


Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
дам, тва е най доброто решение. Направи клипче и го качи в youtube.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
аз имам същия двигател и турбото се 4ува доста осезаемо,може би наистина преди това е била задръстена
а относно до филтъра като светне лампата се 4исти излизаш на магистралата караш около 5 мин 160-180 и си готов
колата ти в гаранция ли беше? все пак от 2006 година не и ли беше минала гаранцията?


Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
Колега за свиренето провери тръбопроводите на турбото. Аз имах този проблем от протрит маншон веднага след дебитомера. Беше го протрила една от металните тръбички до него, която беше излязла от щипката. Дупчицата беше малка, но поради високото засмукване при подаване на газ се чуваше свирене. Ако при ремонта са ти пробили някъде пластасовите магистрали на турбото или се е извадила някоя снадка може да имаш същия проблем. При мен смениха гаранционно маншона и се оправи. Провери шума при отворен капак, като имай пред вид, че може и да е се чува на място поради неотварянето на лопатките на турбината без товар.
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:24
- Автомобил: VW Passat DSG
- Двигател: BMP 2006
- Местоположение: Благоевград
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
Благодаря за идеите,
maimo - колата е купувана от чужбина и е обслужвана само и единствено в оторизирани сервизи. Някои от частите по автомобила имат гаранция спрямо изминатите километри, а не само като срок. Затова успях да се преборя и ми признаха гаранцията дори и тук.
passat6 - ще пробвам при един познат да я качим на канал, но има ли шанс да се чуе ? Струва ми се, че на място дори и като я форсирам, звука не е така ясен.
Ще направя тези дни едно клипче, дано се чува достатъчно ясно. Засега се успокоявам от думите на maimo, които съвпадат и с мнението на сервизните специалисти.
Благодаря отново.
maimo - колата е купувана от чужбина и е обслужвана само и единствено в оторизирани сервизи. Някои от частите по автомобила имат гаранция спрямо изминатите километри, а не само като срок. Затова успях да се преборя и ми признаха гаранцията дори и тук.
passat6 - ще пробвам при един познат да я качим на канал, но има ли шанс да се чуе ? Струва ми се, че на място дори и като я форсирам, звука не е така ясен.
Ще направя тези дни едно клипче, дано се чува достатъчно ясно. Засега се успокоявам от думите на maimo, които съвпадат и с мнението на сервизните специалисти.
Благодаря отново.
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:24
- Автомобил: VW Passat DSG
- Двигател: BMP 2006
- Местоположение: Благоевград
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
Здравейте,
направих едно клипче, но понеже е от телефон, не знам дали ще се усети д"ефекта".
Очаквам ( успокояващи) коментари
направих едно клипче, но понеже е от телефон, не знам дали ще се усети д"ефекта".
Очаквам ( успокояващи) коментари

Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
Много странно си превключва скоростите
. Това на пълна газ ли ускоряваш?

-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:24
- Автомобил: VW Passat DSG
- Двигател: BMP 2006
- Местоположение: Благоевград
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
Не, само накрая намерих една права отсечка и настъпих. Иначе ми се струва че нямам проблем с превключването - колата си превключва на определени обороти спрямо натиска на педала. Ако не я насилвам - около 2000 оборота, ако се отпусна върху педала-може да смени предавката и след 3000-3500 оборота.
Не това ме притеснява, а шума който го нямаше преди.Нарочно поддържах ниска скорост, защото се чува по-ясно свистенето. На по-висока скорост вече и двигателя, и гумите стават по-шумни и някак заглушават "ефекта".
Интересува ме, струва ли му се на някой ненормално, илли да не се притеснявам, а да чакам да се позапуши дпф филтъра
Не това ме притеснява, а шума който го нямаше преди.Нарочно поддържах ниска скорост, защото се чува по-ясно свистенето. На по-висока скорост вече и двигателя, и гумите стават по-шумни и някак заглушават "ефекта".
Интересува ме, струва ли му се на някой ненормално, илли да не се притеснявам, а да чакам да се позапуши дпф филтъра

- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
мда колега наистина се 4ува като колата се движи с по-малка скорост това виене според мен е нещо свързано с турбото или нещо не са зака4или както трябва не мога и аз да си го обясня ина4е си превклу4ва както трябва,а като колата е на място и даваш газ прави ли го това виене?като вървене и горене ако е добре не я пипаи.
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:24
- Автомобил: VW Passat DSG
- Двигател: BMP 2006
- Местоположение: Благоевград
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
Когато е на място ако я форсирам - не се чува така осезателно, или поне не по същия начин, може би съвсем тихо. Като вървене си е екстра, не усещам придърпване или каквото и да било друго. Мисля, че няма никаква разлика отпреди, освен това виене.
Между другото, обаждахме се и в Порше България-сервиза, и от там казаха че и при други автомобили се е случвало собствениците след прочистване на този филтър да се оплакват от по-странно виене/бръмчене.
Наистина се надявам да е от това, и ще увеличавам музиката повече
Благодаря на всички отзовали се.
Между другото, обаждахме се и в Порше България-сервиза, и от там казаха че и при други автомобили се е случвало собствениците след прочистване на този филтър да се оплакват от по-странно виене/бръмчене.
Наистина се надявам да е от това, и ще увеличавам музиката повече

