Първо да питам колко градуса е чертичката преди 110 ??
Та забелязвам, че от няколко месеца си се качва до там температурата?? Викам, айде днеска да си поиграя. Четене във форума и беж до колата.
Започнах с датчика на радятора. Шунтиране и двете степени работят като втора работи само когато колата е на контакт

Никъде не бях чел, че трябва да е на контакт за да се провери. Та дай да видя и вентилаторът, директно от акумулатора две жици и проба.Духа та се ще ме засмуче.

Пускам климатика, върти си вентилаторът.
Чеша се, паля и чакам да загрее

Пипам маркучи, нормално към 90 започва да стопля долния, не са твърди. Термостатът си отваря. Почти достига до чертата под 110 гр. и перката се включва на първа, пада до средата и така....А нямам термометър (мултицет с термометър) да проверя температурата на антифриза, обиколих махала никой няма

.
Тръгнах да го свалям, но не можах да намеря кой номер ключ или вложка е таа пущина. Май с вложка само ще стане и то дълбока?? Дайте жокер за тоя датчик или ....