Поло нафта

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
achopopov
Мнения: 88
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Поло нафта

Мнениеот achopopov » Пет 13 ное 2009 0:20


Za trud nqma da davam pari,ili shte sa nqkakwi specifichni neshta,koito nqma da mogat da se napravqt v serviza,kydeto raboti bashta mi(zanimavat se glavno s dvigateli,hodova chast i t.n.)ottam predpolagam che shte spestq nqkoi lev...izvinqvam se za latinicata,prosto kompa neshto se e bygnal,utre shte go opravq :beer




Потребителски аватар
Nesh
Мнения: 177
Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Поло нафта

Мнениеот Nesh » Пет 13 ное 2009 7:56


Евала за ентусиазма . Щом си решил - давай , ще следя с интерес темата :wink:

П.С. Не мисля , че напасването ще е кой знае какъв проблем , имайки в предвит , че купетата на ибизата и полото са почти 1:1 :)

П.С.2: Вие във Варна ги изнасилихте тия половерчета mhihi


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Поло нафта

Мнениеот alpine » Пет 13 ное 2009 8:40


Захващането на моторите между поло и ибиза няма нищо общо . Ако полото беше класик то щеше да е плуг анд плей почти но ...... На Ибизата и поло класик можеш да си сложиш двойково или тройково магаре което ти решава проблема да сложиш Кр,Пл,Абф,ВР6 като можеш да разчиташ на готови тампони където да легне мотора , предна греда ... Е при полото не е така :lol:


Потребителски аватар
Nesh
Мнения: 177
Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Поло нафта

Мнениеот Nesh » Пет 13 ное 2009 12:12


alpine написа:Захващането на моторите между поло и ибиза няма нищо общо . Ако полото беше класик то щеше да е плуг анд плей почти но ...... На Ибизата и поло класик можеш да си сложиш двойково или тройково магаре което ти решава проблема да сложиш Кр,Пл,Абф,ВР6 като можеш да разчиташ на готови тампони където да легне мотора , предна греда ... Е при полото не е така :lol:


Е значи съм бил далече от истината :oops:


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поло нафта

Мнениеот niki7878 » Пет 13 ное 2009 17:08


Тъй като замесиха моя кола в темата мисля да отговоря. Първо найстина извадих 200+ кончета но от помпа дюза и то на сеат ибиза купра дето си е 160 сток.
Колкото до АФН-а и от него ще извадя толко но просто не остана време да го настроя тази година но като механика е готов. Иначе нещата вложени в голфа като бройка далеч надвишават споменатите от колегата турбина, дюзи и чип, но не бих желал да го коментирам тук. Колкото до цената на цялата работа около 200-те коня мога само да кажа, че тези 2500лв. може и да те оправят за да насадиш мотора в твоята кола и евентуално да си сложиш прилични спирачки но за да стигнеш конете който споменаваш ще трябва да дадеш поне два или три пъти по толко и то ако труда ти е безплатен....


Потребителски аватар
marto9111
Мнения: 68
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В гаража

Re: Поло нафта

Мнениеот marto9111 » Нед 22 ное 2009 23:23


niki7878 написа:Тъй като замесиха моя кола в темата мисля да отговоря. Първо найстина извадих 200+ кончета но от помпа дюза и то на сеат ибиза купра дето си е 160 сток.
Колкото до АФН-а и от него ще извадя толко но просто не остана време да го настроя тази година но като механика е готов. Иначе нещата вложени в голфа като бройка далеч надвишават споменатите от колегата турбина, дюзи и чип, но не бих желал да го коментирам тук. Колкото до цената на цялата работа около 200-те коня мога само да кажа, че тези 2500лв. може и да те оправят за да насадиш мотора в твоята кола и евентуално да си сложиш прилични спирачки но за да стигнеш конете който споменаваш ще трябва да дадеш поне два или три пъти по толко и то ако труда ти е безплатен....

Аз имам същото поло и също се бях запалил да му слагам AFN,от който е напъно възможно да се извадат 200 коня с чип,дюзи,турбо и евентуално помапа, но по мойте сметки това излизаше около 4000лв, при положение че труда е от мене, а за 2500 евентуално можеш да вземеш добър двг,скорости,електроника,педали и т.н. А ако наистина се хващаш да се занимаваш задължително ти трябват и спирачки. :wink:


Потребителски аватар
achopopov
Мнения: 88
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Поло нафта

Мнениеот achopopov » Чет 26 ное 2009 22:05


амиии да определено!хубаво е и да може да спира,не само да върви:]в момента,в който ги донаглася 4000 почвам "проекта"...ноо в наши дни тва не са малко пари за студент :012: ...смятам,че до края на лятото,което идва ще видим полото в действие! :beer


Потребителски аватар
marto9111
Мнения: 68
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В гаража

Re: Поло нафта

Мнениеот marto9111 » Пет 27 ное 2009 19:52


И аз съм много мераклия ,но парите хич не са малко, а и работата си е доста, но скоростите ще е по-добре да са от Golf 4-ка TDI PD (помпа дюза) защото там има
6-та :twisted:


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: Поло нафта

Мнениеот apa6o » Сря 02 дек 2009 15:15


Скоростите е по-добре да са плод на малко мислене а не на мечтата да е със 6 скорости, защото тук е важно какви са целите на колата и предавателните отношения на кутията съответно :wink: Че то ако искаш и от Ферари може да му вместиш някоя кутия, но какво от това, когато реално ти трябват други предавателни отношения...


Потребителски аватар
marto9111
Мнения: 68
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В гаража

Re: Поло нафта

Мнениеот marto9111 » Сря 02 дек 2009 20:46


apa6o написа:Скоростите е по-добре да са плод на малко мислене а не на мечтата да е със 6 скорости, защото тук е важно какви са целите на колата и предавателните отношения на кутията съответно :wink: Че то ако искаш и от Ферари може да му вместиш някоя кутия, но какво от това, когато реално ти трябват други предавателни отношения...

Предаватвлните числа на 5-те скорости и на 6-те при тези на TDI-то(5ск) и тези на TDI PD (6ск.) от 1-ва до 5-та скорост са еднакви


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: Поло нафта

Мнениеот apa6o » Чет 03 дек 2009 17:19


Сори за спама ама ... И да като са същите това означава, че някои предавки са по-къси, а това от своя страна уж трябва да дава по-добро ускорение ама само ако колата не започне неистово да върти гуми :wink: Мислил ли си по въпроса, защо са ти къси предавки, когато се целиш в големи коне на FWD, че нещо ти губя логиката или просто ти се иска примерно тая колица да си прави гумите търлък от един старт :roll: За това мисля, че тия работи трябва да се правят с конкретен план, а не в стил "Тва звучи добре, що да го не сложа" :)
И ПП Предавателните отношения доколкото знам в завода ги мислят и според конкретната маса на колата, а я се сети каква е разликата в теглото на Поло и Голф и за капак каква гума можеш да събереш без голямо раздуване в Поло и каква в Голф :roll: Тука също играе роля и окачването, защото определя до голяма степен сцеплението и тн... Хубаво би било ако когато имате такива идеи не мислите на парче, а гледате на колата като едно цяло, в което трябва да има баланс за да има удоволствие от карането :kissy:


Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: Поло нафта

Мнениеот Dizel_fen » Нед 06 дек 2009 10:28


Човече защо се захващаш с нещо толкова несигурно и трудоемко.Аз имам същото поло и въобще не мога да си представа да се сложи по голям двигател с турбо,скорости и прочие! Помисли само заслужава ли си реално или само си чешем езиците.Нищо лично само приятелски съвет ти давам-Продай полото(което е излязло към 7000,и моето излезе толква -споко),вземи му ако можеш 3500,добави и тези 2500.Така сумата става 6000 лева-има чудесни екземпляри VW Polo 1.9 ТДI и TDI.С чип и малко подобрения ще станат чудеса :012:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта