обяснение ?
Когато колата има турбо вдигането на конете става основно с повишаване на налягането на турбината и повишаване на количеството гориво. Тоест се запазва съотношението гориво-въздух. При турбината е възможно това, защото фабрично е предвидена да държи на по-високо налягане.
Оттук следва и логиката, че щом има повече въздух той трябва да дойде от някъде. Спортния филтър подпомага лесното преминаване и т.н.
На твойта кола дори с чип съвсем малко се променя въздух-гориво, защото нямаш турбо.

За това ти казвам, че не е необходимо да си даваш парите и да очакваш разлика, поне осезаема.


Много ми беше нахвърляно обяснението, ама дано ме разбереш.


Потребителски аватар
dragnev
Мнения: 308
Регистриран на: Сря 15 апр 2009 16:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pomorie

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот dragnev » Сря 11 ное 2009 10:29


Колега, все пак мисля че форума е точно за това
едни да питат ( които не са на ясно по даден въпрос) и други да отговарят (които иска да отг. и знае)
все пак мерси за отговора
но като мо отговори някои само така - "Едва ли ще се усети разлика"
ти какво ще си помослиш ?
Хайде бай, лека и доходна
:да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта