
BDW94C си е PNP транзистор. Просто на схемата хем е изобразен грешно, хем и крачетата му са обърнати.
Както и да е . Имаш 3 части транзистор , резистор и кондензатор.
Гледайки трянзистора така както си го снимал , броиш крачетата от ляво на дясно съответно 1,2,3.
3-то краче го свързваш с "+" на кондензатора (това е по-дългото краче, а на другото пише "-" върху корпуса му (вижда се на снимката), и на същото място свърваш и един червен кабел.
На минуса на кондензатора (другото краче) запояваш по едно краче на двата резистора. На другият край на 150 омовият резистор запояваш син кабел, а другият край на 1К резистора отива на 1-во краче на транзистора. На 2-ро краче запояваш жълт кабел.
Сваляш плафона на колата (без да вадиш буксата), там има 3 кабела. Отваряш вратата. Взимаш мултицета , единят кабел на мултицета на ламарина , а с другият мериш къде има +12V. Заголваш кабела (без да го прекъсваш) и там връзваш червеният кабел. Затваряш вратата. Сега на един от другите 2 кабела вече също има 12V. Тоз кабел го режеш. От към страната на плафона свръзваш жълтият кабел. От към страната на инсталацията на колата свързваш синият кабел. Изолирваш всички свръзки.
Пробваш ! Като не ти хареса променяш стойността на 1К резистора ( за по дълго задържане , по голяма стойност). За да гасне "по-стръмно" между двата крака на кондензатора можеш да сложиш резистор между 10к и 100к . (въпросният влияе и върху времето на задържане)
Тъй като транзистора е дарлингтонов и е с голяма бета(коефициент на усилване), ти препоръчвам вместо даденият на схемата 1К резистор да изпозваш 10к, а между крачетата на кондензатора да запоиш едно тримерче (потенциометърче) 100К , от което да си регулираш времето , както ти харесва на теб.
И нещо много важно : Ако и сега не си разбрал НЕ ПИПАЙ НИЩО ! 