


ABS/EDS на МК3
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
ABS/EDS на МК3
Проблема е следния, след монтиране на абс-а на голф който е нямал АБС, не сработва, всичко е закачено където трябва, но при даване на контакт лампата не светва, нито цъкат релетата. През Ваг-ком не засича контролера, а е закачен.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ABS/EDS на МК3
Закачил си отпред и голямата букса на акумулатора предполагам? И масите.
Хъм..за да не тръгва въобще явно няма захранване - здрави ли са му предпазителите по дебелите кабели,които го захранват?
Доколкото съм запознат допълнителни релета на бушониерата май не му трябват...ама не съм 100% убеден.
Виж в Аутодата на кой пин какво дават да има като захранвания и премери дали има всичките захранвания.Ако някое липсва виж къде отива кабела и какъв му е проблема.
Хъм..за да не тръгва въобще явно няма захранване - здрави ли са му предпазителите по дебелите кабели,които го захранват?
Доколкото съм запознат допълнителни релета на бушониерата май не му трябват...ама не съм 100% убеден.
Виж в Аутодата на кой пин какво дават да има като захранвания и премери дали има всичките захранвания.Ако някое липсва виж къде отива кабела и какъв му е проблема.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: ABS/EDS на МК3
zfa159 написа:Закачил си отпред и голямата букса на акумулатора предполагам? И масите.
Хъм..за да не тръгва въобще явно няма захранване - здрави ли са му предпазителите по дебелите кабели,които го захранват?
Доколкото съм запознат допълнителни релета на бушониерата май не му трябват...ама не съм 100% убеден.
Виж в Аутодата на кой пин какво дават да има като захранвания и премери дали има всичките захранвания.Ако някое липсва виж къде отива кабела и какъв му е проблема.
на акумулатора няма голяма букса, а само два дебели кабела, който се свързват към клемите.
има допълнителни релета мисля 179 бяха. сега ще търся в датата за него.
АБС-а е Teves 4. Свален от Мк3 VR6 94"
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: ABS/EDS на МК3
Ето и снимките от проблемният АБС/ЕДС
на първата от тях съм отбелязъл единствената букса от инстлацията (която си е сложена където трябва на W гнездото зад релетата и бу6оните) както и останалите странични кабелчета които и тях съм закачил както трябва.






за сега само тези снимки имам но ако потрябват други кажете и ще направя.
Днес говорих с един от известните авто диагноститици тук във Видин и тои ми маза че няма причина да не работи или поне да цъкат релетата както и че кабела за диагностика не е задължително да се закача тои не играе решаваща роля в инсталациата.
на първата от тях съм отбелязъл единствената букса от инстлацията (която си е сложена където трябва на W гнездото зад релетата и бу6оните) както и останалите странични кабелчета които и тях съм закачил както трябва.






за сега само тези снимки имам но ако потрябват други кажете и ще направя.
Днес говорих с един от известните авто диагноститици тук във Видин и тои ми маза че няма причина да не работи или поне да цъкат релетата както и че кабела за диагностика не е задължително да се закача тои не играе решаваща роля в инсталациата.
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Re: ABS/EDS на МК3
Здравейте колеги, ако разбирате немски погледнете тук, с повече не мога да помогна, защото не съм наясно с АБС-а. На една от снимките се вижда за какво е кабела по-горе дето сте писали че не се използва. На него се подава + при контакт (АСС). На една от снимките на линка се вижда черен с жълто - клема Х. 
Поздрави и успех!

Поздрави и успех!
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: ABS/EDS на МК3
Защо при опит да се свържа с контролера на АБС-а ми дава това

-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 18:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
Re: ABS/EDS на МК3
на зелената букса са плюс при контакт и плюс от стоп машинката
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: ABS/EDS на МК3
та на залената букса има 3 кабела (4)
1.синьо-бял (тя се закача на една разклонителна букса заедно с други две) да праз си на нея й се подава + при контакт но този кабел не идва от компа на АБС-а
2.сиво-черен (той треа да е за прословутата лампа за АБС но не свети,няма никакво напрежение на нея.)
3.черно-червен (той е за прекъсвача на педала за спира4ките) от 3 пин на зелената букса влиза един кабел който идва от компа... и излиза същия които се зака4а на прекъсвача (стоп светлини)
И абс-а така и не заработва.
по късно ще кача малко снимки с разяснения (мой) да си кажете мненията.
1.синьо-бял (тя се закача на една разклонителна букса заедно с други две) да праз си на нея й се подава + при контакт но този кабел не идва от компа на АБС-а
2.сиво-черен (той треа да е за прословутата лампа за АБС но не свети,няма никакво напрежение на нея.)
3.черно-червен (той е за прекъсвача на педала за спира4ките) от 3 пин на зелената букса влиза един кабел който идва от компа... и излиза същия които се зака4а на прекъсвача (стоп светлини)
И абс-а така и не заработва.
по късно ще кача малко снимки с разяснения (мой) да си кажете мненията.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: ABS/EDS на МК3
Така, така от къде да започна?
Добре колеги,сега!
Днес проверих всичките кабели по цвят и място спрямо тази схема
1
2
всеки един кабел си отива там дето си е посочено в схемата по цвят и място, освен няколко.
Тези няколко са пин номер 49 на буксата на ЕКУто на АБС-а

