моля помогнете за 1з

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
DanataVW
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 30 мар 2008 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

моля помогнете за 1з

Мнениеот DanataVW » Сря 25 ное 2009 1:13


Имам голф 3 с 1з мотор и имам проблем при студено провервах свесхтите те си цакат ток няма изгорели а друго незнам от какво може да е като запали колата и почва да изкарва син дим около 5 10 сек и после изчисва след това колко и да я палиш няма проблеми ако можете да помогнете ше сам ви мн благодарен мерси предварително :)




the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: моля помогнете за 1з

Мнениеот the_tupan » Сря 25 ное 2009 8:00


Ми няма за какво да ти помагаме...просто нямаш проблем! :) :beer Моя АФН и на бащата АУДИ-то изпушват по същия начин. Карай си колата и не се притеснявай! :drive


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: моля помогнете за 1з

Мнениеот my heart iS iCe » Сря 25 ное 2009 8:01


Колега, харчи ли ти масло? Ако не харчи масло не се притеснявай, проблема може да е от гумичките.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: моля помогнете за 1з

Мнениеот buller » Сря 25 ное 2009 8:32


Трудното палене свързано ли е със застудяването?
По какъв начин проверихте свещите, че са изправни?
Припушването и неравномерната работа на тласъци ли е?
Аз залагам на свещ :Mr Green Fun


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: моля помогнете за 1з

Мнениеот bobitur » Сря 25 ное 2009 9:25


Провери си и дюзите. При мен беше по същия начин и се оказаха 3 "пикаещи". След почистването им с паста всичко заспа и няма толкова пушене при студен мотор.


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: моля помогнете за 1з

Мнениеот krasio00o » Сря 25 ное 2009 18:55


DanataVW написа:Имам голф 3 с 1з мотор и имам проблем при студено провервах свесхтите те си цакат ток няма изгорели а друго незнам от какво може да е като запали колата и почва да изкарва син дим около 5 10 сек и после изчисва след това колко и да я палиш няма проблеми ако можете да помогнете ше сам ви мн благодарен мерси предварително :)


И аз имам същия проблем ,но при мен е съпроводен и леко "прекъсване".Обикновенно ми го прави когато температурата е под 10-12 градуса.Мисля сменям свещи,но все неостават парички :).


Потребителски аватар
1z
Мнения: 758
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
Автомобил: seat ibiza
Двигател: atd
Местоположение: Русе Слънчев Бряг

Re: моля помогнете за 1з

Мнениеот 1z » Сря 25 ное 2009 20:40


krasio00o написа:
DanataVW написа:Имам голф 3 с 1з мотор и имам проблем при студено провервах свесхтите те си цакат ток няма изгорели а друго незнам от какво може да е като запали колата и почва да изкарва син дим около 5 10 сек и после изчисва след това колко и да я палиш няма проблеми ако можете да помогнете ше сам ви мн благодарен мерси предварително :)


И аз имам същия проблем ,но при мен е съпроводен и леко "прекъсване".Обикновенно ми го прави когато температурата е под 10-12 градуса.Мисля сменям свещи,но все неостават парички :).


Не е проблема в свещите,мойта като дойде от германия палеше от първият път с 4 изгорели без да прекъсва и пуши, след 2 години българска нафта (само от сигурни бензиностанции) и аз съм като вас единственото което не съм сменял е дюзи ама на диагностиката казаха че всичко е наред :banghead:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: моля помогнете за 1з

Мнениеот Zinoto » Сря 25 ное 2009 23:02


За тия мотори свещите са важни при температури от минус два три градуса надолу с изключение ако е по-голяма надморската височина. Колеги от Русе, от Варна и въобще под 600 метра надморска височина при правилно зацепен ангренаж и лош старт при положителни температури примерно 2 градуса търсете проблема в помпата. Дори и при удължаване времето за греене на свещите когато проблема е в помпата разлика почти няма. Доказано е, че лошата нафта съсипва помпата, особено много се пазете от вода. Провереявайте си често горивния филтър, не е нужно да се сменя винаги, но е желателно поне 3 пъти от смяна до смяна да се откача и да се развива пробката отдолу да изтече утайката и водата. Помпата позволява да се правят някой настройки с които да се компенсира износването, но няма как да стане нова.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: моля помогнете за 1з

Мнениеот bobitur » Чет 26 ное 2009 10:50


1z написа:
krasio00o написа:
DanataVW написа:Имам голф 3 с 1з мотор и имам проблем при студено провервах свесхтите те си цакат ток няма изгорели а друго незнам от какво може да е като запали колата и почва да изкарва син дим около 5 10 сек и после изчисва след това колко и да я палиш няма проблеми ако можете да помогнете ше сам ви мн благодарен мерси предварително :)


И аз имам същия проблем ,но при мен е съпроводен и леко "прекъсване".Обикновенно ми го прави когато температурата е под 10-12 градуса.Мисля сменям свещи,но все неостават парички :).


Не е проблема в свещите,мойта като дойде от германия палеше от първият път с 4 изгорели без да прекъсва и пуши, след 2 години българска нафта (само от сигурни бензиностанции) и аз съм като вас единственото което не съм сменял е дюзи ама на диагностиката казаха че всичко е наред :banghead:

Е при мен също на диагностика дюзите изглеждаха добре. Ама какво се оказа 2 пикаещи, 1 пред блокирване(на две-три напомпвания отваря и разпръсква не много добре). А относно помпата само на 1Z, ли е проблемна или на всички 90к.с.?


Потребителски аватар
1z
Мнения: 758
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
Автомобил: seat ibiza
Двигател: atd
Местоположение: Русе Слънчев Бряг

Re: моля помогнете за 1з

Мнениеот 1z » Чет 26 ное 2009 11:29


bobitur написа:
1z написа:
krasio00o написа:
DanataVW написа:Имам голф 3 с 1з мотор и имам проблем при студено провервах свесхтите те си цакат ток няма изгорели а друго незнам от какво може да е като запали колата и почва да изкарва син дим около 5 10 сек и после изчисва след това колко и да я палиш няма проблеми ако можете да помогнете ше сам ви мн благодарен мерси предварително :)


И аз имам същия проблем ,но при мен е съпроводен и леко "прекъсване".Обикновенно ми го прави когато температурата е под 10-12 градуса.Мисля сменям свещи,но все неостават парички :).


Не е проблема в свещите,мойта като дойде от германия палеше от първият път с 4 изгорели без да прекъсва и пуши, след 2 години българска нафта (само от сигурни бензиностанции) и аз съм като вас единственото което не съм сменял е дюзи ама на диагностиката казаха че всичко е наред :banghead:

Е при мен също на диагностика дюзите изглеждаха добре. Ама какво се оказа 2 пикаещи, 1 пред блокирване(на две-три напомпвания отваря и разпръсква не много добре). А относно помпата само на 1Z, ли е проблемна или на всички 90к.с.?

Колко пари е дюзата? Да се подготвя информативно, и психически.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: моля помогнете за 1з

Мнениеот bobitur » Чет 26 ное 2009 15:00


Ами то се сменя само разпръсквача. Аз лично не съм сменял, нищо само ги почистих с паста и масло(за което благодаря на един френд, че ми предостави нужната апаратура). Иначе при мен нямаше разлика в налягането всичките отваряха на 190 атмосфери, ама две "пикаеха" и образуваха капка след всяко впръскване. След почистването им на 10-15 впръсквания(като мъгла) се образува капка. За съжаление при мен почти блокиралата дюза след почистването й се разтече отвън. Ама се виждаше как на дистанционната втулка има следи от ръжда(по тъмни петна). Иначе разпръсквачи може да се намери от 50 до 150 лева(марка, произход и т.н.). Аз за сега реших да покарам така 30 000- 50 000 км. пък след това с нови.
Разлика след това има голяма повече к.с., по малко пушилки и най-вече добро палене.
Поздрави.


Потребителски аватар
1z
Мнения: 758
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
Автомобил: seat ibiza
Двигател: atd
Местоположение: Русе Слънчев Бряг

Re: моля помогнете за 1з

Мнениеот 1z » Чет 26 ное 2009 16:16


bobitur написа:Ами то се сменя само разпръсквача. Аз лично не съм сменял, нищо само ги почистих с паста и масло(за което благодаря на един френд, че ми предостави нужната апаратура). Иначе при мен нямаше разлика в налягането всичките отваряха на 190 атмосфери, ама две "пикаеха" и образуваха капка след всяко впръскване. След почистването им на 10-15 впръсквания(като мъгла) се образува капка. За съжаление при мен почти блокиралата дюза след почистването й се разтече отвън. Ама се виждаше как на дистанционната втулка има следи от ръжда(по тъмни петна). Иначе разпръсквачи може да се намери от 50 до 150 лева(марка, произход и т.н.). Аз за сега реших да покарам така 30 000- 50 000 км. пък след това с нови.
Разлика след това има голяма повече к.с., по малко пушилки и най-вече добро палене.
Поздрави.


Благодаря! :beer


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: моля помогнете за 1з

Мнениеот krasio00o » Чет 26 ное 2009 18:15


1z написа:
krasio00o написа:
DanataVW написа:Имам голф 3 с 1з мотор и имам проблем при студено провервах свесхтите те си цакат ток няма изгорели а друго незнам от какво може да е като запали колата и почва да изкарва син дим около 5 10 сек и после изчисва след това колко и да я палиш няма проблеми ако можете да помогнете ше сам ви мн благодарен мерси предварително :)


И аз имам същия проблем ,но при мен е съпроводен и леко "прекъсване".Обикновенно ми го прави когато температурата е под 10-12 градуса.Мисля сменям свещи,но все неостават парички :).


Не е проблема в свещите,мойта като дойде от германия палеше от първият път с 4 изгорели без да прекъсва и пуши, след 2 години българска нафта (само от сигурни бензиностанции) и аз съм като вас единственото което не съм сменял е дюзи ама на диагностиката казаха че всичко е наред :banghead:


Е може ли при 18 градуса да не припикава ,а под 12 да припикава и за това да пуши.Мисля,че на 1з някъде около 9 градуса се вкл. свещите и след запалване остават да работят известно време 1-2 мин. ,а при мен лично приблизително при тази и по ниска температура ми започват проблемите. Все пак винаги съм бил на принципа,че трябва да се почне от най-простото и най-евтинито.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: моля помогнете за 1з

Мнениеот bobitur » Чет 26 ное 2009 20:40


И аз съм за това "започване от най-евтиното". Аз лично за един бушон за подгревни свещи щях да купувам ЕКУ благодарение на майстори и големи сервизи. За това нека от най-простото и евтино към по-сложното и скъпо.
Поздрави.


Потребителски аватар
DanataVW
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 30 мар 2008 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: моля помогнете за 1з

Мнениеот DanataVW » Нед 29 ное 2009 0:04


мерси много на всички пробвах ги свештите с кришка мерси пак на всички



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта