Климатроник на Фолксваген Пасат Арива 1993

Техническа и сервизна информация за Passat
dani_76
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 19 ное 2009 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Климатроник на Фолксваген Пасат Арива 1993

Мнениеот dani_76 » Съб 21 ное 2009 16:02


Климатроника ми охлажда а не духа топло ! Какъв може да бъде проблема ? А на кодовете ми излиза 4444




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Климатроник на Фолксваген Пасат Арива 1993

Мнениеот znainainai » Съб 21 ное 2009 17:16


A дунапрени хвърчат ли през духалките?
Щом няма грешки значи може да е механичен проблем: прецакани клапи или запушено радиаторче на парното :roll:


dani_76
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 19 ное 2009 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Климатроник на Фолксваген Пасат Арива 1993

Мнениеот dani_76 » Нед 22 ное 2009 17:12


Да дунапрени хвърчат това какво означава ?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Климатроник на Фолксваген Пасат Арива 1993

Мнениеот juve » Нед 22 ное 2009 19:00


Да дунапрени хвърчат това какво означава ?

Това означава, че те чака съветския игрален филм " кой изкорми цялото ми купе? " и ще разглобяваш яко заради клапите - има много теми със страшни снимки ( е те снимките не са страшни , ама не са за хора - собственици със слаби нерви :063:


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Климатроник на Фолксваген Пасат Арива 1993

Мнениеот Dpop » Нед 22 ное 2009 20:53


Както писа и колегата преди мен, работата отива към разглобяване на арматурното табло и изваждане на тялото на парното и климата с вентилатора за обдухване в купето, за да се почистят от изгорелия и започнал да се разпада дунапрен клапи около отопляващото радиаторче. Ето някоя и друга тема по въпроса viewtopic.php?f=6&t=61398&start=0&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B8+%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE , viewtopic.php?f=6&t=119900&start=0&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B8+%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE има и още :wink: , пусни "клапи на парно" в "Търсачката".
Има вероятност да се наложи демонтаж на тръбичките на фриона и съответно е добре да ти го източи квалифициран майстор и след това отново да ти херметизира системата и напълни отново фриона.


dani_76
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 19 ное 2009 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Климатроник на Фолксваген Пасат Арива 1993

Мнениеот dani_76 » Пон 23 ное 2009 14:45


е добре дай линк някакъв към тия теми с тия снимки да ги видя :(


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Климатроник на Фолксваген Пасат Арива 1993

Мнениеот zfa159 » Пон 23 ное 2009 22:09


Принципно е така,да.За да се ремонтира без да се чупи нищо и за да се направи профилактика на всичко е нужно да се източи фреона и после да се налее отново.Разбира се има и вариант да се счупят две щипки и да се свали само частта с клапите и радиаторчето и да се ремонтират само те.
Всяка от двете процедури си има свои предимства.
Ето тук съм описал за какво иде реч и защо е по-удачно да се свали всичко и да се направи профилактика като хората.Гледай последното ми мнение в темата -> Цък.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Климатроник на Фолксваген Пасат Арива 1993

Мнениеот °niksi° » Пон 23 ное 2009 22:58


zfa159 написа:Разбира се има и вариант да се счупят две щипки и да се свали само частта с клапите и радиаторчето и да се ремонтират само те.

Защо така пишете не мога да разбера.
Скоро имах един клиент които каза, че някой му е казал че се чупели щиките - аз досега почти винаги съм ги свалял без чупене и т.н. - всичко си има чалъм в крайна сметка.
Като се каже на човек че се ЧУПЯТ и може да се изтегли фреона и да не се счупят все едно му бъркаш и му измъкваш още поне 50 лв щото после и о-пръстени трябва, пък понякога се късат и тръбички и т.н.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], rayedie и 51 госта