Здравй колега, относно проблема за запалването, отиваш обслужват ти стартера, нови втулки четки и там всичките му салтанати и ще пали като нова. При мен го имаше същият проблем палеше след малко въртене, стартера на седмица "залепваше"-(издава онзи много неприятен щум, който ми напомняше на 70 лева ремон, виене, не завърташе двигателя), започна по често да го прави, и нали сме минали и през руската школа ВАЗ, която заради стартера ме е оставяла, налагаше се да ме бутата, веднага се озовах при майстора, за да не се налага да казват МЪ гледай го тоя с тоя голф нещо го бутат

, обслужиха ми стартера, за което не съжалявам, сега пали на четвърт, както му се казва. Срещал съм мнения, че абф-ите малко трудно палят. Аз ще кажа палят трудно докато не им се обслужи сартера.
За проблема с прекъсването, не си казал, на бензин или газ го прави това прекъсване/заглъхване, и ако е на газ, каква ти е газовата, обикновенна или инжекцион? Докато карах на бензин всико си беше оки, след като сложих г.инж. забелязох, че прекъсва за малко около 100км, няколко дена, така и обратно при майсторите на "скопяването"

, Гледах и се чудиха, казах си няма да стане така, хайде в къщи, четене на теми в форума(около 4 часа четох) за прекъсване на абф-и и 2е-та, и прблема с прекъсването се разреши, взимаш едно памуче/клечки за уши и малко спирт, аз имах уиски също върши работа, спирта беше свършил(учудващо, че е имало уиски

) и се започва.Пред дроселовата клапа, има малка черна кутийка, захваната с два болта с букса от три или четери кабела, сваляш я отваряш я внимателно, малко е гадно ама се отваря, вътре има малка платка с медни магистрали, почистваш внимателно, работатат е пипкава, и после затваряш. Колегите които знаят да кажат как се казваше това. Така и така пипаш около дроселовата клапа, за по сигурно взимаш един спрей WD40 (около 5лв. има го на всякъдепо бензиност. и авто части), махаш всмукателният маркуч, които идва от въздушния филтър, запалваш колата и започваш да пръскаш със спрея около и В дросела (смукателният колект), като същевременно подаваш газ с едната ръка, а с другата пръскаш, ("ревът" на двигателя е уникален, и имаш чувството, че ще ти засмуче ръката)Спреят изгаря не е проблем, че влиза в двигателя.
Относно вървенето на АБФ и ПЛ. Не си ли чувал, че абф-а е много куц в ниските, до сега не съм виждал стоков абф, като му смячкаш газта когато е на 2000 оборота и да започне да върти, което при пл и кр е възможно, спкойно колата ти не е развалена, поне не от тази болест. А иначе си усетил какво се случва след 4500об. настроението ти е станало друго

. Там му е силаата, след тези обороти започва да полудява а преди това едвам диша завалията. Има лекарства за това, които скоро смятам да ползвам, ама това вече е друга тема. Смятам, че си направил много добър избор, като си минал на абф, дори и да е на Сеат Толедо.
Аз съм до тук, колегите да помагат повече.
