


Проблем с парното на B 5
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Проблем с парното на B 5
Здравеите, имам Пасат B 5 1.9 TDI отскоро, проблема ми е в парното. Като го включа и поработи малко двигателя започва да подава топъл въздух, но според мен не е достатъчен. Когато температурата достигне 90 градуса топлината се засилва малко повече.От няколко места чух че дизелите имат добро парно, но явно имам проблем , предполагам във въздухопроводите. Търся съвет. Благодаря предврително.
- ArturDent
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 10 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с парното на B 5
Колега, на тия пасати не им е най силната част парното.
Другото е да е позапушено радиатиорчето за топлото.
Ново си е сума а и трябва бая да се разглобява - табло...
А от там където си чул им кажи, че е точно обратното. Дизеловите мотори имат по-високо КПД и съответно по-малко топлина за отдаване. А има такива дето моментално стоплят ама те са с печка (истинска).
И последно:

Другото е да е позапушено радиатиорчето за топлото.
Ново си е сума а и трябва бая да се разглобява - табло...
А от там където си чул им кажи, че е точно обратното. Дизеловите мотори имат по-високо КПД и съответно по-малко топлина за отдаване. А има такива дето моментално стоплят ама те са с печка (истинска).
И последно:

- goshito
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 7:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем с парното на B 5
Сменяй радиаторчето колега,докато не е дошла истинската зима.Доста труд е,имай го впредвид.И задължително си облицовай клапите наново.Почти сигурен съм,че са прегорели.Добър вариант за облицовка е подложка от ламиниран паркет.Няма мърдане.Успех 

- MAKAROW
- Мнения: 247
- Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Пловдив,В.Търново
Re: Проблем с парното на B 5
на моя пасат пък парното му е доста силна страна!!!!
Може и клапите да си ти по рехави
Оперирай ги!!!!
Може и клапите да си ти по рехави
Оперирай ги!!!!
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проблем с парното на B 5
Благодаря Ви за съветите момчета. Ще я мисля оттук нанатък. 

-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с парното на B 5
Имаш ли климатроник на колата ? Защото температурата която постъпва в купето се регулира от там. Не очаквай да ти духа с 90 градуса в купето.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с парното на B 5
Хъм.
При Пасат В5 клапите са масивни и пластмасови...няма как да е от тях.
Радиаторчето - ако е чиста системата и не е имала ръжди и т.н. никога - не е от него.
При 90 на мотора вътре трябва да вее поне 65-70 градуса с оригиналния радиатор при околона температура около 10 градуса на максимална скорост и обороти на двигателя около 1500-2000.При празен ход с минус 5-10 градуса.
Съответно ако колата е с климатроник е важно да се види клапата за топло/студено дали се мести добре и дали всичко и е наред (може през Ваг-Ком да се види мотора а механично след падане на таблото).
Имал съм подобен случай и се оказа много задръстен радиатор понеже преди да се продаде колата е била с ужасно мръсна система а за продажбата е лъснат разширителния съд и е сипан нов антифриз.
Разкачи маркучите на радиаторчето и яко вода...промии цялата система и виж какво ще се случи.
Успех!
При Пасат В5 клапите са масивни и пластмасови...няма как да е от тях.
Радиаторчето - ако е чиста системата и не е имала ръжди и т.н. никога - не е от него.
При 90 на мотора вътре трябва да вее поне 65-70 градуса с оригиналния радиатор при околона температура около 10 градуса на максимална скорост и обороти на двигателя около 1500-2000.При празен ход с минус 5-10 градуса.
Съответно ако колата е с климатроник е важно да се види клапата за топло/студено дали се мести добре и дали всичко и е наред (може през Ваг-Ком да се види мотора а механично след падане на таблото).
Имал съм подобен случай и се оказа много задръстен радиатор понеже преди да се продаде колата е била с ужасно мръсна система а за продажбата е лъснат разширителния съд и е сипан нов антифриз.
Разкачи маркучите на радиаторчето и яко вода...промии цялата система и виж какво ще се случи.
Успех!
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Проблем с парното на B 5
dimitar iv написа:Имаш ли климатроник на колата ? Защото температурата която постъпва в купето се регулира от там. Не очаквай да ти духа с 90 градуса в купето.
Дори и да има климатроник, той може да се включи на режим "HI" - тогава духа само топло, без значение колко жега е вътре.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с парното на B 5
brum написа:dimitar iv написа:Имаш ли климатроник на колата ? Защото температурата която постъпва в купето се регулира от там. Не очаквай да ти духа с 90 градуса в купето.
Дори и да има климатроник, той може да се включи на режим "HI" - тогава духа само топло, без значение колко жега е вътре.
Така е,да ама радиаторчето вътре може да вее максимум около 70-75 градуса при 90 на двигателя.Ако има климатроник и в този момент работи и компресора тогава максималната температура дори на Hi е с още 10-15 градуса надолу.
Все пак щом колегата усеща,че нещо не е читаво значи изходната температура на духалката е под 50 градуса (на 50 градуса започва да ти пари на ръката и имаш чуството,че е ужасно топло

-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проблем с парното на B 5
Приятели колата е само с климатик, и си мисля, че е възможно да е от клапите на въздухопроводите. Като завъртя въртока надясно за топло не се чува затварянето на клапата , а за студено се чува.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проблем с парното на B 5
Добро утро на всички. Във Варна вече падна първия сняг,ноооооо аз си имам вече парно. След дълги перипетии и два дни в сервиз,продухване на радиаторчето,смяна на термостат и разни почесвания по главата се установи,че когато преди месец ми смениха целия антифриз и го подмениха с нов, не са обезвъздушили добре системата. Разминах се и с малко разходи.Плати само за термостата и продухване на системата с вода. Моля админите да заключат темата. Благодаря на колегите които помогнаха със съвети.
- plamen_iv
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед 25 май 2008 16:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Проблем с парното на B 5
baretata65 написа:Добро утро на всички. Във Варна вече падна първия сняг,ноооооо аз си имам вече парно. След дълги перипетии и два дни в сервиз,продухване на радиаторчето,смяна на термостат и разни почесвания по главата се установи,че когато преди месец ми смениха целия антифриз и го подмениха с нов, не са обезвъздушили добре системата. Разминах се и с малко разходи.Плати само за термостата и продухване на системата с вода. Моля админите да заключат темата. Благодаря на колегите които помогнаха със съвети.
Че нали се обезвъздешава сама системата? И при мен е така парното и радиаторчето смених и пак няма,слабо е!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с парното на B 5
plamen_iv написа:baretata65 написа:Добро утро на всички. Във Варна вече падна първия сняг,ноооооо аз си имам вече парно. След дълги перипетии и два дни в сервиз,продухване на радиаторчето,смяна на термостат и разни почесвания по главата се установи,че когато преди месец ми смениха целия антифриз и го подмениха с нов, не са обезвъздушили добре системата. Разминах се и с малко разходи.Плати само за термостата и продухване на системата с вода. Моля админите да заключат темата. Благодаря на колегите които помогнаха със съвети.
Че нали се обезвъздешава сама системата? И при мен е така парното и радиаторчето смених и пак няма,слабо е!
Обезвъздушава се сама ако не се задръсти някъде...което е масов проблем при мръсна система.Затова се промиват.
А първото място,което се задръства на всички коли е радиаторчето за парното понеже в тръбите му има спирали за да се движи по-бавно водата и да отдава повече топлина...оттам дебита е малък и като плуват разни ръжди и т.н. проблема е налице.
Оригиналното обикновено се оправя с почистване и промиване с вода.Ако е много зле - се сменя.
По повод клапата - единствения и проблем може да е жилото принципно понеже при климатик си е на жила както при по-старите а клапите на В5 не са с дупки а са плътни.
Успех!
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблем с парното на B 5
и при мен е така на Passat B5, а днес се возих в друг такъв пасат и от клапите излизаше гореш въздух хем се возих отзад и стигаше до мен горещ въздух.
Двигателя си загрява нормално на 90гр.,
климатроника и той си работи нормално обаче няма гореща струя,
отпред като пипам маркучите за радиаторчето парят и двата,
остава да са някакви клапи, незнам помагайте, че и подгряването на седалките неработи.
p.s. Днес обезвъздуших от малкия отвор на маркуча на изхода от радиатора за парното - нищо на пръв поглед, седя така 1-2 минути на 2000оборота но от пробката дори не излизаше вода, отказах се и после след каране 5-6км. ми светна компютъра за ниско ниво на водата и побра точно 1л. антифриз и парното заработи нормално - сега е жега.
Двигателя си загрява нормално на 90гр.,
климатроника и той си работи нормално обаче няма гореща струя,
отпред като пипам маркучите за радиаторчето парят и двата,
остава да са някакви клапи, незнам помагайте, че и подгряването на седалките неработи.
p.s. Днес обезвъздуших от малкия отвор на маркуча на изхода от радиатора за парното - нищо на пръв поглед, седя така 1-2 минути на 2000оборота но от пробката дори не излизаше вода, отказах се и после след каране 5-6км. ми светна компютъра за ниско ниво на водата и побра точно 1л. антифриз и парното заработи нормално - сега е жега.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], milench0, Piqndurnik и 32 госта