ТДИ махане катализатор
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Махане катализатор ТДИ.
Според мен има много голямо значение за катализатора как се кара колата.Мойта кола се кара предимно извън градско със скорост 90-140. Тази скорост се подържа по 4-5 часа все си мисля че каквото и да има по катализатора ще изгори. Друг е въпроса че вече не върши работата за която е поставен.
- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Махане катализатор ТДИ.
Карай си я както ти харесва.Катализатора до някаде е индикатор за доброто смесване и изгаряне на горивото , което е най важното и показателно за всеки д-л.
Re: Махане катализатор ТДИ.
KirilGeorgiev написа:Според мен има много голямо значение за катализатора как се кара колата.Мойта кола се кара предимно извън градско със скорост 90-140. Тази скорост се подържа по 4-5 часа все си мисля че каквото и да има по катализатора ще изгори. Друг е въпроса че вече не върши работата за която е поставен.
Абе и аз все си мисля,че пърженето по магистралата поне малко от малко може да издуха насъбралия се гняс, ама то вече няма значение...нали го махнах.Важното е ,че сега на мотора му е по- леко!

- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: Махане катализатор ТДИ.
от днес и аз вече съм без катализатор,ефекта е чуствително по пъргава кола.горещо препоръчвам особено на тези които са със чип да го махат.другото полезно нещо което научих е ,че за да има макс разлика във вървенето трябва да се постави тръба на местото на катализатора,а не да се избушва.шума в купето мога да кажа,че остана непроменен,но отвън се чува повече турбината.
Re: Махане катализатор ТДИ.
esto написа:от днес и аз вече съм без катализатор,ефекта е чуствително по пъргава кола.горещо препоръчвам особено на тези които са със чип да го махат.другото полезно нещо което научих е ,че за да има макс разлика във вървенето трябва да се постави тръба на местото на катализатора,а не да се избушва.шума в купето мога да кажа,че остана непроменен,но отвън се чува повече турбината.
Защо мислиш,че върви повече с права тръба?


- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: Махане катализатор ТДИ.
the_tupan написа:esto написа:от днес и аз вече съм без катализатор,ефекта е чуствително по пъргава кола.горещо препоръчвам особено на тези които са със чип да го махат.другото полезно нещо което научих е ,че за да има макс разлика във вървенето трябва да се постави тръба на местото на катализатора,а не да се избушва.шума в купето мога да кажа,че остана непроменен,но отвън се чува повече турбината.
Защо мислиш,че върви повече с права тръба?Аз пък исках задължително да се изтумби и кожуха му да си остане защото не гние.
ми щото когато е тръба месните съпротивления са по-малки и така налягането в генерацията е по-ниско

Re: Махане катализатор ТДИ.
esto написа:the_tupan написа:esto написа:от днес и аз вече съм без катализатор,ефекта е чуствително по пъргава кола.горещо препоръчвам особено на тези които са със чип да го махат.другото полезно нещо което научих е ,че за да има макс разлика във вървенето трябва да се постави тръба на местото на катализатора,а не да се избушва.шума в купето мога да кажа,че остана непроменен,но отвън се чува повече турбината.
Защо мислиш,че върви повече с права тръба?Аз пък исках задължително да се изтумби и кожуха му да си остане защото не гние.
ми щото когато е тръба месните съпротивления са по-малки и така налягането в генерацията е по-ниско
Даже не съм се сетил за това. Както и да е...Важното е,че и мойта кочинка се отпуши!


-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Махане катализатор ТДИ.
Каде в софия могат да ми направят тази процедура като катализатора се замени с тръба? И ориентировачно какви са цените?
Re: Махане катализатор ТДИ.
brum написа:Каде в софия могат да ми направят тази процедура като катализатора се замени с тръба? И ориентировачно какви са цените?
kimif2008 e товаят човек. Доволен ще останеш.
- boqnov_83
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 20:20
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: AFN
- Местоположение: Видин
Re: Махане катализатор ТДИ.
Преди няколко месеца и аз се отървах от катализатора.Във вървенето не се усети кой знае каква разлика,но като че ли двигателя заработи по меко.Да не говорим че турбото се чува по силно и направо не мога да му се нарадвам. 

-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Махане катализатор ТДИ.
Ами оказва ли влияние като ходиш на преглед за вредните газове? Ако не оказва да зема да го махам ^^
Re: Махане катализатор ТДИ.
d1daka написа:Ами оказва ли влияние като ходиш на преглед за вредните газове? Ако не оказва да зема да го махам ^^
За да може катализатора да си върши работата трябва да не е запушен и да е загрял на 700 градуса.При всички останали положения серните и въглеродните съединения си излизат безпрепятствено през ауспуха.Ако си уверен,че катализатора ти е читав не го махай,просто няма смисъл.В случай,че не знаеш какво му е състоянието хващай флекса и режи смело!


-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Махане катализатор ТДИ.
Вчера си намерих заместител на катализатора. Цялата част от след турбината, заедно с меката връзка и така до преди първото гърне. Обаче човека от когото я взех ми каза, че има вероятност така да се появят вибрации по генерацията. Решението било да се добави малко тежест към тази част от генерацията на мястото кадето се е намирал катализатора.
Имал ли е някой проблем с вибрации след замяна на катализатора с права тръба? В конкретният случай колата е Passat B5 с AFN двигател. И някой знае ли колко тежи катализатора на тези коли?
Имал ли е някой проблем с вибрации след замяна на катализатора с права тръба? В конкретният случай колата е Passat B5 с AFN двигател. И някой знае ли колко тежи катализатора на тези коли?
- slance
- Мнения: 501
- Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
- Автомобил: Audi A6 3.0TDI
- Двигател:
- Местоположение: София Дружба-1
Re: Махане катализатор ТДИ.
Катализатора е около 500гр.
При мен се наложи да вдигна леко оборотите на празен ход за да изчезнат вибрациите.Иначе изпада в резонанс чак до крайното гърне.

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Махане катализатор ТДИ.
На мен ми се тресе цялата генерация,от двг до крайните гърнета и аспусите.Не съм махал ката,предполагам жабаря и той не е,а за какво тресе нз ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, Google [Bot] и 41 госта