Необикновен проблем с VW Polo - 91г.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
IChertov
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 19 апр 2009 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Необикновен проблем с VW Polo - 91г.

Мнениеот IChertov » Съб 21 ное 2009 10:21


Здравейте.
От доста време имам един адски странен проблем с полото. Така наречената бобина е част от проблема, всъщност тя се прецаква и колата, както е била в движение просто спира. След като се смени, колата работи, движи се, докато пак не спре по същия начин. Преди няколко дена бях на сервиз (колата работеше) да проверят защо може да прави такива проблеми. Хората не намериха някакъв конкретен проблем а тестваха бобината с исипване на вода върху нея докато колата работи. След това колата си бачкаше екстра минах към 50 - 60 км с нея и вчера пак спря.
Къде може да е проблема?
/чаркът приблизително се намира под капака зад левия фар/




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Необикновен проблем с VW Polo - 91г.

Мнениеот lrlmodo » Нед 22 ное 2009 10:52


Причини доста,
Проблемни свещи, кабели, капачка и палец, комутатор (той е в бобината) или няккакъв дерт с компа.
Търси си оригинална втора ръка - телефункен - с един зелен етикет.
Един колега с ГТ имаше същите ядове и не се разбра от какво е. Сложи оригинална бобина и ся е ОК
Новите бобини на пазара са :не:


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Необикновен проблем с VW Polo - 91г.

Мнениеот moimoimoi » Нед 22 ное 2009 11:37


и аз залагам на свещи ,ако има нагар по порцелана протича по голям ток и изгаря комутатора-товари се много


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Необикновен проблем с VW Polo - 91г.

Мнениеот kaiser666 » Нед 22 ное 2009 11:49


Колко пъти смени бобина? Колегата с ГТ-то с неговата май се случваше само като загрее и пусне перката за охлждане с друга бобина нямаше ядове.


IChertov
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 19 апр 2009 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Необикновен проблем с VW Polo - 91г.

Мнениеот IChertov » Нед 22 ное 2009 11:54


Не е от свещите, проверено е!
Три пъти е сменяна бобината.
Има го този момент със загряването на колата... онзи ден изгасна и я оставих защото не можеше да запали, вчера отидох да я издърпам с друга кола, но тя запали. Карах я до някъде и после пак спря и я издърпахме.


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Необикновен проблем с VW Polo - 91г.

Мнениеот vladko1001 » Нед 22 ное 2009 19:49


колега,същият проблем имах и аз...послушай батко владко и си вземи от "морга" комплект делко/разпределител-датчик на хол-палец-капачка-централен кабел/поне//-около 50-60лв...който кара моноинж. трябва да има резервни: горе описаното + бобина/комут/ + бенз.помпИ/компл/+ЕКУ :Mr Green Fun


Потребителски аватар
micyri
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 15 юли 2008 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Необикновен проблем с VW Polo - 91г.

Мнениеот micyri » Нед 22 ное 2009 19:54


Ами закачия на vag-com и ще си каже от какво има нужда!
Успех!


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Необикновен проблем с VW Polo - 91г.

Мнениеот nosex » Пон 23 ное 2009 10:16


IChertov написа:Не е от свещите, проверено е!
Три пъти е сменяна бобината.
Има го този момент със загряването на колата... онзи ден изгасна и я оставих защото не можеше да запали, вчера отидох да я издърпам с друга кола, но тя запали. Карах я до някъде и после пак спря и я издърпахме.


viewtopic.php?f=7&t=155027

Абсолютно същите симптоми имах преди около 4 месеца и аз. Проблема при мен беше палец на дистрибуторната капачка. Него проверявахте ли го? :roll:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Необикновен проблем с VW Polo - 91г.

Мнениеот °niksi° » Пон 23 ное 2009 22:45


micyri написа:Ами закачия на vag-com и ще си каже от какво има нужда!
Успех!

mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Необикновен проблем с VW Polo - 91г.

Мнениеот groznika » Сря 25 ное 2009 10:21


IChertov написа:Не е от свещите, проверено е!
Три пъти е сменяна бобината.
Има го този момент със загряването на колата... онзи ден изгасна и я оставих защото не можеше да запали, вчера отидох да я издърпам с друга кола, но тя запали. Карах я до някъде и после пак спря и я издърпахме.


Защо се получава при загряла кола?
Корпуса на бобината която имаш се е спукал. Ако я свалиш и я разгледаш внимателно ще видиш миниатюрни пукнатинки като косъмчета в бакелита. Когато колата загрее и температурата под капака се повиши се получава разширяване на материала и тези пукнатини се отварят. Почва да прави утечка и колата спира.

Какво може да се направи?
На първо време разбира се трябва да си намериш друга бобина. Тъй като цените за нова са потресаващи... търси втора ръка. Марките са Телефункен, Беру и в краен случай Бреми. Всичко останало не струва. Когато купуваш бобина втора ръка ЗАДЪЛЖИТЕЛНО я огледай обстойно за същите миниатюрни пукнатини.
За нова бобина бих ти препоръчал Бреми. Аз купувах лятото за моята кола. Струваше 150 лв +/- в Киров и съм доволен.

За да си сигурен че тоците са ти наред можеш да започнеш със смяна на свещи и кабели (гледай да не са от най-евтините). Също така е хубаво да си прегледаш всички маси под капака и да ги профилактираш (ако липсват да ги пуснеш отново). Капачката и палеца също трябва да се сменят и да са изрядни. Там също е възможно да има доста проблеми (влага, утечки, прегорял палец, нагар и лош контакт...)

За финал мога да ти кажа как да опиташ да си съживиш старата бобина и да си я пазиш като резерва :)
Имам едно Беру което беше със същите симптоми и проблеми. Направих му заливка на пукнатините с няколко вида лепила и смоли. Повече ядове не е дало и макар и да го тествах десетина дни на колата на един закъсал колега сега си го пазя само за дълбока резерва :)


Изображение


Потребителски аватар
Angel Stavrev
Мнения: 1830
Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 20:36
Автомобил: VW Polo 86c 2f
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Хасково

Re: Необикновен проблем с VW Polo - 91г.

Мнениеот Angel Stavrev » Пон 30 ное 2009 10:36


Изивинете ме но датчика на хол не е ли в делкото.Та същиа тоя датчик е напално възможно да ти го прави тоя проблем и до голяма степен съм обеден че е от него понеже те ги правят тиа номера.Но скоро ще горобяса,попринцип земе ли да прави така много често се оказва от него и в наи скоро време ще спре и да пали ако можеш да си намериш за проба пробваи да го подмениш внимателно и не го почуквай или удряй при смяната...Просто съвет..


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Необикновен проблем с VW Polo - 91г.

Мнениеот lrlmodo » Пон 30 ное 2009 17:24


Баш в делкото е холския датчик :wink:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта