Извинявам се ако дублирам тема , с търсачката нищо не намерих
ТДИ ! Проблем с паленето !
ТДИ ! Проблем с паленето !
Колеги имам проблем с паленето , колата е Голф 4 , 1.9 ТДИ 90 К.С. Проблема ми е следния , ако не карам колата 2-3 дни и паленето става по-трудно , колата си пали но с повече въртене. Колата е обслужена сменени са всички филтри и акумулатор , но за съжаление проблема си остана. Според мен пада нивото на нафтата , забелязах , че има мехурчета въздух в маркучите при горивния филтър мисля , че това не е нормално
Някой от вас имал ли е подобен проблем ?
Извинявам се ако дублирам тема , с търсачката нищо не намерих
Извинявам се ако дублирам тема , с търсачката нищо не намерих
- Rqhovo
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:06
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1Y 1991
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: ТДИ ! Проблем с паленето !
Виж да не взема въздух от някъде,като сменят горивен филтър често не затягат скобите по него и взема въздух, после трудно пали.
Последна промяна от gr_kanev на Сря 18 ное 2009 21:47, променено общо 1 път.
Причина: какво имате против главните букви и препинателните знаци ?
Причина: какво имате против главните букви и препинателните знаци ?
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: ТДИ ! Проблем с паленето !
Тия мехурчета аз ги имам откакто съм купил колата и никога не съм имал проблем с паленето...питал съм различни хора и те ми казват, че било нормално
- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: ТДИ ! Проблем с паленето !
Провери за течове на нафта около ГНП-то. При мен гарнитурата на помпата като беше издухала започна да ми пали след 15-16 до 20-30 оборота на стартера. Но при мен имаше и очевидни следи от теч под колата и като престои дърпа въздух през гарнитурата и така.
Re: ТДИ ! Проблем с паленето !
Акумулатор. Замери го след 3 дневен престой, какви стойности дава. Моя също си беше перфектен обаче като застудя, и след една вечер пада на 11.80 волта, а нормално трябва да е от 12.40 ~ 12.80 волта. Колата пали една идея по-трудно при първо палене, след това няма проблеми.
- vw_golf_4_tdi
- Мнения: 1647
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: ТДИ ! Проблем с паленето !
прозрачното маркуче с мехура въздух, не е ли за остатъчната нафта, която дюзите връщат?
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: ТДИ ! Проблем с паленето !
май е за идващата
Re: ТДИ ! Проблем с паленето !
Колеги , това бяха първите неща , който проверих ,за течове от ГНП и акумулатора
Няма течове на нафта , разхода и вървежа са нормални , само пустото палене ме тормози
Събота и неделя , ще имам повече време за колата , и ако имам решение на проблема , ще го споделя ! През това време , ако някой се сети нещо , нека драсне два реда , ще ви бъда много благодарен
П.С. Има ли вероятност да е някой клапан за налягането ?
Няма течове на нафта , разхода и вървежа са нормални , само пустото палене ме тормози
Събота и неделя , ще имам повече време за колата , и ако имам решение на проблема , ще го споделя ! През това време , ако някой се сети нещо , нека драсне два реда , ще ви бъда много благодарен
П.С. Има ли вероятност да е някой клапан за налягането ?
- Branimir.Krastev
- Мнения: 70
- Регистриран на: Сря 26 авг 2009 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: ТДИ ! Проблем с паленето !
може клапана за обратната нафта да ти прави проблем
Re: ТДИ ! Проблем с паленето !
Не е лошо да си провериш и стартера. Аз имах същия проблем, смених четките с четкодържателя и нещата заспаха. 

- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: ТДИ ! Проблем с паленето !
Аз също имах проблем с паленето особенно когато е загрял мотора и след като акумулатора ми се предаде тотално си взех чисто нов VARTA Sylver Dynamic с надеждата , че всичко ще се оправи но паленето си остана същото.Продължих да си карам така и след няколко дни или седмица най-много да е било седнах в колата с мисълта , че пак ще върти като откачена и тя взе , че запали от раз , топла студена от раз и до сега нямам ядове с паленето.Обяснявам си го , че новия акумулатор колко и да е е седял в магазина е така без да работи и можеби му е трябвало известно време да се "разработи" въпреки , че на мултицета показваше перфектни стойности , може и да говоря глупости но аз така си го обяснявам.Мисълта ми е ако си го взел тия дни акумулатора може и да се оправи от самосебеси.Двигателя ми е ALH. 
Re: ТДИ ! Проблем с паленето !
Колега ако си проверил всичко се заеми с помпата свали си клапана дето отваря нафтата ако има стръйки зна4и имаш проблем с помпата ако трябва да е жи4ка нали? другия вариант е да се е износил елемета ватре в помпата и да не 6те но провери клапана дали е 4ист ако има не6то обаждаи се правим и ремонти 0899730308
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ТДИ ! Проблем с паленето !
Моля те, напиши го по-разбираемо, че и мен живо ме интересува това което си написал, но не го разбирам.
-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: ТДИ ! Проблем с паленето !
v_kostov написа:Колега ако си проверил всичко се заеми с помпата свали си клапана дето отваря нафтата ако има стръйки зна4и имаш проблем с помпата ако трябва да е жи4ка нали? другия вариант е да се е износил елемета ватре в помпата и да не 6те но провери клапана дали е 4ист ако има не6то обаждаи се правим и ремонти 0899730308
При износен елемент, но не в значителна степен, какво предлагаш като вариант за компенсиране на това износване - настройки на помпата?
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: ТДИ ! Проблем с паленето !
Недейте вкарвайте човека в излишни разходи с ремонт на помпа. Започни от най простото горивен филтър,клапан,нови скоби (не оригиналните,без затягане) и маркучи. Направи една проба с един бензинов филтър(малък) и откачи маркучите (входящ и изходящ)на помпата, закачи нови в една бутилка от мин. вода 0.5л., като вържиш филтъра на входа на помпата. Ако си ме разбрал можеш да пробваш някоя сутрин. Ако тогава е така провери подгревните свещи и ако нямаш изгоряла, тогава може да е от помпата.
Успех.
Успех.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта