Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот alpine » Пет 20 ное 2009 18:25


NenoG60 Доста добре ще се засили джетата :screwy mhihi :да:




Потребителски аватар
NenoG60
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 14:50
Автомобил: Audi S2
Двигател: 2.2_20V
Местоположение: Пловдив

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот NenoG60 » Съб 21 ное 2009 0:58


Благодаря за интереса,подкрепата,и помощтта на всички колеги,който са взели участие в темата ми........ :bowdown :bowdown
И така тези дни доста се заиграх(даже май малко прекалих..)със смукателния колектор....бих казъл че се получи приличен къстъм всмукател. :D ето от къде тръгнах и какво се получи......
2009-01-31-471.jpg

реших да преработя стоковия ПЛски колектор...
2009-11-13-095.jpg

Голямо рязане падна...а и не само рязане....... :D
2009-11-13-097.jpg

2009-11-13-098.jpg

2009-11-13-099.jpg


Потребителски аватар
NenoG60
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 14:50
Автомобил: Audi S2
Двигател: 2.2_20V
Местоположение: Пловдив

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот NenoG60 » Съб 21 ное 2009 1:48


2009-11-13-100.jpg

2009-11-13-110.jpg

ето и в груб варянт....
2009-11-13-101.jpg

Направих и преходни втулки на дюзите защото оригиналните са за механична инжекция....
2009-11-16-150.jpg

2009-11-16-147.jpg


Потребителски аватар
NenoG60
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 14:50
Автомобил: Audi S2
Двигател: 2.2_20V
Местоположение: Пловдив

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот NenoG60 » Съб 21 ное 2009 2:03


2009-11-16-143.jpg

2009-11-16-137.jpg

и сега остана да събера пъзела и да го заваря...... :D
2009-11-17-173.jpg

2009-11-17-175.jpg

2009-11-17-178.jpg


Потребителски аватар
NenoG60
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 14:50
Автомобил: Audi S2
Двигател: 2.2_20V
Местоположение: Пловдив

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот NenoG60 » Съб 21 ное 2009 2:07


2009-11-17-181.jpg

2009-11-17-183.jpg


Потребителски аватар
NenoG60
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 14:50
Автомобил: Audi S2
Двигател: 2.2_20V
Местоположение: Пловдив

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот NenoG60 » Съб 21 ное 2009 2:21


До тук добре..но Дросела не ми хареса как застана....под този ъгъл не ми върши работа.... :? но измислих как ще реша проблема.....с фланец.. :D
За целта обаче ще по копаме малко...... :D :mrgreen:
2009-11-16-167.jpg

2009-11-16-169.jpg

2009-11-16-170.jpg


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот Cordoba16vt » Съб 21 ное 2009 13:28


NenoG60 написа:До тук добре..но Дросела не ми хареса как застана....под този ъгъл не ми върши работа.... :? но измислих как ще реша проблема.....с фланец.. :D
За целта обаче ще по копаме малко...... :D :mrgreen:


добра работа , имам 2 въпроса - как мислиш да изкараш 400 кс с генерация на 63мм?

И защо не си спести труда да изработваш такъв входящ колектор , като можеше да вземаш АБФски и да отрежеш него .


Потребителски аватар
NenoG60
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 14:50
Автомобил: Audi S2
Двигател: 2.2_20V
Местоположение: Пловдив

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот NenoG60 » Нед 22 ное 2009 1:47


Така..по въпроса за'входящ колектор ' реших да преправя този защото съм решил да използвам такъв дросел.....
2009-11-16-152.jpg

2009-11-16-154.jpg

дросела го взех от Ланча Капа 2.0Т 63мм
А така или иначе колектора трябваше да се преправи така че дали АБФски или този,нямя значение..пък и този вече го имах... :D
А относно генерацията-63мм тавана и според мен е около 380-400Hp.От личен опит го казвам...вади ли сме 380Hp с 63мм генерация...мисля че несме единствените постигнали това ето и друг колега които го е постигнал...
DYNO-vi.jpg

Member Since
2-15-2004
76 posts

Ponce P.R.
VW Jetta 1.8T

1.8T 411whp @ 93oct » « » 11:23 PM 1-17-2009


my dyno 411whp @ 93oct
1.8T awd stock internals
Turbo t3/t4
Ecu Microtech EFI
850cc Injectors
exhaust 63mm


Потребителски аватар
NenoG60
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 14:50
Автомобил: Audi S2
Двигател: 2.2_20V
Местоположение: Пловдив

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот NenoG60 » Нед 22 ное 2009 2:03


А ето го и фланеца...днес го довърших,остана да го заваря за колектора...
2009-11-21-196.jpg

2009-11-21-198.jpg

2009-11-21-204.jpg

2009-11-21-203.jpg


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот Cordoba16vt » Нед 22 ное 2009 10:57


Не искам поста да се разбира като заяждане , но графиката е за турбина 3071 на гарет , далеч от т3/т4. :?


Потребителски аватар
NenoG60
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 14:50
Автомобил: Audi S2
Двигател: 2.2_20V
Местоположение: Пловдив

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот NenoG60 » Нед 22 ное 2009 15:33


:D не колега,не приемам постовете като заяждане....радвам се даже...и се надявам да съм полезен на някого с каквото мога....
Искам само да отбележа че до тук колата си я подготвям изцяло сам,с лека намеса на приятели-стругар,фрезист и заварчик... :D


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот Vizor » Пон 23 ное 2009 15:27


Извинявам се за невежеството, но имам въпрос :oops: Дупките на фланеца за всмукателния колектор под ъгъл ли са? Защото ако не са .. няма как да се хване колектора? Съжалявам ако бъркам. И се надявам да е така


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот radi_nrj » Пон 23 ное 2009 17:30


Vizor написа:Извинявам се за невежеството, но имам въпрос :oops: Дупките на фланеца за всмукателния колектор под ъгъл ли са? Защото ако не са .. няма как да се хване колектора? Съжалявам ако бъркам. И се надявам да е така


Vizorе мама чети бе... :D

NenoG60 написа:остана да го заваря за колектора


niki991
Мнения: 138
Регистриран на: Вто 30 юни 2009 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот niki991 » Пон 23 ное 2009 18:31


браво колега само така :D


Потребителски аватар
NenoG60
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 14:50
Автомобил: Audi S2
Двигател: 2.2_20V
Местоположение: Пловдив

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот NenoG60 » Пон 23 ное 2009 21:54


Най накрая днес го завърших окончателно....ето и как застана всичко...
2009-11-23-210.jpg

2009-11-23-213.jpg

2009-11-23-216.jpg

2009-11-23-225.jpg



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 31 госта