Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure

Мнениеот morfei1 » Вто 10 ное 2009 12:15


дам, тва е най доброто решение. Направи клипче и го качи в youtube.




Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure

Мнениеот maimo » Вто 10 ное 2009 16:56


аз имам същия двигател и турбото се 4ува доста осезаемо,може би наистина преди това е била задръстена :D а относно до филтъра като светне лампата се 4исти излизаш на магистралата караш около 5 мин 160-180 и си готов :lol: колата ти в гаранция ли беше? все пак от 2006 година не и ли беше минала гаранцията?


Потребителски аватар
passat6
Мнения: 89
Регистриран на: Пон 20 юли 2009 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure

Мнениеот passat6 » Вто 10 ное 2009 19:48


Колега за свиренето провери тръбопроводите на турбото. Аз имах този проблем от протрит маншон веднага след дебитомера. Беше го протрила една от металните тръбички до него, която беше излязла от щипката. Дупчицата беше малка, но поради високото засмукване при подаване на газ се чуваше свирене. Ако при ремонта са ти пробили някъде пластасовите магистрали на турбото или се е извадила някоя снадка може да имаш същия проблем. При мен смениха гаранционно маншона и се оправи. Провери шума при отворен капак, като имай пред вид, че може и да е се чува на място поради неотварянето на лопатките на турбината без товар.


julisimo
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:24
Автомобил: VW Passat DSG
Двигател: BMP 2006
Местоположение: Благоевград

Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure

Мнениеот julisimo » Вто 10 ное 2009 22:19


Благодаря за идеите,
maimo - колата е купувана от чужбина и е обслужвана само и единствено в оторизирани сервизи. Някои от частите по автомобила имат гаранция спрямо изминатите километри, а не само като срок. Затова успях да се преборя и ми признаха гаранцията дори и тук.
passat6 - ще пробвам при един познат да я качим на канал, но има ли шанс да се чуе ? Струва ми се, че на място дори и като я форсирам, звука не е така ясен.
Ще направя тези дни едно клипче, дано се чува достатъчно ясно. Засега се успокоявам от думите на maimo, които съвпадат и с мнението на сервизните специалисти.

Благодаря отново.


julisimo
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:24
Автомобил: VW Passat DSG
Двигател: BMP 2006
Местоположение: Благоевград

Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure

Мнениеот julisimo » Сря 11 ное 2009 23:10


Здравейте,

направих едно клипче, но понеже е от телефон, не знам дали ще се усети д"ефекта".




Очаквам ( успокояващи) коментари :?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure

Мнениеот morfei1 » Чет 12 ное 2009 2:42


Много странно си превключва скоростите :shock . Това на пълна газ ли ускоряваш?


julisimo
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:24
Автомобил: VW Passat DSG
Двигател: BMP 2006
Местоположение: Благоевград

Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure

Мнениеот julisimo » Чет 12 ное 2009 8:20


Не, само накрая намерих една права отсечка и настъпих. Иначе ми се струва че нямам проблем с превключването - колата си превключва на определени обороти спрямо натиска на педала. Ако не я насилвам - около 2000 оборота, ако се отпусна върху педала-може да смени предавката и след 3000-3500 оборота.
Не това ме притеснява, а шума който го нямаше преди.Нарочно поддържах ниска скорост, защото се чува по-ясно свистенето. На по-висока скорост вече и двигателя, и гумите стават по-шумни и някак заглушават "ефекта".
Интересува ме, струва ли му се на някой ненормално, илли да не се притеснявам, а да чакам да се позапуши дпф филтъра :)


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure

Мнениеот maimo » Чет 12 ное 2009 17:59


мда колега наистина се 4ува като колата се движи с по-малка скорост това виене според мен е нещо свързано с турбото или нещо не са зака4или както трябва не мога и аз да си го обясня ина4е си превклу4ва както трябва,а като колата е на място и даваш газ прави ли го това виене?като вървене и горене ако е добре не я пипаи.


julisimo
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:24
Автомобил: VW Passat DSG
Двигател: BMP 2006
Местоположение: Благоевград

Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure

Мнениеот julisimo » Чет 12 ное 2009 22:45


Когато е на място ако я форсирам - не се чува така осезателно, или поне не по същия начин, може би съвсем тихо. Като вървене си е екстра, не усещам придърпване или каквото и да било друго. Мисля, че няма никаква разлика отпреди, освен това виене.
Между другото, обаждахме се и в Порше България-сервиза, и от там казаха че и при други автомобили се е случвало собствениците след прочистване на този филтър да се оплакват от по-странно виене/бръмчене.

Наистина се надявам да е от това, и ще увеличавам музиката повече :)

Благодаря на всички отзовали се.


Ivo_
Мнения: 732
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure

Мнениеот Ivo_ » Чет 12 ное 2009 23:40


Ако има пропуск на въздух от някъде това няма ли да го хване ВАГ кома при диагностика и натоварен двигател?


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure

Мнениеот dancing_niki » Пет 13 ное 2009 1:46


Онзи ден и аз попитах моя майстор понеже понякога ми се чува и моята турбина (Б5.5 с BAU V6 мотор), но се оказах прав, хем съм свикнал на колата, хем го чувам при много намалена музика и много късно вечерта, когато ушите вече са ми се настроили на друга честота. Един вид, че попринцип турбината се чува понеже е много близко до купето, а и майстора ми каза, че ако издумкам някои от въздуховодите, ще почне да свири яката и колата няма да върви, направо осезаемо няма да върви. А с vag-com ще се засече ако се знаят приблизително при натоварване какви са очакваните параметри и какви са в деиствителност и при определена разлика се определя дали има пробив. Съгласен съм и че може да е много малка дупчицата, но при малък дебит и висока скорост (през малката дупчица) ще се чува повече свистене, отколкото виене. Или поне аз така си обяснявам нещата. Така че колега джиткай си колата и не и се връзвай толкова много, колкото повече им се връзваме, те толкова повече се скапват. Достатъчно ти е интелигентна машината и са я накачулили с какви ли не датчици, ако излезне нещо ще си каже.

Късмет!


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure

Мнениеот ifidik » Нед 15 ное 2009 1:52


добре е да видите дали е правилно натегнат ангренажния ремък


julisimo
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:24
Автомобил: VW Passat DSG
Двигател: BMP 2006
Местоположение: Благоевград

Сега и турбото замина....

Мнениеот julisimo » Вто 08 дек 2009 0:17


Здравейте,
има развитие по темата от http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=165971, и за съжаление негативно. :(
Преди два дни по време на движение шума за който бях писал се усилваше постоянно, и изведнъж колата загуби мощност и изгасна. Не успях да я запаля отново, и се прибрахме с камион :( .
Днес от сервиза заключиха следното: турбото се е прецакало тотално, понеже - когато се е повредила маслената помпа, не е имало налягане на маслото и 2-3те км, които съм изминал до сервиза са били достатъчни за да се нарани турбото, и след това шума който съм чувал било от него ( същия шум, за който ме успокояваха, че бил нормален - от прочистването на филтъра за тв.частици :( ).
Сега вариантите са нова турбина, втора ръка или рециклиране. За нова - бюджета ми не стига, за втора - приятел съветва,че е на късмет 50/50. Може да изкара и 5000, може и 50000км, а най-добре билло рециклиране, защото поне се сменяват всички повредени и движещи се части.
Звънях днес в реалтурбо, дадоха цена около 1000лв, но трябвало да се види първо състоянието.

Някакви други идеи/предложения - ще съм благодарен да споделите.


Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

Re: Сега и турбото замина....

Мнениеот slance » Вто 08 дек 2009 8:12


По-добре мисли за нова турбина.Щом производителя Garret спряха да рециклират,сам си прави изводите защо.


Потребителски аватар
Deo
Мнения: 124
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure

Мнениеот Deo » Вто 08 дек 2009 12:14


То е ясно че ново е най-хубаво, но от личен опит знам, че пред втора ръка е по-добре рециклирано. За Реалтурбо съм чувал повече лоши, отколкото хубави работи. Може да провериш до комините на Централните гробища има един турбо сервиз (забравих му името :oops: ). Там за моя вид турбо бяха казали 800лв. максимум за рециклиране.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 28 госта