Гасне по инерция

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Гасне по инерция

Мнениеот buFka » Сря 12 апр 2006 6:34


Онзи ден забелязах (на два пъти, след първия не бях сигурен дали аз не съм направил нещо), че като пусна по инерция и колата гасне. Отбивам и паля наново и всичко е на 6. Пускам след известно време пак по инерция - и айде хоп пак изгасна. Пак отбих и пак запалих без какъвто и да е проблем. Това става при скорост около 120-130 км/ч. В града на кратки разстояния нямам такива проблеми, обаче тогава бях на извънградско. Незнам дали това е свързано по някъкъв начин с факта, че след продължително каране на газ не иска да запали на бензин, а трябва да изчакам 5 мин и тогава пали. Другото мизерия за която се сещам - преди 2-3 месеца както си карах на 2-ра и хоп изгасна. Ей така по средата. Времето беше мокро ама делкото беше сухо (или капачката на делкото беше суха, просто не съм наясно кое какво е :) ). Тогава след 5-10 мин запалих, обаче както превключа на 2-ра и гаснеше. С 300 зора стигнах до нас. На другия ден пак на 2-3 пъти се опита да прави проблем, ама нищо нямаше в крайна сметка. От Тогава не е правила проблеми.

Колата е Golf III, ABD 1.4

П.С. Карам на газ, на бензин не съм тествал дали гасне.




Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Сря 12 апр 2006 8:24


тва че гасне по инерция е нормално, насрещния въздух се набива във въздушния филтър под леко налягане, скофтя се сместа и гасне. всички коли го правят, спасението е да сложиш някви маркучи да дърпа въздух от другаде.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 12 апр 2006 8:45


nii написа:......

имаме участник познал верния отговор.
наградата е :beer


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Сря 12 апр 2006 10:45


nii написа:тва че гасне по инерция е нормално, насрещния въздух се набива във въздушния филтър под леко налягане, скофтя се сместа и гасне. всички коли го правят, спасението е да сложиш някви маркучи да дърпа въздух от другаде.

е такова нещо не бях чувал :shock
значи моята кола е по специална и не гасне по инерция :wink:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 12 апр 2006 10:50


FreAk написа:........

прочети пак въпроса и отговора на nii

акцентирам:
buFka написа:П.С. Карам на газ, на бензин не съм тествал дали гасне.


nii написа:спасението е да сложиш някви маркучи да дърпа въздух от другаде.


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Сря 12 апр 2006 10:50


е начи кво...да не я пускам по инерция :)

ПС. Благодаря за отговорите :)


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Сря 12 апр 2006 10:55


buFka написа:е начи кво...да не я пускам по инерция :)

ПС. Благодаря за отговорите :)

пробвай как е на бензин


renini
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 22 авг 2005 21:31
Автомобил: Polo
Двигател: 1.9 D AEF 1996
Местоположение: София

Мнениеот renini » Сря 12 апр 2006 20:05


аз имам подобен проблем, на бензин няма проблеми. дали не е значение и сечението на плочката :(


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 13 апр 2006 7:27


renini написа:аз имам подобен проблем, на бензин няма проблеми. дали не е значение и сечението на плочката :(

От значение е най-вече образуването на сместа .... ако единия компонент(в случая въздуха) е в повече ..... гасне. Пробвай с регулиране на газта, или намаляване на въздуха


Потребителски аватар
kvalev
Мнения: 41
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sliven
Контакти:

Да бе ....

Мнениеот kvalev » Чет 13 апр 2006 13:57


Значи аз съм със същия мотор и нямам такива проблеми, и не съм правил нищо с тръбите на входящия въздух, това на всички газаджии е любимата маневра да ти изкормят крайната тръба и да сложат тръба от тези за топлия въздух обърната назад, за да не се насмуквала с въздух като пуснеш по инерция, а като не е по инерция а на скорост нима не влиза въздух, вярно, че засмукването е по-голямо, но ....

Мисля, че опираме до регулировка на сместа на газ, и си погледни плочката накъде е обърнат конуса, защото има значение, макар много хора да не вярват...


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Съб 15 апр 2006 16:27


я кажи как е разположен изпарителя - по посока на движение или срещу...

Последна промяна от maistora_1 на Съб 15 апр 2006 17:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Съб 15 апр 2006 17:17


maistora_1 написа:я кажи как е разположен изпарителя - по поцока на движение или срещу...


майсторе,в неговия случай разположението не е от значение. :wink:


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Съб 15 апр 2006 21:35


maistora_1 написа:...


не може да е разположен напреки на движението щото се увличат мембраните при тръгване и спиране


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Съб 15 апр 2006 22:25


явно не си виждал "майстори" дето така ги монтират напреки...
на мен ми е ясно, че не трябва така да се монтират, но има и съм виждал, защото бай Цеко слага по 3 газови уредби за 1 час и то вече така 15 години ...
обикновенно ги слагат напреки поради липса на място в двигателния отсег...и понякога работят без проблемно...


Потребителски аватар
Ivich
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ivich » Сря 19 апр 2006 21:09


Младежи и моята гаснеше на газ когато е по инерция и само измъкнах маркуча който влиза отпред на въздушния филтър и край. Вече 5000 км. няма подобен проблем. :wink:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта