Искам да ви отперя и аз един въпрос.
А при слагането на 10мм фланци, оригиналните болтове могат ли да останат или идват къси и ако е така колко по-дълги трябва да се сложат?

emohrisstov написа:Хайде и аз да използвам темата на колегата, надявам се няма нишо против.
Искам да ви отперя и аз един въпрос.
А при слагането на 10мм фланци, оригиналните болтове могат ли да останат или идват къси и ако е така колко по-дълги трябва да се сложат?
emohrisstov написа:Хайде и аз да използвам темата на колегата, надявам се няма нищо против.
Искам да ви отперя и аз един въпрос.
А при слагането на 10мм фланци, оригиналните болтове могат ли да останат или идват къси и ако е така колко по-дълги трябва да се сложат?
Vencitu написа:ако се сложат ето тези фланци на FK-automotive от 50,60 и 70мм какъв е шанса да опира да кажем железарката в калника?!
emohrisstov написа:Аз говоря за 10мм фланец, още повече сега като съм със зимните железарки (ЕТ45), няма как да опира никъде.
Друг е въпросът, че отзад ми е толкова твърдо окачването, че и 20мм фланец да сложа, отзад трябва да има 3ма човека и 5 куфара за да почне да опира по "дунавските вълни"
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта