Дросел

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
CORRADO_
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 20 юни 2006 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Дросел

Мнениеот CORRADO_ » Вто 01 дек 2009 18:46


Здравейте, един мой приятел иска да си купи пасат 1998-2000г с бензинов мотор мощност 125 или 150 к.с., но са му казали, че тези модели имали проблем с някакъв дросел, който горял много често и бил много скъп, но само това ми каза. Ако може да споделите информация и опит ще съм благодарен :)

П.С. По-слабият мотор вгражда ли се в този модел?




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дросел

Мнениеот °niksi° » Вто 01 дек 2009 23:45


Какъв е въпроса в крайна сметка.
И двата мотора се слагат на този Пасат през тези години.
Какво за дросела - всички VW коли с дросел модул имат проблем с него. :lol: :lol: mhihi


Потребителски аватар
CORRADO_
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 20 юни 2006 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Дросел

Мнениеот CORRADO_ » Сря 02 дек 2009 20:09


Ок аз не съм се изказал както трябва сори тези двигатели имат ли такива дросел клапи и някаква информация за това колко струват чести ли са повредите и трудно ли е обслужването?


dimitar iv
Мнения: 243
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дросел

Мнениеот dimitar iv » Чет 03 дек 2009 8:51


Поправете ме ако греша но - има ли бензинова кола която няма дросел клапа ?!?! Относно горенето на въпросната клапа - не знам колко струва. За 4 години не съм сменял. Само едно почистване съм правил. 1.8Т


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Дросел

Мнениеот vw16v » Чет 03 дек 2009 11:19


Въпросния дросел са два модела,ако мога така да се изразя,на по старите мотори от типа на ADR/1.8-20 V/,AEB/1.8T/ е с механично управление,демек с жило.На по-новите мотори APT /1.8-20 V/APU/1.8T/ e с електронно управление.Принципно идва един момент след много много километри,в който се зацапва дроселовата клапа и почват да играят оборотите.Почиства се и се оправя.Времето за което се оправя е различно за всеки конкретен случай-при някой може да изкара година-две,при някой може да се наложи смяна.Мисля,че дроселът влиза в програмата на ФВ за смяна на старо срещу ново с доплащане,а иначе се намира на цени между 450 и 700 лв.Все пак,не знам защо твоя приятел се е хванал за този дросел,който далеч не е най-страшния потенциален проблем,който може да възникне -ами ако се наложи да сменя демпфения маховик,ами турбото,ами дебитомера,а "чупещото" се окачване с цели ОСЕМ носача,дет се сменят на всяка смяна на маслото ,ами компютъра на ABS,ами другия комп дето командва всичко,ами комфорт модула ако се развали,или пък се счупят пластмасовите повдигачи на ел.стъклата,а ако се появи ръжда в долния ръб на задното стъкло на комбито,ами ако трябва се сменя маслото и спирачната течност,ами рейката ако замине ,скоростна кутия ако счупи,а основен ремонт ако стане,а ако изтърве амортисьор,а международната финансова криза и проблема с джунглите в бразилия и парниковия ефект ,а ??????????? mhihi mhihi Айде сега седнете се замислете с твоя приятел каква е вероятността всички тези неща да се случат в един и същ момент на една и съща кола ? Кво излиза,че то по тази логика по добре да не си купува каквато и да е кола от по-ново поколение,а пасат пък хич и изобщо никакво по-ново ФВ,а да си вземе голф2 ,ама и там правят проблем пък карбураторите и пак не бива работата.Аве то така е ни да имаш ни да нямаш .Та твоя приятел ако му харесва да си отваря очите и да взема пасат,като има предвид,че по-голяма част от изброените по-горе повреди са валидни за всяка една по-нова кола и е въпрос на конкретно състояние и късмет винаги и по-рядко на някакво общо правило .

Последна промяна от vw16v на Чет 03 дек 2009 11:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дросел

Мнениеот shpeki » Чет 03 дек 2009 15:32


Този дросел се замърсява за различно време защото зависи колко ти духа през маркуча за маслените пари. Този маркуч е виновника да се зацапва дросела и да има нужда от почистване. Но заради пустата екология е направен да връща маслените пари по обратния път след дебитомера ( преди турбото ако е с турбо), през дросела пак в колекторите. Както винаги има 2 варианта - чистите си дросела на определено време или го чистите един път и оставяте маркуча да се изпразва с атмосферата. Само да не забравите да запушите дупката, че леееко ще смуче оттам въздух mhihi mhihi


Потребителски аватар
CORRADO_
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 20 юни 2006 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Дросел

Мнениеот CORRADO_ » Пет 04 дек 2009 19:15


незнам каква е вероятноста всичко това да се случи просто това ме помоли да питам и му правя услуга казали са му че е голям проблем и той се притеснява това е дори сега се чуди за дизел както беше твърдо за бензин



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта