


Климатроник на Фолксваген Пасат Арива 1993
Климатроник на Фолксваген Пасат Арива 1993
Климатроника ми охлажда а не духа топло ! Какъв може да бъде проблема ? А на кодовете ми излиза 4444
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Климатроник на Фолксваген Пасат Арива 1993
A дунапрени хвърчат ли през духалките?
Щом няма грешки значи може да е механичен проблем: прецакани клапи или запушено радиаторче на парното
Щом няма грешки значи може да е механичен проблем: прецакани клапи или запушено радиаторче на парното

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Климатроник на Фолксваген Пасат Арива 1993
Да дунапрени хвърчат това какво означава ?
Това означава, че те чака съветския игрален филм " кой изкорми цялото ми купе? " и ще разглобяваш яко заради клапите - има много теми със страшни снимки ( е те снимките не са страшни , ама не са за хора - собственици със слаби нерви

- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Климатроник на Фолксваген Пасат Арива 1993
Както писа и колегата преди мен, работата отива към разглобяване на арматурното табло и изваждане на тялото на парното и климата с вентилатора за обдухване в купето, за да се почистят от изгорелия и започнал да се разпада дунапрен клапи около отопляващото радиаторче. Ето някоя и друга тема по въпроса viewtopic.php?f=6&t=61398&start=0&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B8+%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE , viewtopic.php?f=6&t=119900&start=0&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B8+%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE има и още
, пусни "клапи на парно" в "Търсачката".
Има вероятност да се наложи демонтаж на тръбичките на фриона и съответно е добре да ти го източи квалифициран майстор и след това отново да ти херметизира системата и напълни отново фриона.

Има вероятност да се наложи демонтаж на тръбичките на фриона и съответно е добре да ти го източи квалифициран майстор и след това отново да ти херметизира системата и напълни отново фриона.
Re: Климатроник на Фолксваген Пасат Арива 1993
е добре дай линк някакъв към тия теми с тия снимки да ги видя 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Климатроник на Фолксваген Пасат Арива 1993
Принципно е така,да.За да се ремонтира без да се чупи нищо и за да се направи профилактика на всичко е нужно да се източи фреона и после да се налее отново.Разбира се има и вариант да се счупят две щипки и да се свали само частта с клапите и радиаторчето и да се ремонтират само те.
Всяка от двете процедури си има свои предимства.
Ето тук съм описал за какво иде реч и защо е по-удачно да се свали всичко и да се направи профилактика като хората.Гледай последното ми мнение в темата -> Цък.
Всяка от двете процедури си има свои предимства.
Ето тук съм описал за какво иде реч и защо е по-удачно да се свали всичко и да се направи профилактика като хората.Гледай последното ми мнение в темата -> Цък.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Климатроник на Фолксваген Пасат Арива 1993
zfa159 написа:Разбира се има и вариант да се счупят две щипки и да се свали само частта с клапите и радиаторчето и да се ремонтират само те.
Защо така пишете не мога да разбера.
Скоро имах един клиент които каза, че някой му е казал че се чупели щиките - аз досега почти винаги съм ги свалял без чупене и т.н. - всичко си има чалъм в крайна сметка.
Като се каже на човек че се ЧУПЯТ и може да се изтегли фреона и да не се счупят все едно му бъркаш и му измъкваш още поне 50 лв щото после и о-пръстени трябва, пък понякога се късат и тръбички и т.н.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rayedie и 56 госта