Който според схемата трябва да е черен кабел (който отива на помпата на абс-а), а той в деиствителност е виолетов който пак отива на помпата (от схемата по-горе),
а въпросният виолетов кабел който при мен е на 49 пин трябва да е на 31 пин на мястото на черния според схемата.Общо взето към помпата отиват 4 кабела кафяво-черен,червено-жълт,виолетовия и ЧЕРНИя който според схемата са обратно,
Буксата на абс помпата

2. Проблем с кабелите е:
Въпросният кабел за прекъсвача на педала за спирачките (стоп светлити) на схемата е даден червено-бял а при мен на инсталацията е черно-червен (както на педала) но въпреки разликата в цветовене отива там дето е посочено от схемата. на ЕКУ-то на АБС-а пин номер 34.
3. Проблемен кабел, той според инсталацията на ТЕВЕС 20 отива към Букса "D" пин 7 от бушониерата на него също според инсталацията на ТЕВЕС 20 му се подава + при контакт. Като подам + и се получава раздвижване по системата (ако натисна леко педала на спирачката и подам + на кабела, МАЙН релето изщраква и след 5 сек. сзключва като същевременно на педала за спирачките се усеща някакво еднократно пукане подобно на АБС ефекта върху педала) и до там. Лампата изобщо не свети, при положение че нямам 2 датчика треа да свети постоянно.
Дано да не съм забравил нещо че вече ми е каша в главата.
иначе броя на кабелите от инсталацията съвпада с броя на кабелите от схемата както и цветовете (без кабела на прекъсвача за спирачките) но тои си е на същото място мам*** започнах да се повтарям.
и така както казват във филма досиетата Х "Истината е някъде там"
Буксата за управление на пътищата на спирачната течност (незнам как се казваше
)

ето и цветовете на кабелите:



Това също е отпред до помпата:

Тази е за педал позишън сензора

казанчето за спир. течност:

Добре колеги,сега!
Днес проверих всичките кабели по цвят и място спрямо тази схема
1
2
всеки един кабел си отива там дето си е посочено в схемата по цвят и място, освен няколко.
Тези няколко са пин номер 49 на буксата на ЕКУто на АБС-а

Който според схемата трябва да е черен кабел (който отива на помпата на абс-а), а той в деиствителност е виолетов който пак отива на помпата (от схемата по-горе),
а въпросният виолетов кабел който при мен е на 49 пин трябва да е на 31 пин на мястото на черния според схемата.Общо взето към помпата отиват 4 кабела кафяво-черен,червено-жълт,виолетовия и ЧЕРНИя който според схемата са обратно,
Буксата на абс помпата

2. Проблем с кабелите е:
Въпросният кабел за прекъсвача на педала за спирачките (стоп светлити) на схемата е даден червено-бял а при мен на инсталацията е черно-червен (както на педала) но въпреки разликата в цветовене отива там дето е посочено от схемата. на ЕКУ-то на АБС-а пин номер 34.
3. Проблемен кабел, той според инсталацията на ТЕВЕС 20 отива към Букса "D" пин 7 от бушониерата на него също според инсталацията на ТЕВЕС 20 му се подава + при контакт. Като подам + и се получава раздвижване по системата (ако натисна леко педала на спирачката и подам + на кабела, МАЙН релето изщраква и след 5 сек. сзключва като същевременно на педала за спирачките се усеща някакво еднократно пукане подобно на АБС ефекта върху педала) и до там. Лампата изобщо не свети, при положение че нямам 2 датчика треа да свети постоянно.
Дано да не съм забравил нещо че вече ми е каша в главата.
иначе броя на кабелите от инсталацията съвпада с броя на кабелите от схемата както и цветовете (без кабела на прекъсвача за спирачките) но тои си е на същото място мам*** започнах да се повтарям.
и така както казват във филма досиетата Х "Истината е някъде там"
Буксата за управление на пътищата на спирачната течност (незнам как се казваше


ето и цветовете на кабелите:



Това също е отпред до помпата:

Тази е за педал позишън сензора

казанчето за спир. течност:

- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: ABS/EDS на МК3
Днес реших да свържа лампата за АБС според друга схема. Тоест на лампата не и подавам постоянен "-" и очаквам "+" от ЕКУ-то за АБС, а точно обратното на този крак който идва от букса Х 2 подавам "+" при контакт от същата зелена букса Х но не от 2 пин а от 4 там е "+" АСС,а от самият комп. се подава "-" при контакт. И какво да видия лампата засвети, подавам контакт лампата светва замижава 3 пъти (Маин) релето "79" изщраква, педала изпуква и паля като лампата продължава да свети не мига не гасне, е то си е нормално да не гасне все пак нямам 2 задни датчика. Миселта ми е, 'Е ли възможно това да е правелното свързване на лампата и тези 3 примижавания дали е 'ЧЕК' на системата????
бЛагодаря!
бЛагодаря!
Последна промяна от policevidin на Сря 11 ное 2009 16:15, променено общо 3 пъти.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: ABS/EDS на МК3
Ей, на 500км съм иначе да дойда да та изплюща, с тия твойте схеми, тоя път какво гледа- упътване за еърбеци за совалка
Само пиши по-разбрано, и аз пиша от едно подобие на комп. и натискам по 2 бутона, ма все пак
Няма нужда да ми "Багодариш"

Само пиши по-разбрано, и аз пиша от едно подобие на комп. и натискам по 2 бутона, ма все пак

Няма нужда да ми "Багодариш"

- angelov.id
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 20 окт 2008 17:25
- Автомобил: turan
- Двигател: dizel 2007
- Местоположение: Варна
Re: ABS/EDS на МК3
policevidin написа:Ето и снимките от проблемният АБС/ЕДС
на първата от тях съм отбелязъл единствената букса от инстлацията (която си е сложена където трябва на W гнездото зад релетата и бу6оните) както и останалите странични кабелчета които и тях съм закачил както трябва.
за сега само тези снимки имам но ако потрябват други кажете и ще направя.
Днес говорих с един от известните авто диагноститици тук във Видин и тои ми маза че няма причина да не работи или поне да цъкат релетата както и че кабела за диагностика не е задължително да се закача тои не играе решаваща роля в инсталациата.
Колега гледам ,че сте на ти с АБС. Имам един въпрос. Кое реле какво командва? Имам следният проблем когато температурата е под 10 градуса или над 20 абс работи нормално когато се променят температурите абс не работи



- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: ABS/EDS на МК3

И коя година е колата, представа какъв ти е АБС-а прилича ли на моя от снимките?
А относно реле 79 от него зависи всичко, то е главното при подаване на контакт то сработва и системата оживява, но на мен не ми се вярва да е от него.
Колко релета имаш
79 - Main relay (или командно реле)
179 - реле за АБС помпата
или
79 -- Main relay (или командно реле)
179 --реле за АБС помпата
179 -- CUT EDL
- angelov.id
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 20 окт 2008 17:25
- Автомобил: turan
- Двигател: dizel 2007
- Местоположение: Варна
Re: ABS/EDS на МК3
policevidin написа::roll: Незнам да има каквато и да е връзка температурата с АБС, освен ако нямаш проблем с някой датчик на колелата или по сервото. Когато не работи АБС-а лампата свети ли ???
И коя година е колата, представа какъв ти е АБС-а прилича ли на моя от снимките?
А относно реле 79 от него зависи всичко, то е главното при подаване на контакт то сработва и системата оживява, но на мен не ми се вярва да е от него.
Колко релета имаш
79 - Main relay (или командно реле)
179 - реле за АБС помпата
или
79 -- Main relay (или командно реле)
179 --реле за АБС помпата
179 -- CUT EDL
Да,когато не работи лампата ми свети.Другата аномалия която също се влияе от температура е когато запаля при сдуден двигател и ми светне лампата като покарам известно време и изключа и отново включа на контакт всичко се оправя.Абс е също като твоя, колата е В4 1995 година 115 кс. 2000см3. Имам две релета 79 и179 при мен се намират навътре зад основният блок с релетата. Сменил съм предни датчици замервал съм и четирете датчика при работещ и не работещ АБС.Сега при тези ниски сутрешни температури направо се кефя всичко си работи, даже нарочно съм тествал да спирам рязко и педала си рита.
Последна промяна от angelov.id на Съб 14 ное 2009 20:18, променено общо 1 път.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: ABS/EDS на МК3
Ами да, при подаването на контакт първият път (при студен двиг.) ЕКУ-то отчита грешка и светва лампата, след като покараш изглежда проблема изчезва НО ЕКУ-то няма как да отчете това докато не си направи самодиагностика, а точно тази самодиа.... я прави когато подадеш на контакт. Тоест с по-прости думи, палиш грешката я има лампата свети ,караш малко (да речеме че проблема иде от някой датчик на колелата)
датчика заработва но зада огасне лампата и да заработи пак АБС-а треа да отнемеш контакт и пак да подадеш.
Твоят АБС най-вероятно щом е с 2 релета е само АБС без ЕДЛ. то разликата в инсталацията не е кой знае каква 1 букса повече отпред на сервото и 1 реле повече.
- пробвай с диагностика (ако ваобще някой успее да влезе в ЕКУ-то на АБС-а)
- ако не стане пробвай да напръскаш (зачистиш) с контактен спрей всички букси по сервото (сермофрена) и обърни внимание на датчиците точно те са изложени на най-суровите условия.
датчика заработва но зада огасне лампата и да заработи пак АБС-а треа да отнемеш контакт и пак да подадеш.
Твоят АБС най-вероятно щом е с 2 релета е само АБС без ЕДЛ. то разликата в инсталацията не е кой знае каква 1 букса повече отпред на сервото и 1 реле повече.
- пробвай с диагностика (ако ваобще някой успее да влезе в ЕКУ-то на АБС-а)
- ако не стане пробвай да напръскаш (зачистиш) с контактен спрей всички букси по сервото (сермофрена) и обърни внимание на датчиците точно те са изложени на най-суровите условия.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта