Здравейте приятели имам още едно въпросче. Нормално ли е при 100 ,200 метра каране с моя голф 2 ,след спиране ,да не мога да си налея антифриз в разширителния съд .Такава компресия има че при отваряне на разш.съд да се покачва нивото на антифриза и да излиза .Това нормално ли е или ще излезе гарнитура. Как да разбера без да се ходи при майстор
Решено : Проблема дойде от изпарителя .Сменихго с Ловато и си реших проблема !
Но все пак БЛАГОДАРЯ за вашите мнения по въпросчето.Бъдете щастливи!
Проблем с разширителния съд ,компресия ' решено
Проблем с разширителния съд ,компресия ' решено
Последна промяна от petar_ns на Пон 30 ное 2009 18:30, променено общо 1 път.
- sasho_sb
- Мнения: 194
- Регистриран на: Сря 14 май 2008 19:07
- Автомобил: Vw Golf mk3
- Двигател: AEE 1996
- Местоположение: Костинброд
Re: Проблем с разширителния съд ,компресия '
Гарнитурата на главата ти е заминала . 

- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Проблем с разширителния съд ,компресия '
Oладителната система работи с известно налягане,антифриз се долива на студен мотор а на топъл почти винаги извира от казанчето.Не бързайте да отписвате гарнитурата.
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с разширителния съд ,компресия '
колегата е прав +това ще ти надува и пука маркучите,пуши бяло ,губи течноост,вдига много градусите и друго не се сещамAchim Lauritzen написа:на топъл почти винаги извира от казанчето.Не бързайте да отписвате гарнитурата.
Re: Проблем с разширителния съд ,компресия '
При мен след като мотора е напълно загрял при отвъртане на капачката се чува свистене, налягането се изравнява и нивото на натифриза се вдига малко, но няма нищо драматично.Според мен не е нормално да изхвърля антифриза и то само след 200 метра каране.Не знам дали има значение, но моя Голф 3 е дизелов.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Проблем с разширителния съд ,компресия '
напълни казанчето до горе и без да затваряш капачката запали двигателя ,ако излизат мехурчета е заминала гарнитурата.
Re: Проблем с разширителния съд ,компресия '
При всяко едно каране дали само на един кръг е работила или с отворен термостат без значение при спиране на колата капачката постоянно съска и изхвърля част от антифриза в казанчето.Това е постоянно така.Не е нормално нали .
Re: Проблем с разширителния съд ,компресия '
Не не е нормално. Означава, че вкарва копресия в охладителната система освен ако не ти е прецакано клапанчето на капачката
Пробвай с друга капачка...за друго не се сещам.Дано свърши работа,че иначе





- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с разширителния съд ,компресия '
Градски , не видях къде си писал какъв е мотора , но ако е дизел - гарнитурата е по-малката болка , направо черпиш
. Колега ти даде добра идея : на студен мотор (задължително) отваряш капачката , пълниш хубаво догоре разширителния съд и палиш ... Ако излизат мехури значи - гарнитура/глава , а ако не излизат - сменяш капачката и караш 


- plachkov
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 14:54
- Автомобил: шкода рапид 2019
- Двигател: 1000
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с разширителния съд ,компресия '
На МК3 1.8 беше същото и се оказа,че взима въздух от пласмасовия тройник
- olele39
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AUY 4motion
- Местоположение: СОФИЯ Мл.1
Re: Проблем с разширителния съд ,компресия '
plachkov написа:На МК3 1.8 беше същото и се оказа,че взима въздух от пласмасовия тройник
Не можах да разбера това, колега.
Иначе тестът на Хендикам е точен - чакаме резултатите.
Re: Проблем с разширителния съд ,компресия '
Всичко съм сменил включително и тройника,термостат ,радиатор'големия'-обезвъздуших системата и въпреки това ме прави на луд с тия номера .Мъркучите също са твърди но не много, могат леко да се стиснат.При каране на 3,4 км капачката винаги се чува че съска и покрай разширителния съд има леко излят антифриз.А за мотора 1.3 /бензин,с автоматичен смукач.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Проблем с разширителния съд ,компресия '
petar_ns написа:Всичко съм сменил включително и тройника,термостат ,радиатор'големия'-обезвъздуших системата и въпреки това ме прави на луд с тия номера .Мъркучите също са твърди но не много, могат леко да се стиснат.При каране на 3,4 км капачката винаги се чува че съска и покрай разширителния съд има леко излят антифриз.А за мотора 1.3 /бензин,с автоматичен смукач.
щом си сменил тройника, махни маркучето което отива към разширителния съд и разшири отвора.в момента отвора е много малък и колата не може да се обезвъздуши.
Re: Проблем с разширителния съд ,компресия '
Кое маркуче,това което идва от тройника или от радиатора и как да го разшира ? Има си размер който трябва да го спазвам как да го рашира.
Данеби да трябва да режа тройника-незнам?

- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Проблем с разширителния съд ,компресия '
petar_ns написа:Кое маркуче,това което идва от тройника или от радиатора и как да го разшира ? Има си размер който трябва да го спазвам как да го рашира.Данеби да трябва да режа тройника-незнам?
тънкото маркуче от тройника към разширителния съд.свали маркучето и бръкни с тънка бургия (мисля че беше 3-4 мм).в момента отвора е много малък (колкото карфица да влезе) и затова колата не може да се обезвъздуши.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта