Проблема на АБФ-а, след 6стр

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Проблема на АБФ-а, след 6стр

Мнениеот PL 16v » Вто 17 ное 2009 23:16


Здравейте колеги тук отскоро смених колите ПЛ към АБФ Толедота.
И сега проблемите на АБФ-а
Запалването става с доста въртене на стартер някаде около 2-3 секунди топъл студен няма значение?
Свещите не съм ги гледал ще ги видя и горивен филтър,палец и капачка сменени и въздушен филтър :!: :!:

Друго което забелязвам е като загрее двигателя започва да прекъсва в диапазона 2600-3000обр,със 100 на 5ск не се кара само да подам малко газ и леко претриса и после се оправя веднага след 3000обр :?:
дали е дросела трябва ли да се свали за почистване,забърсах колкото можах без да свалям.акумулатора е откачан няма разлика.
Не съм я водил на диагностика искам не я за последна да я оставя, да не като отида и да кажат смени това онова и пак ела дая видим :idea: само да плащам
АBS също свети лампата но за сега е на заден план собственика каза че бил преден десен датчик но да видим имам датчик,това за несменена течност дали може и от него да е.

Друго което забелязвам за разлика с ПЛ и АБФ,доста по добре работи ПЛ в ниските отколкото АБФа,високите са ясни за АБФ mhihi .
Дали е така защото на ПЛ като задържа на 2000обр на 1ск около секунда или я върна и после до дъно,ако е гладък асфалта започва яко буксуване,а при АБФ няма такова нещо започва да се наема и после след 4500 се усещат 150к.с. mhihi :Mr Green Fun така ли са по принцип.всичко съм сравнявал на еднакви пътища и гуми :да:

При ПЛ центровката е ясна за мен предварение закъснение ми тук, при АБФ- май май се оправя от компа и ТПС ли :?: за запалването
:обичам ви
забравих карана е около 1 година на газ

Последна промяна от PL 16v на Вто 01 фев 2011 19:06, променено общо 7 пъти.




Потребителски аватар
leido
Мнения: 406
Регистриран на: Нед 04 май 2008 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив New York

Re: Относно проблеми на АБФ

Мнениеот leido » Сря 18 ное 2009 0:43


Здравй колега, относно проблема за запалването, отиваш обслужват ти стартера, нови втулки четки и там всичките му салтанати и ще пали като нова. При мен го имаше същият проблем палеше след малко въртене, стартера на седмица "залепваше"-(издава онзи много неприятен щум, който ми напомняше на 70 лева ремон, виене, не завърташе двигателя), започна по често да го прави, и нали сме минали и през руската школа ВАЗ, която заради стартера ме е оставяла, налагаше се да ме бутата, веднага се озовах при майстора, за да не се налага да казват МЪ гледай го тоя с тоя голф нещо го бутат :Mr Green Fun, обслужиха ми стартера, за което не съжалявам, сега пали на четвърт, както му се казва. Срещал съм мнения, че абф-ите малко трудно палят. Аз ще кажа палят трудно докато не им се обслужи сартера.
За проблема с прекъсването, не си казал, на бензин или газ го прави това прекъсване/заглъхване, и ако е на газ, каква ти е газовата, обикновенна или инжекцион? Докато карах на бензин всико си беше оки, след като сложих г.инж. забелязох, че прекъсва за малко около 100км, няколко дена, така и обратно при майсторите на "скопяването" :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun , Гледах и се чудиха, казах си няма да стане така, хайде в къщи, четене на теми в форума(около 4 часа четох) за прекъсване на абф-и и 2е-та, и прблема с прекъсването се разреши, взимаш едно памуче/клечки за уши и малко спирт, аз имах уиски също върши работа, спирта беше свършил(учудващо, че е имало уиски :D :D :D ) и се започва.Пред дроселовата клапа, има малка черна кутийка, захваната с два болта с букса от три или четери кабела, сваляш я отваряш я внимателно, малко е гадно ама се отваря, вътре има малка платка с медни магистрали, почистваш внимателно, работатат е пипкава, и после затваряш. Колегите които знаят да кажат как се казваше това. Така и така пипаш около дроселовата клапа, за по сигурно взимаш един спрей WD40 (около 5лв. има го на всякъдепо бензиност. и авто части), махаш всмукателният маркуч, които идва от въздушния филтър, запалваш колата и започваш да пръскаш със спрея около и В дросела (смукателният колект), като същевременно подаваш газ с едната ръка, а с другата пръскаш, ("ревът" на двигателя е уникален, и имаш чувството, че ще ти засмуче ръката)Спреят изгаря не е проблем, че влиза в двигателя.
Относно вървенето на АБФ и ПЛ. Не си ли чувал, че абф-а е много куц в ниските, до сега не съм виждал стоков абф, като му смячкаш газта когато е на 2000 оборота и да започне да върти, което при пл и кр е възможно, спкойно колата ти не е развалена, поне не от тази болест. А иначе си усетил какво се случва след 4500об. настроението ти е станало друго mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi. Там му е силаата, след тези обороти започва да полудява а преди това едвам диша завалията. Има лекарства за това, които скоро смятам да ползвам, ама това вече е друга тема. Смятам, че си направил много добър избор, като си минал на абф, дори и да е на Сеат Толедо.
Аз съм до тук, колегите да помагат повече.
:patriot


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: Относно проблеми на АБФ

Мнениеот PL 16v » Сря 18 ное 2009 16:11


Колега само мога да ти благодаря от тук :bowdown :bowdown :bowdown love.vw love.vwcluborg

Стартера не прави никакви мизерий,но ще се погледне ,щом ти се оправило паленето от това :да:

Тая черната кутийка я развъртях и само я извадих и пак я сложих :Mr Green Fun ,незнаех че се отваря,ще я отворя :да:
Само на бензин е V-power racing mhihi mhihi 99++
това е мисля ТПС това което съм обградил
Изображение

Спреят ВД40 не пречи на двигателя така да се използва.ОК.
Значи всички са си спънати,за това и не голяма разликата при гонка АБФ с КР
Утре чистя ТПС и ще пиша пак.


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: Относно проблеми на АБФ

Мнениеот PL 16v » Нед 22 ное 2009 22:02


Така стигнах до тук дросела е изчистен идеално със спрея ВД40
ТПС еми неможах да го разглобя повече ме хвана страх да не го счупа,и прекъсването дали е от него или температурен датчик защото след като загрее започва да прекъсва :roll: по често?
:?
сега намерих един клип едно към едно 2600-3000обр проблем леко прекъсване

http://www.youtube.com/watch?v=geKO9jrv ... re=related


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Относно проблеми на АБФ

Мнениеот van4ooo » Пон 23 ное 2009 19:58


Колегата маи за дебитомер си мислеше но при АБФ няма.Ограденото е ТПС и не е желателно да го отваряш-капсалован е с двете метални тръбички.Провери си всички вакуми и маркучето за МАПа,почисти дросела и стъпковия мотор,смени/провери свещите и кабелите им и ако не се оправи бягаи на диагностика.


Потребителски аватар
Ventci_abf
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Относно проблеми на АБФ

Мнениеот Ventci_abf » Чет 26 ное 2009 10:44


закачи го на ВАГ, и после гледай


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: Относно проблеми на АБФ

Мнениеот PL 16v » Вто 29 дек 2009 17:50


Ventci_abf написа:закачи го на ВАГ, и после гледай

Вчера смених ТПС с друг никаква разлика......
Свещи NGK нови никаква разлика....
Компютърна диагностика ...няма проблеми.... :063:
Ламбд сондата работела ми каза,аз го питах,единствено което не му хареса е равномерния ход на двигателя съвсем леко прекъсване претрисане,и веригата на валовете много тракала,да я сменя и да видя да не валовете да са зацепени от предишен рейсър

Нови предположения
сменени кабели,свещи,капачка с палец, въздушен филтър.
горивен да сменям остана със обслужването но и то идава много скоро

все на едни и същи обороти 2600-3000 :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
mitakathvp
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....

Мнениеот mitakathvp » Сря 30 дек 2009 14:38


Колега имах същото придърпване м/у 2000-3000 оборота после се отпушваше ДВГ-то е АБС но мисля че и при теб може да е същото!Проблема ми беше в предварението на делкото


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....

Мнениеот PL 16v » Сря 30 дек 2009 17:51


mitakathvp написа:Колега имах същото придърпване м/у 2000-3000 оборота после се отпушваше ДВГ-то е АБС но мисля че и при теб може да е същото!Проблема ми беше в предварението на делкото

Обаче при АБФ е със МАП сензор,и аз незнам какво е що е,и неможе да се върти делкото на предварение и закъснение :idea:
Незнам може ли да се прави на АБФ предварение закъснение колеги!!!
:dummy:


Потребителски аватар
beky1
Мнения: 238
Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
Автомобил: VOLVO V70
Двигател: B5202S.
Местоположение: varna

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....

Мнениеот beky1 » Сря 30 дек 2009 23:22


може може :търсачкаа :да:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....

Мнениеот niikoo_1 » Сря 30 дек 2009 23:36


Не пипай стартера нищо му няма :idea:

Всички АБФ-фи палят с малко повече въртене, това си е нормално така са направени, това съм го видял сигурно при 20коли с такъв мотор, квото и да правиш няма как да го накараш да запали от четвърт оборот както 1.8моно да речем.


Моя съвет също е Свещи, Кабели, мъркуч на Мап сензора, дросел, стъпково моторче да прегледаш, иначе това е ебати безпроблемния мотор като цяло, ако е читав просто не се чупи и не дава грам ядове. :lol:


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....

Мнениеот ninja_1 » Чет 31 дек 2009 1:07


Придърпването м/у 2500 и 3000 об/мин ,може и да е от клапите са къс и дълъг въздух.Най-вероятно не ти работи вакуума,който ги управлява...


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....

Мнениеот PL 16v » Съб 02 яну 2010 17:47


мъркуч на Мап сензора,

каде да го търся този МАП
днес записах един клип ще се постарая да обесня по секунди за да го прослушате доктори love.vwcluborg
м/у 20-24 секунда се хлопна врата на гаража за да се чува подобре затова съм вътре

отначало задържам на 2500 около 10сек и около 16сек се чува придърпването до 20сек от клипа

от 38-43 дадох повече газ и задържам и след няколко секунди падат сами от 4000 на 3400 без да мърдам после аз подавам за да ги вдигна до 4000 но не паднаха :roll: :roll:

на 1:15 пак така стана 4400 и паднаха на около 3800 без да мърдам педала
после на 1:39 задържам и падат пак с около 500обр и се чува нещо катопррррпррррр :Mr Green Fun все едно детонация незнам
Изображение
аванс центровка как се прави при АБФ търсих теми но все смесени излизат ако някой я знае да даде линка да чета :bowdown :bowdown

друго впечатление ми прави на няколко дни или запалвания се зануляват данните от бордовия часовника и т.н.
АБС свети тои да играе роля не вярвам тои е следаващия за оправяне но по нататък

И възможно ли е веригата на разпределителните валовете,АКО е разтеглена много да става това прекъсване,от диагностиката ми казаха че е за смяна тя се чувала и е възможно някои преди мен да е базикал валовете


Потребителски аватар
Ventci_abf
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....,клипче...за доктори

Мнениеот Ventci_abf » Нед 03 яну 2010 20:48


до делкото има едни кабелчета завити са с една гайка прегледайги да няма някое откъснато или окислена букса


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....,клипче...за доктори

Мнениеот PL 16v » Пон 04 яну 2010 12:09


Ventci_abf написа:до делкото има едни кабелчета завити са с една гайка прегледайги да няма някое откъснато или окислена букса

ами няма никакви завити на гайка все на букси,да не да говориш точно на ъгъла горе там има гайки но кабели няма нещо като маса ли какво е там,имам ги на ПЛ-а



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта