Термостата започва да отваря на 87 градуса.Напълно отворил е чак на 102.Първа степен тръгва на 95 а не на 92..зависи си от датчика ама оригиналния за АБС двигател с и без климатик/троник си е на 95.
Дали си пуснал климатроника или не е без значение понеже под +5 градуса компресора не тръгва и съответно не тръгват и перктие и не бърка охлаждането по никакъв начин..освен че отнемаш топлина от радиаторчето на парното.
При нормална работа на всичко стрелката трябва да се мести между 95-6 градуса и 90...понеже датчика за перката (първа степен) тръгва да работи на 95 градуса и спира да работи при температура на датчика не помня точно ама или беше 89 или 90..ама все едно..там някъде.
Принципно ела да и върнем шпредварението...казах ти че това може да се случи заради многото предварението,което и дадохме...ама на -3 трябва да си го компенсира.
Може и датчика да лъже - ще мернем колко градуса е на главата и ще си каже дали мери вярно или не.
Иначе датчика на таблото е много бавен и трудно мери веднага промените в температурата...реагира след известно време.Може и да си е съвсем здрав и да е заради предварението или кофти датчик за перките,термостат и т.н.Термометъра ще си каже
