Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вал от ДХ на глава от АБС мотор, снимки, проблем-температура

Мнениеот kofata » Пет 04 дек 2009 10:51


Стенли имам едно такова питане :Mr Green Fun . Тъй като главата от ДХ няма отвори за хидравличните повдигачи, а тази на АБС има, та помпата на АБС-а не прави ли по-високо налягане за да могат повдигачите да работят? Проблем ли е това? Или сега да сменям и маслена помпа? Въпросът е отнесен към всички колеги не само към горепосочения. :screwy :drunk

Последна промяна от kofata на Чет 17 дек 2009 15:40, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Вал от ДХ на глава от АБС мотор, снимки, сръвнения, проблем!

Мнениеот Stenly » Пет 04 дек 2009 19:01


Сложи помпа от двулитров 8 клапанов мотор. Тя е с по големи зъбни колела и прави по голямо налягане това може даже да се нарече някакъв вид "тунинг"


Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вал от ДХ на глава от АБС мотор, снимки, сръвнения, проблем!

Мнениеот kofata » Пет 04 дек 2009 20:17


ще търся такава, но ако не намеря предполагам не е лошо да си карам с моята. Утре започвам да сглобявам, ще сложа и снимки. Главата на мъртвеца е в мен(даже вече се шлайфа)и утре започвам да сглобявам. :bowdown


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Вал от ДХ на глава от АБС мотор, снимки, сръвнения, проблем!

Мнениеот velinsl » Пет 04 дек 2009 20:39


а какъв е смисъла на това упражнение?


Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вал от ДХ на глава от АБС мотор, снимки, сръвнения, проблем!

Мнениеот kofata » Пет 04 дек 2009 21:35


на упражнението с помпата ли? Еми.. . предполагам(само предполагам), че повече маслко ще стига до въртящите се части знам ли :talk:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Вал от ДХ на глава от АБС мотор, снимки, сръвнения, проблем!

Мнениеот Stenly » Съб 05 дек 2009 2:44


Упражнението е с цел за предпазване на от повличане на някой лагер и намаляване на триенето м/у въртящите се части. Двулитровата помпа прави около един бар по-голямо налягане.


Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вал от ДХ на глава от АБС мотор, снимки, сръвнения, проблем!

Мнениеот kofata » Съб 05 дек 2009 20:54


Главата я взех от шлаиф днес, оправих и отворите (много леко портване) Стенли да те питам колко трябваше да са хлабините на всмук и изпуск. клапани при студена глава? върти ми се нещо 0.2 и 0.4 ама не съм сигурен. И още нещо На вала от тази (JH) глава няма буквено означение (или аз не съм забелязал) и незнам дали е същият като G-то от ДХ-а ?


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Вал от ДХ на глава от АБС мотор, снимки, сръвнения, проблем!

Мнениеот Stenly » Пон 07 дек 2009 22:19


вала 'G' е най-много градуси от 1,8 двигателите.
За хлабините мисля че бяха 0,25мм но не съм много сигурен трябва да погледна вкъщи в документацийте понеже не съм на моя компутар.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Вал от ДХ на глава от АБС мотор, снимки, сръвнения, проблем!

Мнениеот velinsl » Вто 08 дек 2009 14:13


Ясно, аз си помислих, че отново някакъ тунинг. Ако е само заради това - според мен не си струва. Все пак тези елемнти са изчислени с това налягане да сдадат багажа с двигателя.
Аз също съм с такъв двигател и едва ли има нужда от такова подсилване.

Но щом имам финансовата възможност,време и желание никой не ти пречи. Успех!


Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вал от ДХ на глава от АБС мотор, снимки, сръвнения, проблем!

Мнениеот kofata » Вто 08 дек 2009 19:41


С какъв двигател си Вени? ДХ? моят ще е някакъв хибрид. Блок АБС (еднакъв с ДХ) бутала АБС (пак еднакви), глава оборудвана ДХ. За сега колекторите са от АБС (скоро съм си подготвил и колектор стоков от ДХ, и мисля един всмукателен от ПБ или да преработя този от ДХ)
Главата я сглобих днес утре ако има време монтирам я. Па да видим шо ке стане. :bishop


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Вал от ДХ на глава от АБС мотор, снимки, сръвнения, проблем!

Мнениеот Stenly » Пет 11 дек 2009 9:13


Сложи от ПБ/ПФ колектор оригинално пасата има такъв мотор също става от GX GZ,RD. Ако обръщаш интейка от другата страна ще ти пречи най-малкото казана за течноста на чистачки и охладителния..


Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вал от ДХ на глава от АБС мотор, снимки, сръвнения, проблем!

Мнениеот kofata » Пет 11 дек 2009 9:30


Преди "случката" карах с оригиналния на ДХ-а. И бях направил един превод (за да не ми пречи казанчето за вода) от ПВЦ тръби (Ф 75) и вървеше като луда, но не беше естетически издържано :Mr Green Fun . Затова сега искам да си е както трябва ще търся такъв колектор (от горе посочените)
Венисл не разбрах с какъв двигател си ? :beer


Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вал от ДХ на глава от АБС мотор, снимки, сръвнения, проблем!

Мнениеот kofata » Пон 14 дек 2009 10:42


Мотора е събран, мина през всичките настройки, притеснява ме само че работната температура на двигатела е малко над 90 градуса около 92-95,6. Термостата е стандартен 87 градуса(имам и на 80). Споделете колеги добре ли, зле ли е? Вашите коли на колко градуса работят?


Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вал от ДХ на глава от АБС мотор, снимки, сръвнения, проблем!

Мнениеот kofata » Съб 19 дек 2009 18:11


Здравейте колеги, двигатела с новите си глава, сигменти, бутала. .. . . работи много добре, НО минах 300+ километра извънградско и още 100 градско и ми направи впечатление че, при вкл'чен климатроник в това време (-3 и нагоре градуса) двигатела работи около 92 до към 95, 96 градуса целзиеви :Mr Green Fun . Аз лично се съмнявам в показанията на температурата на водата, защото тук във форума четох, че първа скорост на перките се включва на 92 градуса. При мен се получава следното включва се на първа степен мааалко над 100 (при показанието на таблото) и пак пада до 92. Това е добре (че пада температурата) от друга страна термостата сработва на 87 градуса, което пък ме навява на мисълта, че показанията на таблото са нормални :обичам ви И ме хвърля в тъч. Термостата е чисто нов, също така и радиаторчето на парното и то, системата е промита и след това е сменян антифриза 2 пъти. Ха сега споделяйте!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Вал от ДХ на глава от АБС мотор, снимки, сръвнения, проблем!

Мнениеот zfa159 » Нед 20 дек 2009 12:13


Термостата започва да отваря на 87 градуса.Напълно отворил е чак на 102.Първа степен тръгва на 95 а не на 92..зависи си от датчика ама оригиналния за АБС двигател с и без климатик/троник си е на 95.
Дали си пуснал климатроника или не е без значение понеже под +5 градуса компресора не тръгва и съответно не тръгват и перктие и не бърка охлаждането по никакъв начин..освен че отнемаш топлина от радиаторчето на парното.
При нормална работа на всичко стрелката трябва да се мести между 95-6 градуса и 90...понеже датчика за перката (първа степен) тръгва да работи на 95 градуса и спира да работи при температура на датчика не помня точно ама или беше 89 или 90..ама все едно..там някъде.
Принципно ела да и върнем шпредварението...казах ти че това може да се случи заради многото предварението,което и дадохме...ама на -3 трябва да си го компенсира.
Може и датчика да лъже - ще мернем колко градуса е на главата и ще си каже дали мери вярно или не.
Иначе датчика на таблото е много бавен и трудно мери веднага промените в температурата...реагира след известно време.Може и да си е съвсем здрав и да е заради предварението или кофти датчик за перките,термостат и т.н.Термометъра ще си каже :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта