



моля помогнете за 1з
- DanataVW
- Мнения: 63
- Регистриран на: Нед 30 мар 2008 9:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
моля помогнете за 1з
Имам голф 3 с 1з мотор и имам проблем при студено провервах свесхтите те си цакат ток няма изгорели а друго незнам от какво може да е като запали колата и почва да изкарва син дим около 5 10 сек и после изчисва след това колко и да я палиш няма проблеми ако можете да помогнете ше сам ви мн благодарен мерси предварително 

Re: моля помогнете за 1з
Ми няма за какво да ти помагаме...просто нямаш проблем!
Моя АФН и на бащата АУДИ-то изпушват по същия начин. Карай си колата и не се притеснявай! 



- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: моля помогнете за 1з
Колега, харчи ли ти масло? Ако не харчи масло не се притеснявай, проблема може да е от гумичките.
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: моля помогнете за 1з
Трудното палене свързано ли е със застудяването?
По какъв начин проверихте свещите, че са изправни?
Припушването и неравномерната работа на тласъци ли е?
Аз залагам на свещ
По какъв начин проверихте свещите, че са изправни?
Припушването и неравномерната работа на тласъци ли е?
Аз залагам на свещ

- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: моля помогнете за 1з
Провери си и дюзите. При мен беше по същия начин и се оказаха 3 "пикаещи". След почистването им с паста всичко заспа и няма толкова пушене при студен мотор.
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: моля помогнете за 1з
DanataVW написа:Имам голф 3 с 1з мотор и имам проблем при студено провервах свесхтите те си цакат ток няма изгорели а друго незнам от какво може да е като запали колата и почва да изкарва син дим около 5 10 сек и после изчисва след това колко и да я палиш няма проблеми ако можете да помогнете ше сам ви мн благодарен мерси предварително
И аз имам същия проблем ,но при мен е съпроводен и леко "прекъсване".Обикновенно ми го прави когато температурата е под 10-12 градуса.Мисля сменям свещи,но все неостават парички

- 1z
- Мнения: 758
- Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
- Автомобил: seat ibiza
- Двигател: atd
- Местоположение: Русе Слънчев Бряг
Re: моля помогнете за 1з
krasio00o написа:DanataVW написа:Имам голф 3 с 1з мотор и имам проблем при студено провервах свесхтите те си цакат ток няма изгорели а друго незнам от какво може да е като запали колата и почва да изкарва син дим около 5 10 сек и после изчисва след това колко и да я палиш няма проблеми ако можете да помогнете ше сам ви мн благодарен мерси предварително
И аз имам същия проблем ,но при мен е съпроводен и леко "прекъсване".Обикновенно ми го прави когато температурата е под 10-12 градуса.Мисля сменям свещи,но все неостават парички.
Не е проблема в свещите,мойта като дойде от германия палеше от първият път с 4 изгорели без да прекъсва и пуши, след 2 години българска нафта (само от сигурни бензиностанции) и аз съм като вас единственото което не съм сменял е дюзи ама на диагностиката казаха че всичко е наред

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: моля помогнете за 1з
За тия мотори свещите са важни при температури от минус два три градуса надолу с изключение ако е по-голяма надморската височина. Колеги от Русе, от Варна и въобще под 600 метра надморска височина при правилно зацепен ангренаж и лош старт при положителни температури примерно 2 градуса търсете проблема в помпата. Дори и при удължаване времето за греене на свещите когато проблема е в помпата разлика почти няма. Доказано е, че лошата нафта съсипва помпата, особено много се пазете от вода. Провереявайте си често горивния филтър, не е нужно да се сменя винаги, но е желателно поне 3 пъти от смяна до смяна да се откача и да се развива пробката отдолу да изтече утайката и водата. Помпата позволява да се правят някой настройки с които да се компенсира износването, но няма как да стане нова.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: моля помогнете за 1з
1z написа:krasio00o написа:DanataVW написа:Имам голф 3 с 1з мотор и имам проблем при студено провервах свесхтите те си цакат ток няма изгорели а друго незнам от какво може да е като запали колата и почва да изкарва син дим около 5 10 сек и после изчисва след това колко и да я палиш няма проблеми ако можете да помогнете ше сам ви мн благодарен мерси предварително
И аз имам същия проблем ,но при мен е съпроводен и леко "прекъсване".Обикновенно ми го прави когато температурата е под 10-12 градуса.Мисля сменям свещи,но все неостават парички.
Не е проблема в свещите,мойта като дойде от германия палеше от първият път с 4 изгорели без да прекъсва и пуши, след 2 години българска нафта (само от сигурни бензиностанции) и аз съм като вас единственото което не съм сменял е дюзи ама на диагностиката казаха че всичко е наред
Е при мен също на диагностика дюзите изглеждаха добре. Ама какво се оказа 2 пикаещи, 1 пред блокирване(на две-три напомпвания отваря и разпръсква не много добре). А относно помпата само на 1Z, ли е проблемна или на всички 90к.с.?
- 1z
- Мнения: 758
- Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
- Автомобил: seat ibiza
- Двигател: atd
- Местоположение: Русе Слънчев Бряг
Re: моля помогнете за 1з
bobitur написа:1z написа:krasio00o написа:DanataVW написа:Имам голф 3 с 1з мотор и имам проблем при студено провервах свесхтите те си цакат ток няма изгорели а друго незнам от какво може да е като запали колата и почва да изкарва син дим около 5 10 сек и после изчисва след това колко и да я палиш няма проблеми ако можете да помогнете ше сам ви мн благодарен мерси предварително
И аз имам същия проблем ,но при мен е съпроводен и леко "прекъсване".Обикновенно ми го прави когато температурата е под 10-12 градуса.Мисля сменям свещи,но все неостават парички.
Не е проблема в свещите,мойта като дойде от германия палеше от първият път с 4 изгорели без да прекъсва и пуши, след 2 години българска нафта (само от сигурни бензиностанции) и аз съм като вас единственото което не съм сменял е дюзи ама на диагностиката казаха че всичко е наред
Е при мен също на диагностика дюзите изглеждаха добре. Ама какво се оказа 2 пикаещи, 1 пред блокирване(на две-три напомпвания отваря и разпръсква не много добре). А относно помпата само на 1Z, ли е проблемна или на всички 90к.с.?
Колко пари е дюзата? Да се подготвя информативно, и психически.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: моля помогнете за 1з
Ами то се сменя само разпръсквача. Аз лично не съм сменял, нищо само ги почистих с паста и масло(за което благодаря на един френд, че ми предостави нужната апаратура). Иначе при мен нямаше разлика в налягането всичките отваряха на 190 атмосфери, ама две "пикаеха" и образуваха капка след всяко впръскване. След почистването им на 10-15 впръсквания(като мъгла) се образува капка. За съжаление при мен почти блокиралата дюза след почистването й се разтече отвън. Ама се виждаше как на дистанционната втулка има следи от ръжда(по тъмни петна). Иначе разпръсквачи може да се намери от 50 до 150 лева(марка, произход и т.н.). Аз за сега реших да покарам така 30 000- 50 000 км. пък след това с нови.
Разлика след това има голяма повече к.с., по малко пушилки и най-вече добро палене.
Поздрави.
Разлика след това има голяма повече к.с., по малко пушилки и най-вече добро палене.
Поздрави.
- 1z
- Мнения: 758
- Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
- Автомобил: seat ibiza
- Двигател: atd
- Местоположение: Русе Слънчев Бряг
Re: моля помогнете за 1з
bobitur написа:Ами то се сменя само разпръсквача. Аз лично не съм сменял, нищо само ги почистих с паста и масло(за което благодаря на един френд, че ми предостави нужната апаратура). Иначе при мен нямаше разлика в налягането всичките отваряха на 190 атмосфери, ама две "пикаеха" и образуваха капка след всяко впръскване. След почистването им на 10-15 впръсквания(като мъгла) се образува капка. За съжаление при мен почти блокиралата дюза след почистването й се разтече отвън. Ама се виждаше как на дистанционната втулка има следи от ръжда(по тъмни петна). Иначе разпръсквачи може да се намери от 50 до 150 лева(марка, произход и т.н.). Аз за сега реших да покарам така 30 000- 50 000 км. пък след това с нови.
Разлика след това има голяма повече к.с., по малко пушилки и най-вече добро палене.
Поздрави.
Благодаря!

- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: моля помогнете за 1з
1z написа:krasio00o написа:DanataVW написа:Имам голф 3 с 1з мотор и имам проблем при студено провервах свесхтите те си цакат ток няма изгорели а друго незнам от какво може да е като запали колата и почва да изкарва син дим около 5 10 сек и после изчисва след това колко и да я палиш няма проблеми ако можете да помогнете ше сам ви мн благодарен мерси предварително
И аз имам същия проблем ,но при мен е съпроводен и леко "прекъсване".Обикновенно ми го прави когато температурата е под 10-12 градуса.Мисля сменям свещи,но все неостават парички.
Не е проблема в свещите,мойта като дойде от германия палеше от първият път с 4 изгорели без да прекъсва и пуши, след 2 години българска нафта (само от сигурни бензиностанции) и аз съм като вас единственото което не съм сменял е дюзи ама на диагностиката казаха че всичко е наред
Е може ли при 18 градуса да не припикава ,а под 12 да припикава и за това да пуши.Мисля,че на 1з някъде около 9 градуса се вкл. свещите и след запалване остават да работят известно време 1-2 мин. ,а при мен лично приблизително при тази и по ниска температура ми започват проблемите. Все пак винаги съм бил на принципа,че трябва да се почне от най-простото и най-евтинито.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: моля помогнете за 1з
И аз съм за това "започване от най-евтиното". Аз лично за един бушон за подгревни свещи щях да купувам ЕКУ благодарение на майстори и големи сервизи. За това нека от най-простото и евтино към по-сложното и скъпо.
Поздрави.
Поздрави.
- DanataVW
- Мнения: 63
- Регистриран на: Нед 30 мар 2008 9:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: моля помогнете за 1з
мерси много на всички пробвах ги свештите с кришка мерси пак на всички
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта