
Поло нафта
- achopopov
- Мнения: 88
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Поло нафта
Za trud nqma da davam pari,ili shte sa nqkakwi specifichni neshta,koito nqma da mogat da se napravqt v serviza,kydeto raboti bashta mi(zanimavat se glavno s dvigateli,hodova chast i t.n.)ottam predpolagam che shte spestq nqkoi lev...izvinqvam se za latinicata,prosto kompa neshto se e bygnal,utre shte go opravq 

- Nesh
- Мнения: 177
- Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 21:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло нафта
Евала за ентусиазма . Щом си решил - давай , ще следя с интерес темата
П.С. Не мисля , че напасването ще е кой знае какъв проблем , имайки в предвит , че купетата на ибизата и полото са почти 1:1
П.С.2: Вие във Варна ги изнасилихте тия половерчета

П.С. Не мисля , че напасването ще е кой знае какъв проблем , имайки в предвит , че купетата на ибизата и полото са почти 1:1

П.С.2: Вие във Варна ги изнасилихте тия половерчета

- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Поло нафта
Захващането на моторите между поло и ибиза няма нищо общо . Ако полото беше класик то щеше да е плуг анд плей почти но ...... На Ибизата и поло класик можеш да си сложиш двойково или тройково магаре което ти решава проблема да сложиш Кр,Пл,Абф,ВР6 като можеш да разчиташ на готови тампони където да легне мотора , предна греда ... Е при полото не е така 

- Nesh
- Мнения: 177
- Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 21:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло нафта
alpine написа:Захващането на моторите между поло и ибиза няма нищо общо . Ако полото беше класик то щеше да е плуг анд плей почти но ...... На Ибизата и поло класик можеш да си сложиш двойково или тройково магаре което ти решава проблема да сложиш Кр,Пл,Абф,ВР6 като можеш да разчиташ на готови тампони където да легне мотора , предна греда ... Е при полото не е така
Е значи съм бил далече от истината

- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поло нафта
Тъй като замесиха моя кола в темата мисля да отговоря. Първо найстина извадих 200+ кончета но от помпа дюза и то на сеат ибиза купра дето си е 160 сток.
Колкото до АФН-а и от него ще извадя толко но просто не остана време да го настроя тази година но като механика е готов. Иначе нещата вложени в голфа като бройка далеч надвишават споменатите от колегата турбина, дюзи и чип, но не бих желал да го коментирам тук. Колкото до цената на цялата работа около 200-те коня мога само да кажа, че тези 2500лв. може и да те оправят за да насадиш мотора в твоята кола и евентуално да си сложиш прилични спирачки но за да стигнеш конете който споменаваш ще трябва да дадеш поне два или три пъти по толко и то ако труда ти е безплатен....
Колкото до АФН-а и от него ще извадя толко но просто не остана време да го настроя тази година но като механика е готов. Иначе нещата вложени в голфа като бройка далеч надвишават споменатите от колегата турбина, дюзи и чип, но не бих желал да го коментирам тук. Колкото до цената на цялата работа около 200-те коня мога само да кажа, че тези 2500лв. може и да те оправят за да насадиш мотора в твоята кола и евентуално да си сложиш прилични спирачки но за да стигнеш конете който споменаваш ще трябва да дадеш поне два или три пъти по толко и то ако труда ти е безплатен....
- marto9111
- Мнения: 68
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В гаража
Re: Поло нафта
niki7878 написа:Тъй като замесиха моя кола в темата мисля да отговоря. Първо найстина извадих 200+ кончета но от помпа дюза и то на сеат ибиза купра дето си е 160 сток.
Колкото до АФН-а и от него ще извадя толко но просто не остана време да го настроя тази година но като механика е готов. Иначе нещата вложени в голфа като бройка далеч надвишават споменатите от колегата турбина, дюзи и чип, но не бих желал да го коментирам тук. Колкото до цената на цялата работа около 200-те коня мога само да кажа, че тези 2500лв. може и да те оправят за да насадиш мотора в твоята кола и евентуално да си сложиш прилични спирачки но за да стигнеш конете който споменаваш ще трябва да дадеш поне два или три пъти по толко и то ако труда ти е безплатен....
Аз имам същото поло и също се бях запалил да му слагам AFN,от който е напъно възможно да се извадат 200 коня с чип,дюзи,турбо и евентуално помапа, но по мойте сметки това излизаше около 4000лв, при положение че труда е от мене, а за 2500 евентуално можеш да вземеш добър двг,скорости,електроника,педали и т.н. А ако наистина се хващаш да се занимаваш задължително ти трябват и спирачки.

- achopopov
- Мнения: 88
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Поло нафта
амиии да определено!хубаво е и да може да спира,не само да върви:]в момента,в който ги донаглася 4000 почвам "проекта"...ноо в наши дни тва не са малко пари за студент
...смятам,че до края на лятото,което идва ще видим полото в действие! 


- marto9111
- Мнения: 68
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В гаража
Re: Поло нафта
И аз съм много мераклия ,но парите хич не са малко, а и работата си е доста, но скоростите ще е по-добре да са от Golf 4-ка TDI PD (помпа дюза) защото там има
6-та
6-та

- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Поло нафта
Скоростите е по-добре да са плод на малко мислене а не на мечтата да е със 6 скорости, защото тук е важно какви са целите на колата и предавателните отношения на кутията съответно
Че то ако искаш и от Ферари може да му вместиш някоя кутия, но какво от това, когато реално ти трябват други предавателни отношения...

- marto9111
- Мнения: 68
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В гаража
Re: Поло нафта
apa6o написа:Скоростите е по-добре да са плод на малко мислене а не на мечтата да е със 6 скорости, защото тук е важно какви са целите на колата и предавателните отношения на кутията съответноЧе то ако искаш и от Ферари може да му вместиш някоя кутия, но какво от това, когато реално ти трябват други предавателни отношения...
Предаватвлните числа на 5-те скорости и на 6-те при тези на TDI-то(5ск) и тези на TDI PD (6ск.) от 1-ва до 5-та скорост са еднакви
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Поло нафта
Сори за спама ама ... И да като са същите това означава, че някои предавки са по-къси, а това от своя страна уж трябва да дава по-добро ускорение ама само ако колата не започне неистово да върти гуми
Мислил ли си по въпроса, защо са ти къси предавки, когато се целиш в големи коне на FWD, че нещо ти губя логиката или просто ти се иска примерно тая колица да си прави гумите търлък от един старт
За това мисля, че тия работи трябва да се правят с конкретен план, а не в стил "Тва звучи добре, що да го не сложа" 
И ПП Предавателните отношения доколкото знам в завода ги мислят и според конкретната маса на колата, а я се сети каква е разликата в теглото на Поло и Голф и за капак каква гума можеш да събереш без голямо раздуване в Поло и каква в Голф
Тука също играе роля и окачването, защото определя до голяма степен сцеплението и тн... Хубаво би било ако когато имате такива идеи не мислите на парче, а гледате на колата като едно цяло, в което трябва да има баланс за да има удоволствие от карането 



И ПП Предавателните отношения доколкото знам в завода ги мислят и според конкретната маса на колата, а я се сети каква е разликата в теглото на Поло и Голф и за капак каква гума можеш да събереш без голямо раздуване в Поло и каква в Голф


- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: Поло нафта
Човече защо се захващаш с нещо толкова несигурно и трудоемко.Аз имам същото поло и въобще не мога да си представа да се сложи по голям двигател с турбо,скорости и прочие! Помисли само заслужава ли си реално или само си чешем езиците.Нищо лично само приятелски съвет ти давам-Продай полото(което е излязло към 7000,и моето излезе толква -споко),вземи му ако можеш 3500,добави и тези 2500.Така сумата става 6000 лева-има чудесни екземпляри VW Polo 1.9 ТДI и TDI.С чип и малко подобрения ще станат чудеса 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта