Идея какво да го правя?
Няколко питания за Passat B5 1.9 TDI 110hp
-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Няколко питания за Passat B5 1.9 TDI 110hp
2 варианта - или нов еърбег, или хващаш резистора по-добре.
И в двата варианта ще ти изгаснат лампичките
.
И в двата варианта ще ти изгаснат лампичките
Re: Няколко питания за Passat B5 1.9 TDI 110hp
В смисъл нов датчик или направо комплект с възглавницата?
Ще го видя какъв е тоя резистор по цветния код, той лесно се сменя, ама какъв е смисъла да не работи...
Ще го видя какъв е тоя резистор по цветния код, той лесно се сменя, ама какъв е смисъла да не работи...
-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Няколко питания за Passat B5 1.9 TDI 110hp
А, виж тука не знам. Май са комплект датчика и еърбега. Т.е. - всичко сменяш...
Re: Няколко питания за Passat B5 1.9 TDI 110hp
Закарах колата в сервиза отново.
Казаха ми клапана работи (N75 [1H0 906 627A]) - ходи да ти чистят турбото (оста най-вероятно заяжда). Те не можели да направят нищо по въпроса. Лошото, е че надува до 1,6 на празен ход (поне така казаха), което е много четейки теми от тук. Свали дебитомера, нямаше мърсотия по него. Напръска с нещо и въпросния клапан. Маркучите са здрави.
това изплю компютъра.
Един приятел ми каза, че въпросния клапан може да не работи и VAG-a пак да казва, че работи.
В морга дали ще се намери клапана поне за тест да видя ще се има ли промяна, ако не да се разглобява турбото и да го чистят?
Казаха ми клапана работи (N75 [1H0 906 627A]) - ходи да ти чистят турбото (оста най-вероятно заяжда). Те не можели да направят нищо по въпроса. Лошото, е че надува до 1,6 на празен ход (поне така казаха), което е много четейки теми от тук. Свали дебитомера, нямаше мърсотия по него. Напръска с нещо и въпросния клапан. Маркучите са здрави.
Един приятел ми каза, че въпросния клапан може да не работи и VAG-a пак да казва, че работи.
В морга дали ще се намери клапана поне за тест да видя ще се има ли промяна, ако не да се разглобява турбото и да го чистят?
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Няколко питания за Passat B5 1.9 TDI 110hp
Сравнението не се прави с някой от морга, а с някой работещ.Вземи от някой твой приятел на който е сигурно че работи клапана,и го смени.И от време на време си изфорсирвай колата,също преди да я загасиш я оставяй да си поработи на място... За това се зацапват и геомтерии и кво ли не.
- borislav_mladenov
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2_0 TDI 150
- Местоположение: Хасково
Re: Няколко питания за Passat B5 1.9 TDI 110hp
gr_kanev написа:Зависи на коя предавка. Предполагам може да има разлика и от двигатели, скоростни кутии, и т.н.
При мен (но не е 110 к.с., и е седан), на пета предавка при 2000 об. - 90 км/ч, при 3000 об. - 140 км/ч.
И при мен е така колега
-
genata_83
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пет 29 авг 2008 19:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Няколко питания за Passat B5 1.9 TDI 110hp
Колега един въпрос относно смяната на маншона и карето ,колко ти струваше това удоволствие??
Re: Няколко питания за Passat B5 1.9 TDI 110hp
Карето не е сменяно, накрайника и маншоните са сменени.
Маншона е 17 лв, труд 25, накрайника е 62 за труд 30 лв...
Карето не го знам колко пари е.
Маншона е 17 лв, труд 25, накрайника е 62 за труд 30 лв...
Карето не го знам колко пари е.
Re: Няколко питания за Passat B5 1.9 TDI 110hp
Колега,извинявай ама ти преди да я вземеш от този твоя познат не я ли закара на една бърза диагностика,че те познати най-добре се люшкат
..
..-
Konstantinov
- Мнения: 104
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 11:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Няколко питания за Passat B5 1.9 TDI 110hp
feikot написа:MFA Е по стария вариант на ФИС дисплеите.Или казано стои ти в часовника,а не на отделен дисплей.
Ами щом казваш,че е в часовника кажи как например да сменя да не е на часовник а да показва разхода на мен таблото ми е същото
-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Няколко питания за Passat B5 1.9 TDI 110hp
Т'ва че имаш часовник, не означава, че имаш и MFA
. Ако имаш - копчетата за него са на дясната ръчка (тази за чистачките).
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Няколко питания за Passat B5 1.9 TDI 110hp
На перото за чистачките имаш ли две копчета на челото ?
-
Konstantinov
- Мнения: 104
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 11:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Няколко питания за Passat B5 1.9 TDI 110hp
feikot написа:На перото за чистачките имаш ли две копчета на челото ?
Мии не колега само това за регулиране на чистачките.
А също да ви попитам като цъкна на SERVICE на първото ми показва 0.1 OIL а на второто INSP какво означава това и какво трябва да се направи мерси предварително.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Няколко питания за Passat B5 1.9 TDI 110hp
Значи нямаш т.нар. "борд компютър".Второто не го разбрах,какво питаш
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 123 госта