Благодаря на всички отзовали се.
-
- Мнения: 732
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
Ако има пропуск на въздух от някъде това няма ли да го хване ВАГ кома при диагностика и натоварен двигател?
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
Онзи ден и аз попитах моя майстор понеже понякога ми се чува и моята турбина (Б5.5 с BAU V6 мотор), но се оказах прав, хем съм свикнал на колата, хем го чувам при много намалена музика и много късно вечерта, когато ушите вече са ми се настроили на друга честота. Един вид, че попринцип турбината се чува понеже е много близко до купето, а и майстора ми каза, че ако издумкам някои от въздуховодите, ще почне да свири яката и колата няма да върви, направо осезаемо няма да върви. А с vag-com ще се засече ако се знаят приблизително при натоварване какви са очакваните параметри и какви са в деиствителност и при определена разлика се определя дали има пробив. Съгласен съм и че може да е много малка дупчицата, но при малък дебит и висока скорост (през малката дупчица) ще се чува повече свистене, отколкото виене. Или поне аз така си обяснявам нещата. Така че колега джиткай си колата и не и се връзвай толкова много, колкото повече им се връзваме, те толкова повече се скапват. Достатъчно ти е интелигентна машината и са я накачулили с какви ли не датчици, ако излезне нещо ще си каже.
Късмет!
Късмет!
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
добре е да видите дали е правилно натегнат ангренажния ремък
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:24
- Автомобил: VW Passat DSG
- Двигател: BMP 2006
- Местоположение: Благоевград
Сега и турбото замина....
Здравейте,
има развитие по темата от http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=165971, и за съжаление негативно.
Преди два дни по време на движение шума за който бях писал се усилваше постоянно, и изведнъж колата загуби мощност и изгасна. Не успях да я запаля отново, и се прибрахме с камион
.
Днес от сервиза заключиха следното: турбото се е прецакало тотално, понеже - когато се е повредила маслената помпа, не е имало налягане на маслото и 2-3те км, които съм изминал до сервиза са били достатъчни за да се нарани турбото, и след това шума който съм чувал било от него ( същия шум, за който ме успокояваха, че бил нормален - от прочистването на филтъра за тв.частици
).
Сега вариантите са нова турбина, втора ръка или рециклиране. За нова - бюджета ми не стига, за втора - приятел съветва,че е на късмет 50/50. Може да изкара и 5000, може и 50000км, а най-добре билло рециклиране, защото поне се сменяват всички повредени и движещи се части.
Звънях днес в реалтурбо, дадоха цена около 1000лв, но трябвало да се види първо състоянието.
Някакви други идеи/предложения - ще съм благодарен да споделите.
има развитие по темата от http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=165971, и за съжаление негативно.

Преди два дни по време на движение шума за който бях писал се усилваше постоянно, и изведнъж колата загуби мощност и изгасна. Не успях да я запаля отново, и се прибрахме с камион

Днес от сервиза заключиха следното: турбото се е прецакало тотално, понеже - когато се е повредила маслената помпа, не е имало налягане на маслото и 2-3те км, които съм изминал до сервиза са били достатъчни за да се нарани турбото, и след това шума който съм чувал било от него ( същия шум, за който ме успокояваха, че бил нормален - от прочистването на филтъра за тв.частици

Сега вариантите са нова турбина, втора ръка или рециклиране. За нова - бюджета ми не стига, за втора - приятел съветва,че е на късмет 50/50. Може да изкара и 5000, може и 50000км, а най-добре билло рециклиране, защото поне се сменяват всички повредени и движещи се части.
Звънях днес в реалтурбо, дадоха цена около 1000лв, но трябвало да се види първо състоянието.
Някакви други идеи/предложения - ще съм благодарен да споделите.
- slance
- Мнения: 501
- Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
- Автомобил: Audi A6 3.0TDI
- Двигател:
- Местоположение: София Дружба-1
Re: Сега и турбото замина....
По-добре мисли за нова турбина.Щом производителя Garret спряха да рециклират,сам си прави изводите защо.
- Deo
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
То е ясно че ново е най-хубаво, но от личен опит знам, че пред втора ръка е по-добре рециклирано. За Реалтурбо съм чувал повече лоши, отколкото хубави работи. Може да провериш до комините на Централните гробища има един турбо сервиз (забравих му името
). Там за моя вид турбо бяха казали 800лв. максимум за рециклиране.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта